Poster: Mixt-ApeEn ik vind hem nu al super snel! Oftewel, veel verschil zal je niet merken, ik ben hartstikke tevreden met de 5400 RPM hdd in m'n MBP.
Ik zeg: 7200! Het verschil is maar 40 euro, en al je je harde schijf eens doorzoekt zal hij het veel sneller doen dan een 5400 schijf!
Poster: Lawrenz
En ik vind hem nu al super snel! Oftewel, veel verschil zal je niet merken, ik ben hartstikke tevreden met de 5400 RPM hdd in m'n MBP.
Poster: BouncyKlopt, 15" 2,66 Ghz model, en aangezien de TS ook een nieuwe Macbook gaat kopen zal hij hetzelfde ervaren.
Geen verschil merken? nja, jij hebt wss een iets nieuwere macbook dan ik..
Poster: Mixt-Ape
Ik zeg: 7200! Het verschil is maar 40 euro, en al je je harde schijf eens doorzoekt zal hij het veel sneller doen dan een 5400 schijf!
En ik vind hem nu al super snel! Oftewel, veel verschil zal je niet merken, ik ben hartstikke tevreden met de 5400 RPM hdd in m'n MBP.
Poster: Mixt-ApeNee dat weet ik, maar omdat Look aangeeft veel mobiel te willen werken, denk ik dat een 5400 praktischer is. Hoe veel wave bestanden van 150 mb per spoor zal hij laden? Hij gaat elektronische muziek produceren, dat houdt in met plugins en MIDI noten werken. Kijk, ging ie mobiel opnames maken van bandjes waarbij je wave files krijgt van 150 mb per spoor dan zou ik zeggen, neem die 7200. Maar bij het produceren van house of trance of weet ik veel wat voor elektronische stijl in Logic (of in elk ander programma) kom je, behalve als je tracks gaat bouncen, echt niet veel van die grote wave files tegen.
En ik heb een nieuwe MBP met 7200! Het verschil is wel degelijk aanwezig! Het is niet omdat jij 5400 snel vindt dat het niet sneller kan...
Poster: aurelienvdvSSD is nog v??l sneller en ook veel duurder
is het niet zo dat een SSD gelijkstaat met 15.000 RPM? of alleszinds veel sneller toch
Poster: aurelienvdv
is het niet zo dat een SSD gelijkstaat met 15.000 RPM? of alleszinds veel sneller toch