Ik vraag me wel eens af hoeveel muziek?de dj's van dit forum hebben! En van welk Genre...
Ikzelf ben pas net begonnen en heb dus nog maar heel weinig nummers?zo'n 200 nummers? (daarom heb ik ook dat "Goeie muziek om te draaien" topic geopend). Vooral van het Genre: Dance, House en Techno!
Greetz, Nicola!
[MOD EDIT: Even voor de duidelijkheid, dit topic betreft DIGITALE muziek, om je hoeveelheid muziek op fysieke media te melden zie Hoeveel Platen/CD's heb jij ?]
Jeetje; als ik dat zo hoor hier heb ik nog flink wat in te halen :P Heb 12 Giechel aan muziek op mn pc; maar zoveel heb ik bij lange na niet op CD's. Koop het elke maand braaf bij Beatport; en brand het vervolgens als single op CD. Heb nu 2 Wallets, denk ongv 150cd's nog; laatst de oude bende eruit gegooid. Heb het voornemen om elke maand (begin volgende maand; na de aanschaf van 2 CDJ's heeft mn portemonnee buikkrampen) voor min. 30euro aan muziek te kopen (richtprijs is rond de 50euro).
Maar ben op dit moment bezig met een grote schoonmaak! Heb ondertussen 2000 nummers uitgezocht en heb er daar nog ong. 200 van over!! :P En alles gaat opnieuw op cd!
Poster: DeafDJ Ik ben net begonnen met digitaal, maar zit ondertussen aan de 300, allemaal legaal, gebeatmapped en met comments. Liever kwaliteit dan kwantiteit
Yep, voor mij het zelfde. Ik heb ook alles legaal en zit nu op 400 a 500 tracks.
Ik heb nu in iTunes 10397 nummers. Dat is 33,6 dagen non stop muziek zonder herhaling en 77,44 Gb.
http://www.louiscasper.com
This is an old Topic
No new postings for 5.605 days. Post CommentThat would be 186.8 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.