Ik ben met 2 vrienden aan het werk gegaan?met Reason 4 (1 daarvan is -FloriZ-)... We hebben de 1e min. af! Aan het einde van de track wordt de beat wat minder, dat is omdat we daar overheen gaan rappen. Het is de eerste keer dat we werken met Reason 4. Zeg s.v.p. wat je ervan vindt en wat er beter aan kan! De track heeft nog geen naam dus vandaar NoName. Tis House waar doorheen wordt gerapt, dus niet denken dat het Hip-Hop moet voorstellen! Er komt nog melodie bij, dit is nog vooral een intro!
LISTEN AND ENJOY
Gr: Floris (Dj Reborn), Tijn (heeft nog geen naam) en Nicola (Dj NicosticA)
EDIT: K post em nu omdat het al van tevoren handiger is om te weten wat beter kan dan dat je het op het laatst weet!
Gewoon.
User edit by niiicola on 18-08-2009 @ 22:11:44 (49%)
What do you think about [P] 3Style - NoName ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
sja wat zal ik zeggen t is wel geinig, maar ik mis de melodie, zo heb je eigenlijk meer de drum en meer niet. en ik vind de drum beetje eentonig persoonlijk. Voorderest klinkt het tot nu toe wel leuk. Laat maar horen als je meer hebt.
We hadden er trouwens een leuk effect in gedaan maar dat is nouwelijks te horen! Dus daar kijken we nu naar!
Gewoon.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.