Poster: Tekhead
Harman Kardon kopen, niet twijfelen, H-K is gewoon een topmerk, ultimate sound, zitten met al hun producten in het hoogste kwaliteit segment. VRAAG MAAR aan de audiofielen.
Poster: Woudtje
Een maat van me heeft een 2.1 set van Harman Kardon als monitors om te draaien en om eerlijk te zijn vind ik het niks!!
Er zit namelijk een vertraging tussen je de koptelefoon uitgang op de mixer en het geluid over de speakers. Het is bijna niks maar toch net te irritant voor mijn doen. Ook mis je behoorlijk wat mid en is zo'n set erg bass heavy.
Voor het zelfde geld kan je ook een Syrincs set kopen. Je hebt dan geen aparte versterker of receiver nodig en heb je een zeer goede 2.1 set die je als je dat zou willen in de toekomt kan upgraden naar een 5.1 set.
Zelf zou ik voor een paar KRK's gaan, of andere monitors, omdat ik geen aparte sup wil en het geluid goed strak vind, wat belangrijk is met draaien.
@ Tekhead, harman Karon is niet zo'n duur merk hoor en Audiofielen kopen dat zeker niet!! Die gaan voor Denon, Marantz, Vincent etc. Van die merken waar je echt op leeg loopt bij aanschaf
Poster: Tekhead
@niicola: B&O, of Bang & Olufsson, is een merk dat altijd oog voor uiterlijke schoonheid heeft gehad, soms een beetje futuristisch, maar altijd verbonden aan een superieure geluid en gebruikskwaliteit, wat uiteraard een hoog prijskaartje aan vasthing en hangt. Dit is echt wel goed spul man.
Poster: StefjuuhPoster: Woudtje
Een maat van me heeft een 2.1 set van Harman Kardon als monitors om te draaien en om eerlijk te zijn vind ik het niks!!
Er zit namelijk een vertraging tussen je de koptelefoon uitgang op de mixer en het geluid over de speakers. Het is bijna niks maar toch net te irritant voor mijn doen. Ook mis je behoorlijk wat mid en is zo'n set erg bass heavy.
Voor het zelfde geld kan je ook een Syrincs set kopen. Je hebt dan geen aparte versterker of receiver nodig en heb je een zeer goede 2.1 set die je als je dat zou willen in de toekomt kan upgraden naar een 5.1 set.
Zelf zou ik voor een paar KRK's gaan, of andere monitors, omdat ik geen aparte sup wil en het geluid goed strak vind, wat belangrijk is met draaien.
@ Tekhead, harman Karon is niet zo'n duur merk hoor en Audiofielen kopen dat zeker niet!! Die gaan voor Denon, Marantz, Vincent etc. Van die merken waar je echt op leeg loopt bij aanschaf
Ja, als je de bassspeaker niet goed afstelt.....Nou ik praat niet over de bass vriend maar over de hoge frequenties! Er zit een delay van een paar tienden sec. in het geluid over de speakers ten op zichte van je koptelefoon.
Poster: Estacy
geloof me, die Harman Kardons gaan echt hard zat, gebruik zelf ook 2 sattelietjes van ze (samen met een paar hq power speakers voor meer bass)
neem aan dat je zoiets bedoelt?
Poster: skyline643
B&O, Bose, Harman Kardon, ... klinkt 'huge' maar zijn voor mij geen pro-merken. Ik vind deze sets gewoon niet klinken. Geef mij dan liever een setje Canton, Quadral, B&W speakers met Onkyo of Denon versterker/receiver en dat voor dezelfde prijs!
Poster: skyline643
B&O, Bose, Harman Kardon, ... klinkt 'huge' maar zijn voor mij geen pro-merken. Ik vind deze sets gewoon niet klinken. Geef mij dan liever een setje Canton, Quadral, B&W speakers met Onkyo of Denon versterker/receiver en dat voor dezelfde prijs!
Poster: CoenBaas5300
Ja die bedoel ik, alleen dan de versie waar je de sattelieten op kunt hangen en waar die versterker niet bij zit, die moet ik dan wel los kopen (zal waarschijnlijk een Kenwood worden)
http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=ASIA&Country=CN&Language=ENG&cat=HCS∏=HKTS%2011/230&sType=C deze alleen dan maar met 2 sattelieten. (en in het zwart ofcourse)