Oorlog bij veronicas sunset grooves (7/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj-nick    posted on 23-08-2009 10:08
Dode na massale vechtpartij strandfeest
HOEK VAN HOLLAND - Een dancefeest op het strand van Hoek van Holland is zaterdagavond ontaard in een grote vechtpartij, waarbij een 19-jarige jongen om het leven is gekomen en acht anderen gewond raakten. Dat heeft de politie gemeld.
afbeelding vergrotenVideostill uit een filmpje van de vechtpartij op Youtube. In het filmpje zijn duidelijk de waarschuwingsschoten te horen.
Volgens een woordvoerder van de politie klonk er rond 23.30 uur schoten op het terrein van het gratis toegankelijke Veronica Sunset Grooves.Tientallen agenten gingen het strand op en troffen daar mensen met schotwonden aan.?

De jongen overleed op weg naar het ziekenhuis in de ambulance. Of hij is neergeschoten of aan andere verwondingen is bezweken, kon de woordvoerder niet zeggen. Ook is onduidelijk hoeveel van de andere gewonden zijn neergeschoten.?

De problemen op het strandfeest verergerden snel doordat een grote menigte zich tegen de politie keerde. Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en ??n bezoeker gericht zouden hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.?

De politie heeft na de onlusten verscheidene arrestaties verricht. Vanwege welke vergrijpen is nog onduidelijk. Het programma van het feest is na de pistoolschoten onmiddellijk stilgelegd en het terrein is ontruimd.?

Duizenden mensen waren afgezakt naar het strandfeest, waar diverse bekende dj's op het programma stonden onder wie Roog, Lucien Foort en Sunnery James & Ryan Marciano. Eerder op de avond zorgde de grote toeloop voor lange files op de A20 en de weg van Maasdijk naar de badplaats. Rond 23.30 sloot de politie de A20 van Vlaardingen naar Hoek van Holland af vanwege de drukte.
en hier nog twee filmpjes op, waar je de schoten hoord.
Wie van jullie waren hier nog meer aanwezig?

What do you think about Oorlog bij veronicas sunset grooves ??

Vote :   

Estacy    posted on 21-09-2009 17:11
als je ME'ers met geweren en shotguns overal rond ziet lopen, dan is zo'n feest niet meer gezellig!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MaximDJ    posted on 21-09-2009 20:56
Het zijn toch een stelletje vuile ******. De lol voor anderen verpesten. Ik vind dat de politie GROOT gelijk heeft gehad door na de waarschuwingsschoten idd met scherp te gaan schieten, waar zijn die waarschuwingen anders voor...Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Woudtje    posted on 21-09-2009 21:35
Is toch echt dood zonde dat het op deze manier moet?Cool. Zal wel weer de mode worden om feesten te gaan verpesten.
TheDutchDecks    posted on 21-09-2009 23:28
Poster: MaximDJ
Het zijn toch een stelletje vuile ******. De lol voor anderen verpesten. Ik vind dat de politie GROOT gelijk heeft gehad door na de waarschuwingsschoten idd met scherp te gaan schieten, waar zijn die waarschuwingen anders voor...Cool

het klopt niet helemaal wat er gezegd wort.
de politie zegt dat het slachtoffer is dood gegaan door een kogel van een waarschuwinsschot.
wat heel veel mensen niet weten is dat je niet dood kunt gaan door een vallende kogel,
anders gezegd er heeft een agend wel gericht geschoten...
ccc    posted on 21-09-2009 23:33
misschien heeft er wel een burger geschoten, maar zeggen ze dat het een politieagent was om het publiek niet af te schrikken in deze crisistijden.
Dj_Fantasy    posted on 21-09-2009 23:42
Poster: TheDutchDecks

het klopt niet helemaal wat er gezegd wort.
de politie zegt dat het slachtoffer is dood gegaan door een kogel van een waarschuwinsschot.
wat heel veel mensen niet weten is dat je niet dood kunt gaan door een vallende kogel,
anders gezegd er heeft een agend wel gericht geschoten...

Niet dood door een vallende kogel?
Jij hebt nooit mechanica gehad zeker?
Een kogel met een gewicht van ongeveer 10 gram ofzo heeft vanaf een hoogte van 200 meter een snelheid van ongeveer 200m x 9,81 m/s = 1962 m/s is dus 545 km/h !!!
dj2dj.nl
TheDutchDecks    posted on 21-09-2009 23:46
Poster: Dj_Fantasy

Niet dood door een vallende kogel?

Jij hebt nooit mechanica gehad zeker?

Een kogel met een gewicht van ongeveer 10 gram ofzo heeft vanaf een hoogte van 200 meter een snelheid van ongeveer 200m x 9,81 m/s = 1962 m/s is dus 545 km/h !!!

je kan er zwaar gewond door raken dat ja, maar er zijn al een aantal tests
geweest en daar komt uit naar voren dat je er niet dood aan gaat.
Hardshort    posted on 22-09-2009 00:03
als jij een puntig stuk metaal van 10gram met 545 km/h op je hoofd krijgt denk ik niet dat je je volgende verjaardag haalt naar mijn idee maar ik kan het mis hebben.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
ccc    posted on 22-09-2009 08:54
Ik kan het mij niet goed voorstellen, want er worden vaker waarschuwings schoten gegeven. Als er zo'n groot risico is dat iemand dood gaan zullen ze dat? wel niet doen.
MaximDJ    posted on 22-09-2009 09:00
Ik geloof ook niet dat het door de waarschuwingsschoten komt...
Party Sensations. Excellence in entertainment.

This is an old Topic

No new postings for 5.708 days.
 Post CommentThat would be 190.3 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

157 Users online: 13 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 50.372
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.438.746