Poster: djdolivieira
Nee remixen kan niet daar heb je Ableton, Cubase, FL studio?en dat soort programmas voor nodig.
De 2de vraag berijp ik niet zo.??
Edit nu begrijp ik hem, Nou ik gebruiik altijd Wavelab en als de mix helemaal is opgenomen dan ga ik de tracks knippen. wel moet je de 2 sec peuae bij elke track uit zetten. maar er zijn meer programmas die dat kan. Welke programma gebruik jij om te recorden.
Ik draai als resident in Notre dame Maassluis en in Cafe Ourosburos vlaardingen en heb hier en daar wel eens een leuke boeking in clubs, Zoals Club Vie heb ik wel eens gestaan, Maassilo, Laast nog in beachclub Vroeger. Vlaardingen Festival enz enz. Het stelt niet zo veel voor wat ik doe. Ben wel weer bezig om nog iest drukker te krijgen, maar ja moeilijke tijd met zo veel concurentie.
Back on topic. Wat voor format is het. MP3 Of Wave wat je in Tractor opneemt.
Ik draai als resident in Notre dame Maassluis en in Cafe Ourosburos vlaardingen en heb hier en daar wel eens een leuke boeking in clubs, Zoals Club Vie heb ik wel eens gestaan, Maassilo, Laast nog in beachclub Vroeger. Vlaardingen Festival enz enz. Het stelt niet zo veel voor wat ik doe. Ben wel weer bezig om nog iest drukker te krijgen, maar ja moeilijke tijd met zo veel concurentie.
Back on topic. Wat voor format is het. MP3 Of Wave wat je in Tractor opneemt.
Poster: Happinezz
Wat is trouwens je voornaam?
Poster: MarcoD
Das ook grappig...degene die bij Club Vie promotie doet voor Life Element (Cannabiss drink) die ken ik.
Mijn baas (hond heeft een baas zeggen ze haha) maar goed hij is importeur van het drankje.
Ben tijdje terug in Club Vie geweest op maandag Vie Monday..was echt super..mooie tent hoor.
maar over opname ik neem meestal gewoon via virtual Dj op.
Een maatje doet daar de onderhoud van de licht en geluid en zodoende heb ik er een paar keer gestaan. Mestaal was het invallen voor iemand. Maar ja die boekingen moet je ook mee pakken anders kom je nergens, ben ook niet?bekend of zo.??
Sorru voor die dubbel post ging ff fout hier
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.