Poster: Bloedworst
Ik lees toch dingen hier,?dat mensen hier nog slechtere gedachte hebben dan die rel schoppers
het zou je kind maar wezen die daar rondloopt (ah ze hadden er meer dood moeten schieten)
En ik geloof ook, dat een stille een stille is om niet herkend te worden (maarja als je een wapen trekt en vervolgens je insigne om je nek hangt tussen a 40.000 mensen waarvan miss 200 relschopers en in?het?wild gaat rond?schieten, zou je bij mij gepromoveerd worden tot parkeerwachter bij de bijlmerbajes nadat je flinke straf heb uitgezeten, de paniek die je op zo'n moment veroorzaakt had veel meer onschuldige levens kunnen kosten, en het is immers hun taak ons te dienen, en niet om op onschuldige burgers te schieten omdat ze in paniek raken.
Wat de relschoppers bedreft geef ze en taakstraf van 4 jaar in uruzgan bermbommen en mijnen opruimen, kunnen ze flink zijn, en met hun eigen leven spelen.
En drank en drugs de schuld geven ja lekker makkelijk in de 60' werd er meer gebruikt dan nu, ik denk dat het en extreem sociaal probleem is van dit moment met heel wat stads jeugd in nederland.
PEACE?2 ALL OF YA
Ik lees toch dingen hier,?dat mensen hier nog slechtere gedachte hebben dan die rel schoppers
het zou je kind maar wezen die daar rondloopt (ah ze hadden er meer dood moeten schieten)
En ik geloof ook, dat een stille een stille is om niet herkend te worden (maarja als je een wapen trekt en vervolgens je insigne om je nek hangt tussen a 40.000 mensen waarvan miss 200 relschopers en in?het?wild gaat rond?schieten, zou je bij mij gepromoveerd worden tot parkeerwachter bij de bijlmerbajes nadat je flinke straf heb uitgezeten, de paniek die je op zo'n moment veroorzaakt had veel meer onschuldige levens kunnen kosten, en het is immers hun taak ons te dienen, en niet om op onschuldige burgers te schieten omdat ze in paniek raken.
Wat de relschoppers bedreft geef ze en taakstraf van 4 jaar in uruzgan bermbommen en mijnen opruimen, kunnen ze flink zijn, en met hun eigen leven spelen.
En drank en drugs de schuld geven ja lekker makkelijk in de 60' werd er meer gebruikt dan nu, ik denk dat het en extreem sociaal probleem is van dit moment met heel wat stads jeugd in nederland.
PEACE?2 ALL OF YA
Poster: Tekhead
Of het zal je vader, of zoon zijn die aangevallen wordt door een paar honderd relschoppers, en doodgeschopt worden, of afgemaakt door messen, boksbeugels, ijzeren staven enz..., dat is even erg om te gaan vertellen, als tegen de ouders van een schuldige of onschuldige.
Met verschil dat die stille geen mensen heeft aangevallen, en zijn wapen heeft moeten trekken, omdat er geen 200 of meer agenten achter hem stonden met relgedachte, en allerlei slag en steek attributen.
Je klinkt echter als een advokaat, de slachtoffers worden dadersn en daders slachtoffer, en dat lag aan hun kansarme buurt, slechte jeugd, en blablabla.
Het ligt idd niet aan drank en drugs maar aan de persoon himself, want hijzelf beslist of hij al dan niet drinkt, en snuift,slikt of rookt.
Poster: Woudtje
Dus wat de politie had moeten doen is zeggen van " oke jongens het is over!! Jullie allen een rij maken twee aan twee, ons volgen het terrein af, waar jullie een voor een worden ingerekend"? laat me niet lachen!!! de politie schiet niet zo maar op onschuldige burgers. Als je voor aan zo'n groep staat ben je nooit onschuldig. Onschuldige mensen hadden hem allang gesmeerd.
Waarom die stille worden herkent is dat omdat die mensen waarschijnlijk bij een eenheid horen die dagelijks bezig zijn met het observeren van hooligans. Die politie kent die jongens van de harde kern bijna bij naam, dus zullen die jongens van de harde kern die mensen ook wel herkennen denk? Iedere week hebben ze met elkaar te maken. Ook vallen die oortje die de politie draag behoorlijk op. Lopen met z'n drie?n en zijn meestal een stuk ouder als de meeste feestgangers daar.
Poster: djdolivieira
Jongens het feit is wel dat de politie zelf begon met schieten. En niet de relschoppers. Waarom omdat ze het helemaal verkeerd hebben aangepakt. Maar dat neemt niet weg dat er moetwilligen die onrust kwamen stoken daar ook waren. Die herkende de politie in burger en toen liep het aardig uit de hand.
