Poster: Stefjuuh
Dr zitten heel wat goeie dingen in. Synth klinkt lekker, maar wordt idd eentonig. De kick lijkt me een te harde kick voor house. De clap komt net ff te hard drin. Op t eind die sirene achtig iets vind ik ook wat minder.
Je bent zeker op de goede weg!
Poster: christiano
ff chekke dan
edit: voor een van je eerste tracks lekker rustig nummer met lekkere synt die helaas na tijdje gaat vervelen
ook goed hoe je nummer in elkaar steekt qwa inbrengen van nieuwe elementen en een break etc
als je de synt zo zou maken dat je hem varierender zou kunnen gebruiken en er bijvoorbeeld nog een 2 synt na bijv 30 sec nadat de 1ste synt er ingaat er in gooid met een melody dat goed bij de eerste melody past dan heb je al een stuk meer variatie (kijk maar naar de enigma van hardwell bijvoorbeeld)
verder zou ik vlak voor de laatste minuut (dat is wat ik altijd doe in iedergeval) je melody op een passende manier er uitgooien en dan de laatste manier je drums afbreken door bijvoorbeeld voor de laatste 30 seconde de hats er uit te gooien en op het einde een filter sweep er in te gooien en tenslotten een crash
hoop dat je hier iets aan hebt
Poster: Lucalicious
cek
waarom zie ik hem er niet tussen staan?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.