Pioneer Teaser: The dawn of a new Species (2/46)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 17-08-2009 09:45
Wat vinden jullie van Pioneer's nieuwste advertentie, vers van de pers Winking my eye ?
What do you think about Pioneer's new advertisment, just got it in Winking my eye ?

Enlarge: Pioneer 2009 Teaser Ad

[Edit : this start post is constantly updated to reflect new information]

There is a lot of speculations going on, also by artistic people with photoshop and a creative mind. They come op with the most outrages designs. Here are some of them which I've been able to find sofar :

First tryFirst Try, added the Pioneer logo to make it look real. Only added hotcue visible.
First try Pioneer CDJ-1000mk4Second guess, mainly optical stuff and some copying of buttons.
First try Pioneer CDJ-1000mk4Try by a swedish member of djforums.com for his degree
First try Pioneer CDJ-1000mk4Elookuta Explains (UTU)
First try Pioneer CDJ-1000mk4by Lawrenz

Elookuta Explains (UTU)

There is also a Dawn of a new Species Screensaver for download.

17 September 2009 official reveiling

Poster: Winston
Dawn of a new species
EXCLUSIVE! James Zabiela hints at what you can expect next from Pioneer.

Watch the dawn of a new species

Up until now the kind of option of deejaying is, you write all your music out on a post-it note and burn a cd and after a while it gets kind of tedious. The other option ofcourse is to play of DVS, if you want to stick with the traditional deejaying method, so you can use your laptop and do it like that.

But I'm not really a massive fan of like staring at the laptop screen so much. So, what I'd still use my laptop in my sets for effects and things like that. It's really great to know, be able to just look at the player and go through my tracks on that and not have to burn those to cd's or have to stare at the laptop screen.

So it's kind of bringing the deejay back towards the crowd a little bit and putting the element of traditional deejaying and the performance of it all.

Up to date really with modern techology its a, I think it's a nice mix of the two things and yeah it's kind of super convenient and also you know, pretty advanced.

I really can't wait to get it stuck in.

Dawn of a new species #2

EXCLUSIVE! Armin van Buuren hints at what you can expect next from Pioneer.

Watch the dawn of a new species . . .

Hey what's up! I'm Armin van Buuren. As you guys know I've switched from vinyl to cd and now the next revolution is here. The new players are absolutely fantastic.

This is really revolutionary for me because I, you normally play longer sets, eight hours. So now I can really prepare my set you know, in advance in the computer and get every thing ready in my books, but still be able to be on the fly, play some odd cd or a guy that comes in with a usb stick with a track he's just finished.

You can prepare your deejay set, your whole box and everything on your laptop in your hotel room, and on the airport.

And guys, I seriously can't wait to start playing with these new Pioneer things.

http://www.djsounds.com/08/28/dawn-of-a-new-species-3/ Eddy Halliwell

Let the BASS be louder
Mod edit by Prozei on 11-09-2009 17:19 (100%)

What do you think about Pioneer Teaser: The dawn of a new Species ??

Vote :   

TranceXX    posted on 17-08-2009 12:38
Poster: Bartjens
Gewoon een opgevoerde CDJ-400?Smile

Dat zou snel zijn, de huidige cdj 400 is van 2007.
Maar als het waar is ,zou het miss. beter zijn dat ik wacht met mijn aankoop.
Bouncy    posted on 17-08-2009 12:38
Poster: djdolivieira

Ik denk pas rond het einde van het jaar Oktober, November of misschien wel December.Kijk er is noch geen?presentatie geweest. En zolang er nog geen presentatie is geweest is er nog niks oficieel. Ik denk zelf dat Pioneer hem met veel bombarie gaat presenteren. ??

Soort Stevenote wss?
Poster:?Bartjens
Gewoon een opgevoerde CDJ-400?Smile

Dan moet ie wel fix zijn opgevoerd, want de verhoudingen op de poster zijn niet zoals die bij de 400..
Dj_Fantasy    posted on 17-08-2009 12:45
Ik denk dat nu eindelijk Pioneer de concurrentie gaat aangaan met Denon.
Dus hebben ze nu eindelijk een dj cd-speler hebben ontwikkeld met USB mogelijkheden en MIDI-ondersteuning, maar dan speciaal voor in de clubs.

