[P] 3Style - NoName v. 0.1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 19-08-2009 14:48
Produced by
3Style

Production Name
NoName 0.1

Check it out

Hallo DJR,

Ik ben met 2 vrienden aan het werk gegaan?met Reason 4 (1 daarvan is -FloriZ-)...
We hebben de 1e min. af! Aan het einde van de track wordt de beat wat minder, dat is omdat we daar overheen gaan rappen. Het is de eerste keer dat we werken met Reason 4. Zeg s.v.p. wat je ervan vindt en wat er beter aan kan!
De track heeft nog geen naam dus vandaar NoNameTongue.
Dit is een versie die ik een beetje bewerkt heb, de vorige klopte nog niet helemaal... Hier hoor je het effect als het goed is wat beter, ik heb de uplifter wat langer gemaakt en aan het einde waar overheen wordt gerapt wat mindere beats gemaakt!

LISTEN AND ENJOYLOL

Gr: Floris (Dj Reborn), Tijn (heeft nog geen naamTongue) en Nicola (Dj NicosticA)
Gewoon.
User edit by niiicola on 19-08-2009 @ 14:51:12 (2%)

What do you think about [P] 3Style - NoName v. 0.1 ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 19-08-2009 17:27
Als ik jou was zou ik als je een track gaat maken als eerst het middenstuk gaan maken, en niet eerst het intro. Als je het middenstuk hebt is een intro en een outro maken namelijk zo gedaan. Gooi trouwens eens wat meer afwisseling in je beat, bij een 4de of een 8ste maat effe een gat laten bij de kick ofzo, of iets anders toevoegen, dit is erg eentonig en klinkt een beetje alsof je alleen maar wat samples onder elkaar hebt gezet en er verder weinig aan gedaan hebt. Ik hoop dat ik niet te negatief ben en dat je wat hebt aan mijn reactie.
http://www.louiscasper.com

This is an old Topic

No new postings for 5.880 days.
 Post CommentThat would be 196 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 57 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 16.344
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.490.117