[M] Eerste mix van RemcoV (DirtyHouse)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

RemcoV    posted on 18-08-2009 16:17
Ik heb mijn dj booth nu 3 weken en ik heb inmiddels Audacity gedownload, dus ik dacht laat ik eens wat opnemen.
Dit is gewoon willekeurig gedaan zonder voorbereiding, puur om even te testen of het werkt.
Het zijn veel commerci?le nummers, dit is dus om mijn vooruitgang even te checken na 3-4 weekjes draaien.

Ik vind het zelf niet eens zo heel slecht, ik merk dat ik er een paar keer naast zit met beatmatchen wat ik dan moet corrigeren. Ook ben ik nog niet helemaal tevreden over de controle van de tracks, maargoed zoals ik al zei ik had niks voorbereid en sommige tracks ken ik nog niet zo goedCool

Dus graag jullie mening en opbouwende kritiekSmile

Tracklist:

Ultimate seduction - Ultimate seduction
Freak in the club - R.Kelly
Freak low - Vato Gonzales
Badman riddim - Vato Gonzales
4 minutes - Madonna ft. Justin Timberlake
LaLa song - Blade Baxter
Sexy bitch - David Guetta ft. Akon
Sexy girl - Groovewatchers

Er kwam nog een nummer achteraan maar er werd aangebeld (buren klagen dat de muziek te hard stond LOLCool)
Dus het laatste stukje heb ik er maar gewoon uitgeknipt. Handig programma dat Audacity!

Link in de hidden message!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Eerste mix van RemcoV (DirtyHouse) ??

Vote :   

Mathiz    posted on 18-08-2009 16:28
check
DTwisted    posted on 18-08-2009 16:30
check
RemcoV    posted on 18-08-2009 16:33
Hij is misschien wat kort, maar zoals ik al zei; het is om de opnamekwaliteit te testenSmile
Adrien1989    posted on 18-08-2009 19:54
Ga hem ff horen.
BTW, hoe heb je audacity geconfigureerd met de DJM, omdat je geen rec uitgang or so hebt.
Rolandje0    posted on 18-08-2009 19:56
check
nette mix, maar naar mijn mening zijn je overgangen te abrupt (heb je gespeeldmet je EQ's?)
User edit by Rolandje0 on 18-08-2009 @ 20:02:29 (100%)
RemcoV    posted on 18-08-2009 20:08
Heb hem gewoon in de 2e master uitgang gestopt Cool
En heb ff een speciaal kabeltje gefixt (2 tulpjes naar 1 mini jack).

@ Rolandje; ik speel altijd met mijn EQ'sCool
Mathiz    posted on 18-08-2009 20:18
je zat er wel paar keer naast maar voorderest goed opweg?Cool
RemcoV    posted on 18-08-2009 20:21
Poster: matezo
je zat er wel paar keer naast maar voorderest goed opweg?Cool

Ja kloptCool

1 van mn speakers is stuk, dus ik hoor het geluid door 1 speaker. Het word misschien wel tijd om een monitor setje aan te gaan schaffenSmile
Adrien1989    posted on 18-08-2009 20:25
Zo heb hem ff gehoord. Hij klinkt opzich prima, die beatmatchfoutjes, sja dat is gewoon oefenen, het geheel klinkt in iedergeval goed met elkaar en dat is een belangrijke basis. Hoorde een gainfoutje ergens maar dat kan wel eens gebeuren.
Wat je zou kunnen doen is je EQ wat meer gebruiken in de overgangen. Je kan ook kijken naar wat ander soort overgangen, nu zijn ze vrij standaard, track 1 erin, track 2 eruit, klaar. Je kan vb een track terug laten komen om een voorbeeldje te geven. Maar uit eindelijk geld natuurlijk beter een simpele strakke overgang dan een vercrackte bijzondere. Maar voor een oefening kan een probeersel uiteraard nooit kwaad Happy, laughing.
Je maakt in iedergeval snelle progressie en dat maakt het natuurlijk ook de moeite waard Happy, laughing.
RemcoV    posted on 18-08-2009 20:28
Thanks voor de tips, ik ga de komende tijd sowieso hard oefenenSmile Nu hopen dat ik nog wat live setjes neer kan zetten ergens, dat helpt namelijk ook heel erg!
Gylian    posted on 14-06-2011 18:24
Sorry voor de bump maar ik wilde de mix evne luisteren aangezien er dikke nummers in zitten!

EDIT?
Bump dus voor niks gedaan aangezien de link helaas niet werkt.
User edit by Gylian on 14-06-2011 @ 18:24:58 (79%)
Sandr    posted on 14-06-2011 19:01
Niet zo raar als je een 2 jaar oud topic kickt...

Link is doos dus ik sluit hem.

Play that funky music white boy....

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

288 Users online: 77 Guests (211 Unknown)
Pages generated today : 36.373
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.371.904