Eindelijk gaan ze dan concurren met de Denon DN-S 3700.
dj2dj.nl
Hardshort    posted on 17-08-2009 12:48
Kickee, t begint wel weer los te barsten hea.

Ik ben benieuwd hoe ingrijpend dit word op de hele dj scene.

Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Down_Town    posted on 17-08-2009 13:04
Ik zie in dat display een soort filebrowser.
DiVario    posted on 17-08-2009 13:04
uhh, image missing Unhappy
Practise makes perfect!
TranceXX    posted on 17-08-2009 13:14
Poster: Dj_Fantasy
Ik denk dat nu eindelijk Pioneer de concurrentie gaat aangaan met Denon.
Dus hebben ze nu eindelijk een dj cd-speler hebben ontwikkeld met USB mogelijkheden en MIDI-ondersteuning, maar dan speciaal voor in de clubs.

Eindelijk gaan ze dan concurren met de Denon DN-S 3700.

Als het zo moest zijn zou dat geweldig zijn maar de prijs zal ook navenant zijn denk ik dan.
In de richting van?cdj-1000mk3/dvj-1000.
djmamo    posted on 17-08-2009 14:15
als er al posters zijn dan ga ik toch voor de nieuwe 1000, of iets wat zijn opvolger mag/moet zijn.
De mk3 is alweer van maart 2006 dus denk dat die het eerst aan de beurt is om verneiuwd te worden.

Maar heb nog even naar de belichte versie gekeken, en zacht dat het een schuinopstaand display is.

en dat komt momenteel aleen nog maar voor bij de dvj series.
of ze heben goed naar de festival dj geluisterd?zodat er geen kartonnetjes meer?achter de?displays?moeten.?

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 17-08-2009 @ 14:19:03 (100%)
Bastian    posted on 17-08-2009 14:23
Word gewoon een dvj 1000 met zware HD erin, dus nu kan je voortaan ipv je zware platentas gewoon een handtasje meenemen naar je boekingen met een HD erin!
Dolivieira    posted on 17-08-2009 14:27
Poster: BnA
uhh, image missing Unhappy

Kijk eens een Pagina terug.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
TranceXX    posted on 17-08-2009 14:45
Ach ja, afwachten maar.Cool
Jorrit    posted on 17-08-2009 14:58
op?http://www.djsounds.com/ ook een teaser filmpje Winking my eye
Dolivieira    posted on 17-08-2009 15:11
Dus 17.09.09 wordt die gepresenteert?
Esmee    posted on 17-08-2009 15:19
dat is vandaag...
t ziet er wel vet uit iig met dat blauwe licht.
qntr0l    posted on 17-08-2009 15:21
Ik schat dat het een opvolger van de CDJ400 wordt. Als je kijkt naar het teaserplaatje hoeft dit niet te zeggen dat die van CDJ1000 / 800 formaat is. Hij lijkt qua verhoudingen (lengte, breedte) meer op een CDJ400 naar mijn idee. Als ik dan ook nog het teaserfilmpje kijk, lijkt de jogverlichting ook aardig op die van de CDJ400. Verder denk ik dat er volop digitale mogelijkheden op zitten (te zien aan het schermpje, en het teaserfilmpje op bovengenoemde website).

My guess: CDJ400MK2

@ Esmee, het is van daag 17-08-09, nog een maandje wachten dus!
User edit by qntr0l on 17-08-2009 @ 15:21:58 (14%)
Esmee    posted on 17-08-2009 15:24
oh? CoolCool
vakantie eh Cool
Bartjens    posted on 17-08-2009 15:29
Poster:?Bouncy

Dan moet ie wel fix zijn opgevoerd, want de verhoudingen op de poster zijn niet zoals die bij de 400..

