[M] 1e set Benny Nolan
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Happinezz    posted on 21-08-2009 14:57
Hoi,

Na een aantal maanden oefenen met mn cdj's 400 heb ik in augustus mijn eerste set opgenomen.

Overigens weet ik niet of het de bedoeling is dit hier te plaatsen..................

Veel luister plezier voor degene die geinteresseerd is......

Let the music play...

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Mod edit by Jorrit on 25-08-2009 12:51 (1%)

What do you think about [M] 1e set Benny Nolan ??

Vote :   

Boyd    posted on 21-08-2009 14:59
Welke stijl draai je?

Mixjes zijn in dit deel van het forum welkomWinking my eye
Happinezz    posted on 21-08-2009 15:12
Poster: BoydGrift
Welke stijl draai je?

Mijn style is house.....tech house & electro, overigens ben ik nu bezig met een technoset van 1uur, ga deze zondag opnemen.

Ben nog niet zo heel lang bezig, maar kan je zeggen dat ik goede complimenten heb gekregen over mijn eerste set.

Kan ik ergens jouw sets beluisteren en/of downloaden?

Greetz

Benny

K0ENE    posted on 22-08-2009 14:48
Nu voor de helft geluisterd, klinkt goed! Alleen vind de 1e overgang niks, ik schrok er zelf een beetje van, SUPER plots loop gemaakt van 1 sec, wel leuk weggewerkt!Cool
Happinezz    posted on 25-08-2009 12:35
Poster: K0ENE
Nu voor de helft geluisterd, klinkt goed! Alleen vind de 1e overgang niks, ik schrok er zelf een beetje van, SUPER plots loop gemaakt van 1 sec, wel leuk weggewerkt!Cool

Hey Koene,

Dit is mijn eerste mix na ongeveer 24 jaar.........sta open voor commentaar, laat me ff weten wat je van de totale set vind.

Groetjes,

Benny Nolan

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

203 Users online: 57 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 10.430
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.484.203