Castle Of Love in Limburg!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Helixon    posted on 18-08-2009 11:00
Hallo, ik wil graag weten wie er allemala nara Castle Of Love?(Club festival) gaat, Ik zelf ga niet omdat ik nog niet zo oud benCool en omdat ik in zeeland zit!, maar what about you?

Line-up!
Royal House
Ricky Rivaro
Hardsoul Live!
Funkerman
Erick E
Chuckie
D-Squared (Dj Daan & Dj?Dominique)
MC Crown

Electric Kingdom

Dani L Mebius
Vato Gonzalez & MC Tjen Quintino
Hardwell
Billy The Klit
MC Lady B

Minimal Knights

Pim Kong vs Skip
Jordy Lishious
Warren Fellow
Michel de Hey
Bart Skils

Southside Spinners
Dj Flash
Ricky Mosa
Roul&Doors
Ben Bastion
Ron Dijks
Joey V

More info: http://www.castleoflove.nl/
User edit by Helixon on 18-08-2009 @ 11:01:28 (2%)
Mod edit by tairip on 18-08-2009 13:10 (100%)

What do you think about Castle Of Love in Limburg!! ??

Vote :   

ccc    posted on 18-08-2009 13:02
Ja ik ga erheen.

Waarom wil je het weten als je zelf toch niet gaat? Cool

Plaats anders ook even de line-up en website van het feest in de begin post, zodat andere mensen ook weten waarover het gaat.
User edit by ccc on 18-08-2009 @ 13:03:49 (100%)
tairip    posted on 18-08-2009 13:04
allemala nara?

P.s. check in het vervolg je post even voordat je hem definitief maakt!
voyager    posted on 18-08-2009 17:04
Kan helaas niet gaan, moet dan gaan draaien bij vrienden thuisUnhappy
Vindt dat wel jammer had ik graag bijgezijn, agja dan maar volgend jaar=)

voor diegene die gaan, alvast een super avond gewenst.
walteur    posted on 18-08-2009 17:06
f*ck, ik dacht limburg in Belgi? Unhappy
Bartjens    posted on 18-08-2009 17:13
Gave line-up, vooral de royal house en minimal stage?Cool

Jammer alleen dat het 3 uur rijden is voor mij ?Cool
www.djbrowbeat.com
LLCoolP    posted on 18-08-2009 18:49
Ik heb me kaartje allang in huis, ben vorig jaar ook geweest.
Toen de eerste keer Lektroluv gezienHappy, laughing

Kan niet wachten. Het vlot was echt de bom vorig jaar, begon iedereen tegelijk te dansen ging het vlot een meter op en neer:D

Happy, laughingLocatie is ook ideaal, nog geen 5min lopen van treinstation

Psst, geloof dat nog een dj van dit forum daar moet werken(Die wat daar vorig jaar het licht deedt).
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 18-08-2009 @ 18:54:20 (83%)
Bawb    posted on 23-08-2009 10:53
Ik ben er ook bij, nog maar een paar uurtjes!
Ben al bezoeker van het eerste uur, iedere outdoor en indoor editie meegemaakt!

Als je niets te doen hebt vanmiddag, er zijn kaarten aan de deur, de line-up is lekker en het weer werkt absoluut mee!

Gegarandeerd succes vandaag!

[Edit:] Timetable staat hier + een uitleg van de area's. Net zoals vorig jaar is [8] Eclectic Kingdom weer een floating stage en volgens mij is de nieuwe stage [7] Minimal Knights dat dus ook!
User edit by Bawb on 23-08-2009 @ 10:55:20 (71%)
LLCoolP    posted on 24-08-2009 18:39
ZowHappy, laughingterug van C.O.L

Dat was weer een top feest!
Line up was goeie en de sfeer was erg gezellig. Ook het weer hadden we mee met zon heerlijke 26graden.

Tijdens BONKERS die gedraaid werd door Billy The Klit?( met MC Lady B
?erbij )in het Electric Kingdom ging het pu7bliek helemaaaal los op het vlot!
het vlot (waar zo'n 400 man schat ik)opstonden ging z'n 2m op en neer.
Echt super vet dat iedereen los ging, alleen na 2 min vloog iedereen zowat tegen de grond op.
Gelukkig geen gewonden en iedereen hielp elkaar opkomen. Top sfeertje!

Billy ging ook nog ff crowdsurfen(H)Die durft(H)op een vlot met bonkende mensen op het water.

