Pioneer Teaser: The dawn of a new Species (22/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 17-08-2009 09:45
Wat vinden jullie van Pioneer's nieuwste advertentie, vers van de pers Winking my eye ?
What do you think about Pioneer's new advertisment, just got it in Winking my eye ?

Enlarge: Pioneer 2009 Teaser Ad

[Edit : this start post is constantly updated to reflect new information]

There is a lot of speculations going on, also by artistic people with photoshop and a creative mind. They come op with the most outrages designs. Here are some of them which I've been able to find sofar :

First tryFirst Try, added the Pioneer logo to make it look real. Only added hotcue visible.
First try Pioneer CDJ-1000mk4Second guess, mainly optical stuff and some copying of buttons.
First try Pioneer CDJ-1000mk4Try by a swedish member of djforums.com for his degree
First try Pioneer CDJ-1000mk4Elookuta Explains (UTU)
First try Pioneer CDJ-1000mk4by Lawrenz

Elookuta Explains (UTU)

There is also a Dawn of a new Species Screensaver for download.

17 September 2009 official reveiling

Poster: Winston
Dawn of a new species
EXCLUSIVE! James Zabiela hints at what you can expect next from Pioneer.

Watch the dawn of a new species

Up until now the kind of option of deejaying is, you write all your music out on a post-it note and burn a cd and after a while it gets kind of tedious. The other option ofcourse is to play of DVS, if you want to stick with the traditional deejaying method, so you can use your laptop and do it like that.

But I'm not really a massive fan of like staring at the laptop screen so much. So, what I'd still use my laptop in my sets for effects and things like that. It's really great to know, be able to just look at the player and go through my tracks on that and not have to burn those to cd's or have to stare at the laptop screen.

So it's kind of bringing the deejay back towards the crowd a little bit and putting the element of traditional deejaying and the performance of it all.

Up to date really with modern techology its a, I think it's a nice mix of the two things and yeah it's kind of super convenient and also you know, pretty advanced.

I really can't wait to get it stuck in.

Dawn of a new species #2

EXCLUSIVE! Armin van Buuren hints at what you can expect next from Pioneer.

Watch the dawn of a new species . . .

Hey what's up! I'm Armin van Buuren. As you guys know I've switched from vinyl to cd and now the next revolution is here. The new players are absolutely fantastic.

This is really revolutionary for me because I, you normally play longer sets, eight hours. So now I can really prepare my set you know, in advance in the computer and get every thing ready in my books, but still be able to be on the fly, play some odd cd or a guy that comes in with a usb stick with a track he's just finished.

You can prepare your deejay set, your whole box and everything on your laptop in your hotel room, and on the airport.

And guys, I seriously can't wait to start playing with these new Pioneer things.

http://www.djsounds.com/08/28/dawn-of-a-new-species-3/ Eddy Halliwell

Let the BASS be louder
Mod edit by Prozei on 11-09-2009 17:19 (100%)

What do you think about Pioneer Teaser: The dawn of a new Species ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 05-09-2009 08:14
Omdat het een totaal nieuw product is, er nog maar enkele van zijn over de hele wereld, jeroen op vakantie is, het te gevaarlijk is dat er iemand in zn huis inbreekt, pioneer niet wil dat het product lekt..

