vraagje... ik wil serato scratch live gebruiken in combinatie met mijn cdj400 spelers. Als ik hiermee midi wil gaan draaien heb ik dan toch nog zo'n kastje nodig van scratch live? Bij het opstarten van serato krijg ik namelijk de error: rane hardware disconnected.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Alvast bedankt voor jullie response.
What do you think about serato scratch live ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je hebt bij Serato altijd hardware nodig die zij ondersteunen. Dat kan een geluidskaart zijn of een mengpaneel van Rane. De software mag je gewoon bij Serato van de site halen. Zij verdienen dus via de verkoop van de hardware van gelicenceerde bedrijven.Hoewel ik Serato fan ben geworden sinds een tijdje ga ik je een concurrent aanraden. Als je Traktor neemt dan kan je de CDJ400 als midicontroler en geluidskaart gebruiken dan heb je geen extra hardware nodig.Voor onder de 90 euro heb je Trator duo.
This is an old Topic
No new postings for 5.869 days. Post CommentThat would be 195.6 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.