Minpuntjes:
Enige tijd de spanning weg viel bij de Electric Kingdom .
Zag het al aankomen lichten deden niks meer en daarna het geluid. Toen ben ik maar snel begonnen met het zingen van: Seven nation Army en al snel volge3nde gelukkig meerdere(en sommige met hun eigen versie)

En de Dj's van de Redbulll wat bij? het een gedeelte stonde, tjonge wat een kermis. Om de 5 minuten ALAAF(omdat die in Limburg moest draaien en vast dacht dat iedereen dat bij elk grapje zegt) en de grootste onzin. was soms wel grappig maar meeste van de tijd erg storend! Dit pas volgens mijn mening helemaal niet z'n feest> Een chill-out emt wat Reggae of pop ging nog maar toch geen druk gedoe met flauwe humor en Apr?s-ski muziek.

Kortom geslaagd feest en voor herhaling vatbaar!
PS:Bawb?, ik had niet mee gelezen dat je ook ging anders hadden we ons misschien daar getroffen. Jammer dat er voor de rest geen andere meer gingen van dit forum!
User edit by LLCoolP on 24-08-2009 @ 19:05:49 (12%)
ccc    posted on 24-08-2009 18:47
Ik was er ook. Was inderdaad een geslaagd feest.
Van de redbull stage snapte ik helemaal niks.

Ging alleen allemaal veels te snel voorbij. Opeens was het 10 uur. En opeens was de muziek uit. Afgelopen.

User edit by ccc on 24-08-2009 @ 18:47:46 (26%)
Helixon    posted on 24-08-2009 19:19
Ik hoorde ook van mijn broer dat het super op C.O.L was...

Wie was er nog meer??
User edit by Helixon on 24-08-2009 @ 19:19:47 (1%)
Bawb    posted on 24-08-2009 20:32
Ik vond het echt weer een enorm geslaagde editie :D

Ik had geluk dat ik het hele festijn ook achter de schermen kon meemaken. Lekker met de DJ's kunnen 'ouwhoeren' en makkelijk kunnen switchen tussen alle stages. En zoals LLCoolP al zei, Eclectic Kingdom ging echt los.

Ook leuk om te zien hoe het ieder jaar groter en groter wordt. Elke keer meer stages en nog betere line-up. Heb in de wandelgangen ook het gerucht gehoord dat het volgend jaar misschien 2 dagen gaat duren i.p.v. 1.
LLCoolP    posted on 24-08-2009 21:31
Poster: Bawb
Ik vond het echt weer een enorm geslaagde editie :D

Ik had geluk dat ik het hele festijn ook achter de schermen kon meemaken. Lekker met de DJ's kunnen 'ouwhoeren' en makkelijk kunnen switchen tussen alle stages. En zoals LLCoolP al zei, Eclectic Kingdom ging echt los.

Ook leuk om te zien hoe het ieder jaar groter en groter wordt. Elke keer meer stages en nog betere line-up. Heb in de wandelgangen ook het gerucht gehoord dat het volgend jaar misschien 2 dagen gaat duren i.p.v. 1.

Ey , had je toevallig en F.I.P bandje of moest je daar werken?
We zagen namelijk dat een F.I.P iets van 70euri kost, als dit inclusies onbeperkt drinken is scheelt dat een hoopUnhappymaar denk dat het dat zal zijn voor die prijs?

Zag er ook gezellig uit achter de stages! Ik was maar aan het wachten tot er eentje van de muur afviel in waterWinking my eyemaar niet gebeurt(maar goed ook eigenlijk).

Enig idee wat er met de spanning aan de hand was? Eerst het licht weg en toen het geluid?>
Bawb    posted on 24-08-2009 22:04
Ja ik had idd zo'n F.I.P. bandje kunnen bemachtigen.

Stond idd een groot deel van de tijd op die muurtjes achter de stages. Het is maar goed dat ik een gezonde bier - water - red bull routine heb gehandhaaft, want als ik de hele dag biertjes had lopen drinken onder dat lekkere zonnetje had ik er ongetwijfeld in gelegen haha.

Met die spanning weet ik niet zeker, maar ik weet wel dat er tussendoor mensen op de boxen en versterkers zijn gesprongen aan de rechterkant van eclectic kingdom (van achteren gezien) en daar is het volgens mij ook als eerste kapot gegaan, want daar renden de technici als eerste heen dacht ik. Misschien dat het daarom mis is gegaan.

This is an old Topic

No new postings for 5.861 days.
 Post CommentThat would be 195.4 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

200 Users online: 104 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 31.664
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.725.055