welke community site gebruik jij en waarom.  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 19-08-2009 02:42
Navolgend aan het immense suc6 van de myspace community, zagen copycats van myspace heel snel het levenslicht, met wisselend suc6, o.a. netlog, facebook, en in Nederland het zeer populaire Hyves, kennen een grote aanhang en gebruikers. Tevens viel me op dat de meeste gebruikers, ook gebruikers zijn van een andere community site. Daarom vroeg ik me af, van welke jij het meest gebruik maakt en waarom ? Andere community's waarvan je ook gebruik maakt, en het grote verschil tussen de community's (gebruiksvriendelijkheid, anti-spam en virus beveiliging, mogelijkheden en kwaliteit ervan, overzichtelijkheid,opbouw, sharing etc...
Ben echt benieuwd hier naar.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about welke community site gebruik jij en waarom. ??

Vote :   

Xtremer    posted on 21-08-2009 08:20
Poster: Bouncy
Wat het probleem is van hyves, is dat het niet zo toegankelijk is (vind ik.. mac gebruiker... less is more).

Ik loop bijvoorbeeld continu te zoeken om een kleine instelling te wijzigen enzo..

Mua vind het wel meevallen, MySpace is erger hoor. Met 2 account (artiest en normaal) vind ik het echt een doolhof.
Weet nog steeds niet hoe ik mijn artiestenprofiel kan pimpen...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Snaad    posted on 25-08-2009 19:51
Hyves, Youtube, DJR natuurlijk, en PF. Hyves is toch wel het meest toegankelijk en gebruiksvriendelijk vind ik.
Nood    posted on 26-08-2009 12:37
Ik heb enkel facebook, myspace en netlog heb ik ook eens verkend, maar myspace vind ik te onnoverzichtelijk en netlog is niet mijn ding

Ik zit eigenlijk niets anders te doen dan facebook en DJR te refreshenCool
RemcoV    posted on 26-08-2009 17:14
Ik gebruik Hyves en verder vind ik het wel prima eigenlijk, zit veel te veel werk in het onderhouden van die personal pagesCool
RemcoV    posted on 26-08-2009 17:14
Ik gebruik Hyves en verder vind ik het wel prima eigenlijk, zit veel te veel werk in het onderhouden van die personal pagesCool
ArCee    posted on 29-08-2009 21:30
Facebook en MySpace. Deze werken in mijn geval het beste voor het doel wat ik voor ogen heb. Op party Flock zitten voor mijn gevoel teveel kindertjes en Hyves maakt me gek met al die doorstuur rotzooi.
Didier_Deluxe    posted on 01-09-2009 14:08
http://www.intertet.org/

D?s pas een community!
Voor mij geen Netlog, Facebook, ...
nils7    posted on 01-09-2009 15:15
Facebook en Fok!
Heb een hyves maar doordat veel van mijn (echte) vrienden ook Facebook hebben en ik veel internationele vrienden heb bloedt mijn haifs een beetje deaud nu.

This is an old Topic

No new postings for 5.841 days.
 Post CommentThat would be 194.7 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 126 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 81.496
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.533