Grote kans dat hij nu bij andere top-list DJ's in nederland staat..
Delcone    posted on 05-09-2009 10:41
Je kan het ook te ver zoeken hoor haha
Ze gaan die dingen toch wel verkopen dacht je nou echt dat pioneer er wakker van zou ligen stel zoiets zou gebeuren.
Ten eerste ga je er geen foto,s van posten omdat je dan zoiezo wel de lul bent.
Ik weet nog wel met kaartjes kopen voor defqon,dat er een DJguide ze al online had gezet met de autolink Dacht je dat Q-dance waar wakker van lag? ze waren voor de normaale prijs weg gegaan.
Maar oke Lead heeft?ze vast wel goed verstopt.
Ten 2e ben je gewoon erg triest stel je gaat een kluis open breken voor een cdj BV.
Overval dan de bank:P
User edit by Delcone on 05-09-2009 @ 10:42:34 (1%)
Dolivieira    posted on 05-09-2009 11:06
Ik denk niet dat lead ze thuis heb staan. De gasten van pioneer nederland weten wel wat het gaat worden. maar houden hun kaken stijf op elkaar. En dat moeten ze van Pioneer.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
main    posted on 05-09-2009 11:07
Poster: Delcone
Je kan het ook te ver zoeken hoor haha
Ze gaan die dingen toch wel verkopen dacht je nou echt dat pioneer er wakker van zou ligen stel zoiets zou gebeuren.
Ten eerste ga je er geen foto,s van posten omdat je dan zoiezo wel de lul bent.
Ik weet nog wel met kaartjes kopen voor defqon,dat er een DJguide ze al online had gezet met de autolink Dacht je dat Q-dance waar wakker van lag? ze waren voor de normaale prijs weg gegaan.
Maar oke Lead heeft?ze vast wel goed verstopt.
Ten 2e ben je gewoon erg triest stel je gaat een kluis open breken voor een cdj BV.
Overval dan de bank:P

ehh... hier ben ik het dus zo niet mee eens..

ik weet wel zeker dat pioneer dat zwaar kl*te zal vinden (wakker liggen gaat idd beetje ver)
maar als ze er zo geheimzinnig overdoen en de hele wereld nieuwsgierig aan t maken zijn dan willen ze zeker niet dat er een gejat word, waarom het risico nemen met lead als dat niet hoeft?
Tizio    posted on 05-09-2009 12:00
Ah jammer dat dat 4e filmpje niet in HD is, anders hadden we zo de speler goed kunnen bekijken in de weerspeigeling in Roger z'n zonnebril! :p
Mixt-Ape    posted on 05-09-2009 12:27
22 pagina's en het product is nog niet eens uit...????????????
Bouncy    posted on 05-09-2009 12:29
Poster: Mixt-Ape
22 pagina's en het product is nog niet eens uit...????????????

Kun je nagaan hoe zwaar de DJR servers het krijgen als het product uitkomt...
Mixt-Ape    posted on 05-09-2009 14:25
En dan zegt toch iedereen hetzelfde...

KWIJLKWIJL PIONEER!!! KWIJLKWIJLKWIJL
tek-zotic    posted on 05-09-2009 14:32

of bah, veel te duur
main    posted on 05-09-2009 14:40
of: WOW wat een functies, geweldig ding
TheDutchDecks    posted on 05-09-2009 14:43
Poster: tek-zotic

of bah, veel te duur

ik ben ook wel bang voor het prijskaartje eigelijk Cool
borisdekloris2    posted on 05-09-2009 16:50
Als je kijkt wat de vorige cdj 's kosten valt het nog wel mee , denk zelf dat de nieuwste cdj 1000 zo'n 1200 - 1300 Euro gaat kosten. Zag dat de mkIII weer 1125,- kost bij diverse webwinkels...
Illusion    posted on 05-09-2009 19:44
Ik weet niet. Het is ook van het product afhankelijk. Hoe meer het kan, hoe duurder het is. Dus gewoon even afwachten. 17 september zullen we mogelijk een prijsindicatie krijgen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
RAS    posted on 05-09-2009 20:04
Poster: borisdekloris2
Als je kijkt wat de vorige cdj 's kosten valt het nog wel mee , denk zelf dat de nieuwste cdj 1000 zo'n 1200 - 1300 Euro gaat kosten. Zag dat de mkIII weer 1125,- kost bij diverse webwinkels...

