Poster: Snoey
Dit is waarom ik evenementen als City Moves enz vermijd.?
Daarnaast als dj ook kut als je naam gekoppeld wordt aan vechtpartijen.?
En dan ook nog de muziek van Chuckie en Afrojack op de achtergrond.
Poster: Snoey
Eigenlijk moet dit net zoals bij Bloomingdale, bij elk evenement streng gecontroleerd worden wil een organisatie een vergunning krijgen, dat houdt in:
Iedereen die naar binnen wilt heeft bij zich:
*Geldige legitimatie binnen (Zonder geen toegang)
*Draagt geen petjes of andere voorwerpen die je onherkenbaar maken
*Moet gefoulleerd worden, dus zakken leeg, tassen leeg.
En wil je relschoppers echt weren (ik denk dat 99% man is)
Moet het mannelijke geslacht minimaal 1 persoon van het vrouwelijke geslacht mee nemen. Anders geen toegang.
Ik denk dat een goede stap in de richting zal zijn om dit soort rellen te weren op festivals als dit. Vooral omdat het zoveel mensen zijn en de handhaving op het festival zelf moeilijk onder controle te houden is, moet je het gevaar bij de deur al kunnen weren.?
Dat er af en toe een vechtpartij plaats, niet dat dat leuk is, maar dat gebeurt nou eenmaal. Maar rellen als dit gaat negatieve aandacht aantrekken, met de uitkomst dat festivals als dit straks niet meer georganiseerd mogen worden. En ik zit er echt niet op te wachten dat zo Minister Klink figuur een verbod er doorheen jaagt bij de 2e kamer.?
Edit,
Het kan nog een stap verder zelfs, een digitale verklaring van goed gedrag. Een pas met een barcode, die gescant moet worden voor je naar binnen wilt. Gedraag je je netjes op festivals heb je toegang, doe je dit niet en je wordt gepakt, is het een registratie op je pas en kom je voor een bepaalde tijd niet meer binnen bij andere festivals.
Lucien foort
I've never felt so appalled by what I saw last night when I started at Sunset Grooves. Memru and myself had sorted an intro that would've been a firm YouTube favorite. When I started tho, I must admit, I felt a strange energy but thought to see what I could do to get the vibe back from crabby to happy.
It lasted some short of 3 records before the police shut down a 50.000 head house event!
I got the shock of my life tho when I heard what I thought was fireworks but turned out to be gunshots.
My sincerest condolences go out to the family who've lost a loved one and also for the injured I wish you all a speedy recovery!
In my career I've never had someone loose their life during my sets as I think violence is amongst the last things I hope my music invokes!
Thing is...
It's not cool to walk around with guns much less bring them to a party! If you do you're just giving in to what conservative countries think of Holland. That we're a people who are too liberal in about everything and are proud of being a Sodom & Gomorra country and that's just not the case is it?
We throw the biggest gigs and haul the most forreign dj's of any country with Dance Valley, Sensation, New Years Eve, Mysteryland, Extrema, Loveland etc. and are in doing so one of the main engines in the Dance & Electronic Music industry...
I'm lucky to say I was part of paving the road most of you folks are walking on right now and it breaks my heart to see that something a sparse few in the beginning have built up so diligently, fighting stigmas, fighting the non believers, fighting the politicians who claimed that it was nothing more than an excuse to use drugs and reek havoc, is being torn down like it's nothing.
You are killing the industry and murdering the scene! If that is you're aim than know you have a profound enemy in me.
Housemusic is about love, not war people!
Poster: MaximDJ
Ik heb het er net even over gehad met Luci?n. Hij zei zelf ook, dat zulke dingen nou weer moeten gebeuren...
Poster: Tizio
Vanmorgen in de Volkskrant: "er kan niet worden uitgesloten dat de dode is gevallen door een kogel van de politie." Dus even, na een dag bezig te zijn geweest, kan niemand nog vertellen of een agent die 19 jarige jongen heet doodgeschoten of iemand anders.. Knap hoor?! Dat kan er bij mij gewoon niet in, ?f je schiet in de lucht ?f je schiet gericht zoals op ??n van die gewonden, maar kom dan niet aanzetten met dat het allemaal onduidelijk en vaag is. Bovendien, er zal toch echt enig verschil zijn tussen kogels uit een politie wapen en die van ?;en van de bezoekers.
Poster:Basrose
Poster: Lead
Da's gewoon een quote van Lucien's website. Niet zeggen dat hij het er met jouw over gehad heeft als je zijn website quote aub.