Afgelopen jaar was ik er zelf bij en toen had je ook lui die liepen problemen te zoeken. En door dat?soort lui wordt wel de sfeer verziekt. En mensen van de echte harde kern zijn daar niet geweest, Omdat ik er zelf een aantal van die lui ken. De hel opzet van het feest rond de veiligheid is gewoon verkeerd aan gepakt. dat is gewoon een feit. Toen de eind feesten van de Danceparede nog gratis waren was er ook altijd gezeik. Door mensen die zich niet kunnen gedragen wordt?de sfeer altijd verziekt.
Maar dat neemt niet weg dat politie en justitie ook steken nheb laten vallen. Dat sommige het nog voor onze politie opnemen vind ik ook raar. Hun eigen vakbonden hebben gezegt dat de politie het helemaal verkeerdt heeft ingeschat. Ook de organisatie van Sunset Grooves heeft het verkeerd ingeschat om maar 50man publieke beveiliging neer te zetten. neemt niet weg dat er mensen komen die de sfeer komen verzieken de echte boosdoeners zijn .
Verlede jaar liepen er ook mensen met flessen drank onder hun kleren ?rond. Met eigen ogen gezien. Nou met een fles drank kan je iemand zwaar verwonden als je kwaad wil. Als je er rondom hekken om doet dubel met een meter of 6 tussen de hekken. en een entree dat iedereen op wapens, drank en drugs ?en andere matriaal dat niet op het festival hoort te zijn controleert dan heb je al een hoop shit minder een een hoop omzet meer. Maar ja hier kunnen we toch over blijven debatteren. Dit is mijn mening en ik vind dat er gewoon fout na fout is gemaakt en daar is dit het resutaat van.
Goed verhaal, altijd met en open vizier blijfen?kijken.
Onschuldigen hadden hem al lang gesmeerd Hmm waar naar toe met 40.000 man om je heen, en alsof de onschuldigen wisten dat er drie stillen stonden die op het punt waren hun wapen te trekken.
En als deze stillen die hooligans bijna bij naam kennen waarom kwamen ze dan uberhaubt binnen ??.
En nog wat ik ben geen stille maar wel 44 jaar en kom geregeld op feesten!!!
Poster: Woudtje
Kijk en nu komen we bij het werkelijke probleem. Als zo'n relschopper bijv. een stadion verbod heeft kan je die jonge/man niet zomaar oppakken bij zo'n feest. De politie gaat niet over er wie er wel en niet binnen komt op dat feest. Daar gaat de beveiliging van dat feest over. Er liepen stille over het terrein omdat ze al aanwijzingen hadden dat er misschien zo iets kon gaan gebeuren.
Niemand wist dat zeker. Als de politie op een gegeven moment een bekend relschopper ziet lopen wisten ze al, dat wanneer hij aanwezig, is het uit de hand gaat lopen.
Kort gezegd betekend het dat ook die mensen rechten hebben en ook door wetten worden beschermd. Als je nu daad werkelijk meer controle wil krijgen over de relschoppers moet de wet worden aangepast en die relschoppers niet alleen veroordelen met een stadion verbod maar ook meteen een evenementen etc. verbod er boven op doen. Dan kan de politie die gasten meteen afvoeren voordat er problemen ontstaan.
Ik weet niet of je een keer bij een rel betrokken bent geweest maar zo'n rel ontstaat langzaam en voelt gewoon dat je de verkeerde plek bent en ik neem de benen meteen ik gaan dan gewoon 100m. verderop staan.
Ik wil hier niet de discussie openen over er wie er gelijk heeft of niet het blijft gewoon zeer kwalijk wat er is gebeurd en we zullen in de toekomst de gevolgen er van gaan ondervinden.
Dat je 44 bent en nog steeds naar feesten gaat vind ik top en veel meer oudere mensen zouden dat moeten doen. Zo krijg je toch meer een sociale controle van de oudere over de jongeren, denk ik. En ik bedoel ook niet dat wanneer je wat ouder bent je meteen een stille bent hoor.
Poster: dj-nick
Ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek...
Poster: TekheadDe vraag is altijd, in hoeverre beschermt de wet burgers met rechten. Rechten gelden voor iedereen, ook voor degenen die er niet mee om kunnen gaan.....
Blijven ze nu oerdom daar in Nederland, hoeveel ongelukken en doden zijn er nog nodig voor m'n gaat beseffen dat men preventief echt moet ingrijpen. Laten we deze gekken ff naar siberie sturen, ff afkoelen.