Lang geleden heb ik hier een keer een account aangemaakt, welke ik eigenlijk nooit gebruikt heb. De laatste keer lees ik weer regelmatig mee op het forum dus ik stel me toch maar even voor.
Mijn naam is Niels, 23 jaar en kom uit de omgeving van Alphen a/d Rijn. Ik studeer op dit moment Media en Entertainment Management op hogeschool INHolland in Haarlem.
Ik heb al een aantal jaren een drive-in show met een goede vriend van me. Dit is een beetje een uit de hand gelopen hobby. We hebben inmiddels een professionele show staan welke we in de loop van de tijd bij elkaar? gedraaid hebben.
Daarnaast draai ik nog lekker thuis, voornamelijk house en hardstyle (t/m 2004).
Vragen? Stel ze gerust.
What do you think about Even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.877 days. Post CommentThat would be 195.9 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.