Ik ben opzoek naar een geluidsset voor in mijn kamer en dat moet tevens mijn monitoren worden voor te draaien. Nou was ik er enigzins uit alleen nou zit ik enorm te twijfelen tussen een 5.1 Kenwood set met bijbehorende receiver of een 2.1 Harman Kardon set met een receiver.
En ik had laatst slechte dingen gehoord over een 5.1 set, of dat waar is laat ik aan jullie over.
Nou is mijn vraag: Wat raden jullie mij aan? (Alternatieven zijn welkom!)
Bedankt! Ciao!
What do you think about Kenwood vs Harman Kardon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb een 5.1 set van HK voor bij de tv. Klinkt super. En dat terwijl ik hem nog steeds moet configuren.
This is an old Topic
No new postings for 5.830 days. Post CommentThat would be 194.3 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.