Het gel topic (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 12-08-2009 18:38
Het is en blijft de chat talk, en vandaar dat ik het gel probleem aan wil halen.

Dus voor de heren onder ons ;

Hoe zit het bij jullie als je draait : heb je er nooit last van dat door de hoofdtelefoon onder het draaien je haren compleet door de war gaan, en zitten alsof je met je vingers in het stopcontact gezeten hebt ?

Zo ja, wat doe je hier aan ? Zet je een petje op ? Wat voor soort gel gebruik je ? Heb je misschien helemaal geen haar ? Of juist geen hoofdtelefoon ?

Zelf gebruik ik altijd wax in mijn haar, maar meestal is dit zo dunnetjes, dat door veelvuldig gebruik van de HP mijn haar compleet door de war gaat. ''Hardstyle'' gel gebruik ik niet, past niet echt bij m'n haar...dus wil wel eens weten hoe collega's hiermee omgaan !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Het gel topic ??

Vote :   

Saskia    posted on 14-08-2009 12:12
Poster: main
of wat ook chill is, je hp om je nek heen en met je hand je hp tegen je oor aan doen als je even wilt luisteren.Cool

dit doe ik zelf ook wel vaker Happy, laughing
ik vind het zo grappig als je je hp opdoet en mensen dan vragen:? ''Wat hoor je nou daardoor?" :P
Stefjuuh    posted on 14-08-2009 13:31
Je gedachtes.. Muhahahaha..
ccc    posted on 14-08-2009 14:19
Die rode smalle brede tube van taft gebruik ik momenteel.
Wax vind ik ook wel chill alleen het nadeel is dat je dan zo'n vettig kussen krijgt.

Ik denk dat je voor het draaien met hp het beste een flexibele wax kunt pakken. Zodat je het na het draaien weer in model kunt duwen.
A-Jay    posted on 19-08-2009 09:28
lang leve het lange haar!
je kamt het als je opstaat en hupla, :d
Bouncy    posted on 19-08-2009 10:42
Poster: Saskia

dit doe ik zelf ook wel vaker Happy, laughing
ik vind het zo grappig als je je hp opdoet en mensen dan vragen:? ''Wat hoor je nou daardoor?" :P

Gewoon zeggen: Geluid!
Hardshort    posted on 20-08-2009 02:38

Geen probleem hoor.

Ik gebruik murrays overigens (de oranje).
Op deze foto was mn haar nog niet zo lang geleden geknipt en ondertussen groeit het ook weer als kool Cool

Valt me trouwens nu op dat op deze foto mn haar niet helemaal lekker zat, normaal zit het veel symetrischer.

Headphone heb ik overigens altijd rond mn nek zitten.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

265 Users online: 134 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 85.252
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.289