Navolgend aan het immense suc6 van de myspace community, zagen copycats van myspace heel snel het levenslicht, met wisselend suc6, o.a. netlog, facebook, en in Nederland het zeer populaire Hyves, kennen een grote aanhang en gebruikers. Tevens viel me op dat de meeste gebruikers, ook gebruikers zijn van een andere community site. Daarom vroeg ik me af, van welke jij het meest gebruik maakt en waarom ? Andere community's waarvan je ook gebruik maakt, en het grote verschil tussen de community's (gebruiksvriendelijkheid, anti-spam en virus beveiliging, mogelijkheden en kwaliteit ervan, overzichtelijkheid,opbouw, sharing etc... Ben echt benieuwd hier naar.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
What do you think about welke community site gebruik jij en waarom. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Bouncy Wat het probleem is van hyves, is dat het niet zo toegankelijk is (vind ik.. mac gebruiker... less is more).
Ik loop bijvoorbeeld continu te zoeken om een kleine instelling te wijzigen enzo..
Mua vind het wel meevallen, MySpace is erger hoor. Met 2 account (artiest en normaal) vind ik het echt een doolhof. Weet nog steeds niet hoe ik mijn artiestenprofiel kan pimpen...
Facebook en MySpace. Deze werken in mijn geval het beste voor het doel wat ik voor ogen heb. Op party Flock zitten voor mijn gevoel teveel kindertjes en Hyves maakt me gek met al die doorstuur rotzooi.
Heb een hyves maar doordat veel van mijn (echte) vrienden ook Facebook hebben en ik veel internationele vrienden heb bloedt mijn haifs een beetje deaud nu.
This is an old Topic
No new postings for 5.841 days. Post CommentThat would be 194.7 months or a whopping 16 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.