Ik heb vandaag een mashup gemaakt omdat ik deze nummers wel bij elkaar vind passen! Zeg a.u.b. wat je er van vindt en wat er beter aan kan!
Deze nummers heb ik gebruikt: Cidinho & Doca - Rap Das Armas Chuckie - Let The Bass Kick
Link in HM!
EDIT: K heb hem trouwens gewoon gemaakt met mijn BCD3000 en Traktor 3!
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
Gewoon.
User edit by niiicola on 23-08-2009 @ 11:51:29 (43%)
What do you think about [Mashup] Rap das bass kick! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
edit: leek in het begin wel even leuk, maar er verandere weinig in het nummer er kwam niet echt een hoogte punt..? en aan het einde liep het niet echt lekker..
denk zowieso wel dat rap das armas ze tijd al heeft gehad
gewoon veder proberen!
User edit by delectro on 15-08-2009 @ 15:04:45 (100%)
Dat klopt, het was ook wel moeilijk want bij Let the bass kick kwam het nummer op zal maar zeggen, dus er waren geen beats en dan moet hij precies op tijd uitkomen!
Voordat je iets laat beoordelen luister dan eerst zelf een kritisch. Dan zal je zelf ook horen dat het niet super klinkt en vanaf 2:30 ongeveer loopt ie niet meer gelijk. Maar....blijven proberen hoor!
User edit by Down_Town on 22-08-2009 @ 00:34:55 (100%)
het idee is wel leuk, alleen (zoals al eerder vermeldt is)zit er weining spanning in>P_laat wordt ingestrat 2e plaat erbij en that's it. Misschien wat meer met de effecten knoppen enz spelen op je bcd?
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 22-08-2009 @ 13:54:16 (100%)
Voordat je iets laat beoordelen luister dan eerst zelf een kritisch. Dan zal je zelf ook horen dat het niet super klinkt en vanaf 2:30 ongeveer loopt ie niet meer gelijk. Maar....blijven proberen hoor!
Ik weet dat het uiteindellijk niet meer gelijk liep, dat kwam omdat die uplifter van let the bass kick geen beats had, dus dat was erg moeilijk om het gelijk te laten eindigen...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.