Ik bedoel ook meer een opgevoerde CDJ-400 in de vorm van een 1000?Cool

Poster: Jorrit

op?http://www.djsounds.com/ ook een teaser filmpje Winking my eye 

Aaahh, nice, klinkt veel belovend?Cool
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 17-08-2009 @ 16:39:03 (3%)
Dolivieira    posted on 17-08-2009 15:34
Poster: Esmee
dat is vandaag...
.

Nee Es over een maand

Poster: qntr0l
Ik schat dat het een opvolger van de CDJ400 wordt. Als je kijkt naar het teaserplaatje hoeft dit niet te zeggen dat die van CDJ1000 / 800 formaat is. Hij lijkt qua verhoudingen (lengte, breedte) meer op een CDJ400 naar mijn idee. Als ik dan ook nog het teaserfilmpje kijk, lijkt de jogverlichting ook aardig op die van de CDJ400. Verder denk ik dat er volop digitale mogelijkheden op zitten (te zien aan het schermpje, en het teaserfilmpje op bovengenoemde website).

My guess: CDJ400MK2

Dan heb jij niet goed gekeken, Die jog herken ik uit duizende en die eerste display ook.
User edit by Dolivieira on 17-08-2009 @ 15:36:58 (100%)
Xtremer    posted on 17-08-2009 15:36
Hmm raad het plaatje ditCool. Aan de ene kant zie ik een zilvere jog ring als ik zo naar dat filmpje kijk op DJsounds en aan de andere kant iets dat licht geeft.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Helixon    posted on 17-08-2009 15:45
Als pioneer daar ook nog eens mee gaat concureren denk ik persoonlijk dat denon het wel kan vergeten,want de meeste dje willen alleen nog maar PIONEER!!!Cool dat vind ik heel jammer want er zijn genoeg merken die ook goed zijn zoals Denon
Dolivieira    posted on 17-08-2009 15:50
Ze moeten wel anders gaat het voor pioneer fout. Die wil toch zijn marktaandeel behouden. En ik denk dat ze toch hebben gewacht met uitbrengen van een nieuwe speler om te kijken wat de concurentie doet. Dan kunnen ze er passent antwoordt op geven. De fout wat ze gemaakt hebben met de CDJ1000MK3 willen ze niet nog eens maken. Al moet ik zeggen dat de MK3 niet geflopt is. Maar zoveel verschil ten opzichte van de MK2 was er niet.
Gery    posted on 17-08-2009 16:17
aan de comments uit het filmpje van die kerel te horen denk ik een speler formaat DVJ met interne harddisk en midi enzo Happy, laughing
ik hoop dat hierdoor de prijzen van de mk3 zullen kelderen Happy, laughing
DJ - Producer
MoXeGy    posted on 17-08-2009 16:28
wat hij ook verteld is dat hij graag effecten gebruikt en dat hij daarvoor zijn laptop gebruikt.
Met dat apparaat hoeft het niet meer? Dat zou zeker ideaal kunnen zijn/worden.
TranceXX    posted on 17-08-2009 16:30
Hij zal wel in het CDJ-1000mk3 segment zitten qua prijs denk ik ook.
Nu ga ik mij aankoop nog een maandje uitstellen, en zien wat het gaat worden.Cool
qntr0l    posted on 17-08-2009 16:34
Poster: djdolivieira

Nee Es over een maand

Dan heb jij niet goed gekeken, Die jog herken ik uit duizende en die eerste display ook.

Welk jog heb je het nu over? En welk display? Als je naar het filmpje op DJsounds kijkt dan zie je dat de verlichte ring om het jogwheel heel veel lijkt op dat van de CDJ400. Ook als je er een cd instopt gebeurd er hetzelfde, de ring "vult" zich dan van onder naar boven.

Echter, kan dit ook allemaal bedrog zijn en zitten we allemaal helemaal verkeerd. Het is een teaser en er wordt nu volop gespeculeerd over wat het is, maar niemand kan het met zekerheid zeggen (oke, misschien Lead, maar die zegt toch niks Tongue).

219 Users online: Lead & 63 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 28.640
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.417.014