Poster: Esmee
wat ik altijd doe (jaaa bij lang haar gaat je haar ook weird zitten van koptelfoons hoor!
)
verstevigings spul in mn haar, fohn dr overheen zodat het meteen opgedroogt is, en dan nog gel op de plukjes die weird doen, + op mn "lok"die bijna geen lok meer is... gel, die ook opgedroogt wordt door de fonh, mocht het niet goed opdrogen maak ik de kam nat en haal ik t er weer uit en doe ik t opnieuw
maar koptelefoon opdoen met langhaar is echt neit lekker hoor :P ik vind het echt irritant. koptelefoon op je har dat voor je oor zit luistert niet, haar naar achterschuifen, oke, dan koptelefoon 1 oor nar achteren, lukt ook nog, maar dan dat hoor weer terug schuiven en je haar zit overal....
dan zitten er ook nog haren tussen de scharnieren...
Maareuh, je kunt ook gewoon je koptelefoon op houden (ik heb hem ook vaker op m'n hoofd dan om m'n nek), en dan gewoon de oorschelp iedere keer wegdraaien (of gewoon wennen dat je hem altijd op 1 oor hebt en de andere alleen tijdens het gelijkzetten/inmixen).
Nog mooier voor jou zou een in-ear systeem zijn, alleen ligt dat nogal buiten bereik financieel gezien.