Poster: dj-nick
Die krijgen ze nooit te pakken denk ik, waren 50.000 mensen aanwezig terwijl ze maar vergunning hadden
voor 15.000.
Poster: Tekhead
hier word ik stil van. Ik leef mee met de familie van die gast.
Waarom kunnen die randdebielen en die andere kut hangjongeren elkaar niet afknallen. De etnische afkomst zal wel gekend zijn maar dat mag je niet vertellen, anders ben je weer een racist. Dit is een van de redenen waarom ik zo hou van die Techno feestjes, daar kom je ze zo goed als niet tegen. Heb al ontelbare techno festivals clubs en feestjes bezocht, en heb nog nooit sores gehad of gezien, niet in Belgie, en ook niet in diverse buurlanden.
De etnische afkomst zal wel gekend zijn maar dat mag je niet vertellen, anders ben je weer een racist.
bekijk alle problemen maar eens, en doe dan die oogkleppen af, 99 van 100 zijn het groepen Noord Afrikanen, diezelfde die altijd en overal voor problemen zorgen en dan bedoel ik in bijna alle Europese landen, ik bedoel ook niet dat alle buitenlandse bevolkingsgroepen voor problemen zorgen, want er zijn er zat die zich perfect integreren, en niet onze samenleving en gedachtengoed willen kapot maken, en onze politiekers lijken dit niet te beseffen.
bekijk alle problemen maar eens, en doe dan die oogkleppen af, 99 van 100 zijn het groepen Noord Afrikanen, diezelfde die altijd en overal voor problemen zorgen en dan bedoel ik in bijna alle Europese landen, ik bedoel ook niet dat alle buitenlandse bevolkingsgroepen voor problemen zorgen, want er zijn er zat die zich perfect integreren, en niet onze samenleving en gedachtengoed willen kapot maken, en onze politiekers lijken dit niet te beseffen.
laatste antwoord van mij, kijk maar eens wat er de laatste jaren diverse keren is gebeurd in Brussel en Antwerpen, zoek het even op en je begrijpt wat ik bedoel. Dit heeft niks met politieke voorkeur te maken, want dit soort problemen overstijgd alle politieke kleuren.
Maar laten we idd houden bij wat ons bindt, en niet wat ons scheidt.
Poster: Down_Town
Ik ben nooit zo gek van openbare gratis evenementen zoals dit. Daar komen veel te veel mensen binnen die niet voor de muziek komen, zoals die achterlijke hooligans. Al vraag je 5 euro dan kan je het terrein in ieder geval afsluiten en de mensen door detectie poortjes laten gaan. Op de talloze festivals die ergeweest zijn gebeuren ook niet dit soor dingen.