What do you think about Sunnery & Ryan vs Don & Rico ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat je maar een keer een set van ons moet bijwonen, denk dat je mening dan wel veranderd. We gaan altijd los achter de tafels alhoewel je dat hier niet zo goed kan zien.
Poster: THE-DON Ik denk dat je maar een keer een set van ons moet bijwonen, denk dat je mening dan wel veranderd. We gaan altijd los achter de tafels alhoewel je dat hier niet zo goed kan zien.
Geloof ik best, maar het komt hier inderdaad niet zo sterk naar voren. K zal ns kijken of ik een agenda van je kan vinden!
edit: pfff ik heb nog zoveel te leren, dikke skills en dikke trackkeuze. respect man! ik kom binnenkort wel even een setje bijwonen, moet dit wel een keer live zien!
vraagje: hoe kom je aan dit soort boekingen? hoe lang ben je al bezig? mag ook via pb.... ben echt keihard aan het werk om hetzelfde te bereiken waar jij nu mee bezig bent dus alle info is welkom
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.