Poster: Down_Town
Ik heb toen ik mjn Macbook pro kocht bewust voor een 5400 toeren schij gekozen vanwege de warmte die een 7200 zou veroorzaken. Nu Snow Leopard er aan komt denk ik er over om een nieuwe harddisk te plaatsen want mijn huidige wordt te klein. Ik denk er over om dus nu ook maar naar een 7200 toeren te gaan.
Hier wordt een WD schijf genoemd, weet iemand nog meer aanraders?
Poster: Look
Ik wil deze Mac gaan gebruiken om te produceren met Logic 9, heb ik daarvoor een snellere harde schijf nodig of kan ik beter die 40 euro in m'n zak houden en een hogere batterijduur houden? (Ik ga deze computer ook regelmatig zonder netsnoer gebruiken). Graag hoor ik wat jullie zouden doen.
Poster: Reind
Mooiste oplossing naar mijn idee, macbook kopen met 5400rpm schijf, die er uit halen en zelf een SSD monteren om de "oude" schijf vervolgens in een externe behuizing te zetten.
Poster: Bouncy
Als je SSD vervangt voor 7200rpm schijf kom je op mijn oplossing uit...
Poster: Down_Town
Ik heb toen ik mjn Macbook pro kocht bewust voor een 5400 toeren schij gekozen vanwege de warmte die een 7200 zou veroorzaken. Nu Snow Leopard er aan komt denk ik er over om een nieuwe harddisk te plaatsen want mijn huidige wordt te klein. Ik denk er over om dus nu ook maar naar een 7200 toeren te gaan.
Hier wordt een WD schijf genoemd, weet iemand nog meer aanraders?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.