Poster: djmamo
neem eens een voorbeeld aan belgie.
Grote feesten kun je nog gewoon met je glazen trapist glas in een menigte van 20.000 man staan, en na afloop geen glas te zien.
Alles word netjes terug gebracht naar de bar.
Zelden dat er iets gebeurd op een belgies evenement, of er moeten nederlanders zijn geweest....
Poster: Down_Town
Te gek voor woorden maar ik ben min of meer ook slachtoffer van het strand drama.
Volgend weekend is er een podium feest bij ons in Maassluis ( vlak bij Hoek van Holland ). Op de vrijdag avond zou ik de afterparty van 22:00 tot 01:00 uur doen.
Nu wilde de politie de afterparty cancelen vanweg HvH!!!
Alsof ik als local DJ zulke aantallen mensen trek?? Ik trek niet eens volle zalen?
Na flink onderhandelen via de burgemeester mag ik tot 0:00 draaien.?
Zo zie je dat nu in ??n keer de gehele dance scene en DJ scene in heel ander daglicht staat als een paar weken geleden.
Heel triest deze ontwikkeling.?
Poster: djdolivieiraPoster: Down_Town
Te gek voor woorden maar ik ben min of meer ook slachtoffer van het strand drama.
Volgend weekend is er een podium feest bij ons in Maassluis ( vlak bij Hoek van Holland ). Op de vrijdag avond zou ik de afterparty van 22:00 tot 01:00 uur doen.
Nu wilde de politie de afterparty cancelen vanweg HvH!!!
Alsof ik als local DJ zulke aantallen mensen trek?? Ik trek niet eens volle zalen?
Na flink onderhandelen via de burgemeester mag ik tot 0:00 draaien.?
Zo zie je dat nu in ??n keer de gehele dance scene en DJ scene in heel ander daglicht staat als een paar weken geleden.
Heel triest deze ontwikkeling.?
Meen je dat nou, Pat. bizar verhaal. Kromme gemeente maassluis. ??
BELACHELIJKE POLITIEKERS.
Is me al meermaals opgevallen dat de Nederlandse politiek gruwelt van de house nation gedachtengoed en muziek. Feesten voor jan met de pet? o nee, toch mooi maar niet, liever hun eigen degoutante hoeren feestjes, met gangbang's, en hun belachelijke hoempapa en andere idioten muziek. Feesten vinden zij niet voor het gepeupel maar voor de upperclass.
Poster: djdolivieira
Meen je dat nou, Pat. bizar verhaal. Kromme gemeente maassluis. ??
Poster: Down_TownDus dat is weer K*t om maar ff kort door de bocht te gaan.
Ja Dennis helemaal waar.
Weet je wat nou ook zo erg is.
De vrijdagavonden in dit weekend worden altijd druk bezocht en de kroegen op de markt draaien dan een leuke omzet. De zaterdagavond daarna met de klasieke muziek wordt door een handje vol bejaarden bezocht en is voor de horeca totaal niet van toegevoegde waarde.
Wat is nou het geval...de succesvolle vrijdagavond wordt door niemand serieus genomen maar voor de klasieke avond wordt alles geregeld. In de krant las je voorgaande jaren ook alleen maar een verslag van de zaterdagavond. Best frustrerend voor de balletstudio die geheel belangenloos de vrijdagavond in vult met een avondvullend optreden met breakdance en moderne dansuitvoeringen. Aansluitend op dat optreden verzorg ik dan sinds een tijd de afterparty.
Sorry dat ik nu een beetje of topic ben gegaan maar het komt voort uit de gevolgen van het HvH debacle.
Poster: Woudtje
. Ze hadden er eigenlijk nog veel meet dood moeten schieten!