Poster: Pi3rro
hey all ,
ik heb nu dus mijn set bij elkaar finaly alleen ik heb een probleem denk ik ik kan met mijn mixer de numark dm2000 niet goed voorluisteren wat ik wil gaan inmixen zonder dat desbetreffende kanaal al helemaal open te schuiven ik kan de headphone cue naar links of naar rechts draaien alleen ik hoor constant de linker draaitafel terwijl ik van rechts iets wil gaan inmixen c.q. voorluisteren alleen als ik dan het rechter kanaal open zet (schuif) dan hoor ik het wel maar ja dan hoort iedereen het omdat het dan live over de boxen heen gaat snapt iemand mij?? ik heb 0% ervaring maar wil van deze leuke hobby toch iets gaan maken:D
of heeft iemand mischien een boekje van de numark dm2000 mixer heb op internet gezocht maar kan niet het goede vinden iemand suggesties? lavast enorm bedankt
groeten Pieter
ik ben er al achter hoe het zit ik heb op de mixer knopjes zitten daar staat op ppl als ik die in druk kan ik met het kanaal dicht toch al voorluisteren :D ik ben voor even de gelukkigste man nou ja sowieso in mijn straat want nu kan ik weer verder ontdekken...
ik heb inmiddels een stuk of 30 lp's maar ik merk al ik heb veeeeel meer muziiek nodig want erh ik vind hardcore leuk en techno ook wel maar ik heb momenteel alleen bijzonder veel echt oldschool en dat is nou ja oldschool... dus?ik ga toch maar meer de minimal techno kant op dat vind toch iets interessanter en kan ik iets meer creativiteit in kwijt dan alleen maar knallende hardcore beats? maareh dit is off topic denk ik dus eh ik ga er een eind aan breien PUNT.?