Mocht je willen. Ik denk dat ze de cdj-1000 gewoon blijven verkopen en de cdj x er bij komt. Met al die suggesties dat het revolutionair enzo gaat zijn en dus kennelijk veel meer kan doen dan de cdj-1000 denk ik dat 1800 euro realistischer is. De dvj-1000 kan ook veel meer en is ook veel duurder.
Basrose    posted on 05-09-2009 20:18
weet je wat een svm kost?? maar deze producten worden ook in eerste instanties voor clubs enzo gemaakt.. en als je zoiet thuis hebt is dat een stuk luxe Happy, laughing
Bouncy    posted on 05-09-2009 20:42

Ik hou m'n kop d'r nog wel gewoon bij... k ben niet zo'n pioneer fan... DJM800 komt d'r hier niet (meer) in..
TheDutchDecks    posted on 05-09-2009 20:55
Poster: Bouncy

Ik hou m'n kop d'r nog wel gewoon bij... k ben niet zo'n pioneer fan... DJM800 komt d'r hier niet (meer) in..

bij mij zou die er niet meer uit gaan aangezien ik wel normaal ermee omga Cool
niiicola    posted on 05-09-2009 20:56
Poster: Tizio
Ah jammer dat dat 4e filmpje niet in HD is, anders hadden we zo de speler goed kunnen bekijken in de weerspeigeling in Roger z'n zonnebril! :p

Wss deden ze dat met de zonnenbril expres, want zo dom zou pioneer toch niet zijn Tongue.
Gewoon.
Bouncy    posted on 05-09-2009 21:40
Poster: TheDutchDecks
Poster: Bouncy

bij mij zou die er niet meer uit gaan aangezien ik wel normaal ermee omga Cool

Ach.. ieder zo z'n ding.. Mja, ik ben niet een merkgeil persoon weetje... Ik zie ook de nadelen van bijvoorbeeld Apple. Pioneer is goed spul! maar IK vind het niks..
Lead    posted on 05-09-2009 22:00
Poster: djdolivieira
Ik denk niet dat lead ze thuis heb staan. De gasten van pioneer nederland weten wel wat het gaat worden. maar houden hun kaken stijf op elkaar. En dat moeten ze van Pioneer.

Misschien heb ik er zelf wel voor gekozen om mijn test exemplaar neer te zetten bij de dj die de demo gaat doen op ons introductie event Winking my eye

'die gasten van Pioneer', denk dat dat op mij slaat, werken weinig andere mensen in NL voor Pioneer Pro DJ....

Ga er maar vanuit dat ik de details al lang heb kunnen uitzoeken en uittesten, zelfs nog voordat ik op vakantie ging.... Denk niet dat er nog vragen zullen komen waarop ik mensen het antwoord schuldig moet blijven. Die foto in de dj-booths was zeker geen hoax maar realiteit Happy, laughing

Btw, hier in Shanghai is het net 04:00 geweest.... Tijd voor mijn bedje Happy, laughing
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 05-09-2009 22:01 (10%)
Dolivieira    posted on 05-09-2009 22:16
Daarom zei ik ook een week of 2 terug dat jij allang weet wat het is. En ik geloof ook best dat jij hem allang heb kunnen uittesten. maar jij moet ook met het media spelletje van pioneer mee doen. Zie dit niet negatief trouwens. Maar jij heb je ook aan de spelregels te houden van pioneer?of niet. Je werkt bij pioneer dus jij moet het wel weten. maar je hoeft voor mij niks te onthullen. Ik wacht wel rustig af. Na 17de zie ik wel?wat het is. heb toch het geld nog niet om ze te kopen.?

Ben wel benieuws wat voor features er op zitten. Maar het duurt niet lang meer en we weten het. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Winston    posted on 06-09-2009 01:32
Hmmm, ik denk dat ik weet welke DJ in Nederland de introductie demo van de new species x zal doen.

Er zullen nog ongeveer 2-3 teasertjes komen op DJsounds.com. Welke pioneer pro DJ's zullen ze nog meer hebben gestrikt?
Tic Toc
Dyno    posted on 06-09-2009 08:41

I found the following photo and looks at me who pioneer a new model from 17.09 promo @

http://www.youtube.com/watch?v=bVRB4GT9_h0 (roger sanchez)

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Snoey    posted on 06-09-2009 09:06
Ik bedenk me net opeens, als dit de nieuwe clubstandaard wordt, dan zal er ook vast een nieuwe cdj800 achtige speler uitkomen.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Xtremer    posted on 06-09-2009 09:33
Hmmm ik weet het niet, weer zo'n photoshop CDJ.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

300 Users online: 207 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 10.767
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.760.239