30 minuten mix van mijn kant. Gemixt op mijn huidige booth, dus gewoon met CD's. Tracklist heb ik niet, HM ook niet. Graag feedback, of iig even laten weten dat je hem geluisterd hebt!
User edit by Stefjuuh on 16-08-2009 @ 14:36:39 (36%)
What do you think about [M] Re-beat for 30mins ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Leuk mixje met z'n ups en downs. Eerste overgang was gelijk heerlijk, maar een van de mindere punten zijn de "leegtes" na een paar overgangen. Je mist gewoon iets wat in de vorige track zat en wat de track erna niet vervangt.?Een goed punt is de nummerkeuze, wel gevarieerd maar niet echt van de hak op de tak, en een ander goed punt zijn de truckjes met scratches en acapellas. Die paar beatmatch/bend foutjes had je ook vrij snel opgelost. Dus gewoon een nette mix!
User edit by Lawrenz on 16-08-2009 @ 15:19:04 (17%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.