Het gel topic (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 12-08-2009 18:38
Het is en blijft de chat talk, en vandaar dat ik het gel probleem aan wil halen.

Dus voor de heren onder ons ;

Hoe zit het bij jullie als je draait : heb je er nooit last van dat door de hoofdtelefoon onder het draaien je haren compleet door de war gaan, en zitten alsof je met je vingers in het stopcontact gezeten hebt ?

Zo ja, wat doe je hier aan ? Zet je een petje op ? Wat voor soort gel gebruik je ? Heb je misschien helemaal geen haar ? Of juist geen hoofdtelefoon ?

Zelf gebruik ik altijd wax in mijn haar, maar meestal is dit zo dunnetjes, dat door veelvuldig gebruik van de HP mijn haar compleet door de war gaat. ''Hardstyle'' gel gebruik ik niet, past niet echt bij m'n haar...dus wil wel eens weten hoe collega's hiermee omgaan !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about Het gel topic ??

Vote :   

peter9621    posted on 13-08-2009 00:00
Heb zelfde als helixon.
Lekker sterk ;p
Heb nog 2 potte en 1 tube staan xd
ianroma    posted on 13-08-2009 01:16
Ik gebruik l?real paris remix en heb dit nu al zo'n 3 jaar denk ik(weet nie hoelang het al bestaat). En dat werkt zeer goed met mijn haar. Ik had eerst namelijk altijd redelijk lang haar maar heb er deze zomer een heel stuk van af laten halen en het modeleert nog steeds perfect. Alleen "remixt" hij niet. Zoals ze in de reclame zeggen. Als je dat probeert wordt je haar namelijk erg droog.
Boyd    posted on 13-08-2009 10:51
Jonas(The Melody) heeft mee een speciaal soort paste aangeraden, ga dat toch maar is uitproberen. Andere optie, is natuurlijk kaal. Alleen vindt ik dat nooit zo geweldig staan bij mensen.
T_G    posted on 13-08-2009 12:15
ik gebruik droge wax dus heb er nooit echt last van
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
DJNOMEN1997    posted on 13-08-2009 14:41
Ik gebruik dezelfde als Helixon en peter9621.
Als ik die in heb blijft het eigenlijk wel 2 dagen goed...
Bouncy    posted on 13-08-2009 15:29
k heb altijd pioneer prodj pet op als k moet draaien...
Bootstrap    posted on 13-08-2009 16:02
Ik doe bij het draaien vaak een petje op Happy, laughing En in het dagelijks leven gebruik ik wax van fructis geloof ik. Zo'n klein groen potje, doe ik makkelijk een half jaar me Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Helixon    posted on 13-08-2009 16:04
Poster: peter9621
Heb zelfde als helixon.
Lekker sterk ;p
Heb nog 2 potte en 1 tube staan xd

ik vind de tube te waterig jij niet?Cool
Saskia    posted on 13-08-2009 16:46
ik stijl mijn haren altijd maar dit heeft meestal geen zin want ik gebruik mijn hp veeeel, dus op het einde van de avond is alle haarlak eruit en de stijlheid is ook ver te zoeken..
Stephanie    posted on 13-08-2009 17:10
Poster: Saskia
ik stijl mijn haren altijd maar dit heeft meestal geen zin want ik gebruik mijn hp veeeel, dus op het einde van de avond is alle haarlak eruit en de stijlheid is ook ver te zoeken..

Zeker met die temperaturen in de Stoba Happy, laughingVroeg me echt af waarom ik uberhaupt me haren nog goed gedaan had Winking my eye
Saskia    posted on 13-08-2009 17:15
haha jaa ik weet echt niet wat daar mis was..
normaal is het alleen met carnaval zo heet omdat het ongelofelijk druk is..
Bouncy    posted on 13-08-2009 18:30
Poster: Esmee
wat ik altijd doe (jaaa bij lang haar gaat je haar ook weird zitten van koptelfoons hoor!Cool)
verstevigings spul in mn haar, fohn dr overheen zodat het meteen opgedroogt is, en dan nog gel op de plukjes die weird doen, + op mn "lok"die bijna geen lok meer is... gel, die ook opgedroogt wordt door de fonh, mocht het niet goed opdrogen maak ik de kam nat en haal ik t er weer uit en doe ik t opnieuw Happy, laughing maar koptelefoon opdoen met langhaar is echt neit lekker hoor :P ik vind het echt irritant. koptelefoon op je har dat voor je oor zit luistert niet, haar naar achterschuifen, oke, dan koptelefoon 1 oor nar achteren, lukt ook nog, maar dan dat hoor weer terug schuiven en je haar zit overal....
dan zitten er ook nog haren tussen de scharnieren...

Maareuh, je kunt ook gewoon je koptelefoon op houden (ik heb hem ook vaker op m'n hoofd dan om m'n nek), en dan gewoon de oorschelp iedere keer wegdraaien (of gewoon wennen dat je hem altijd op 1 oor hebt en de andere alleen tijdens het gelijkzetten/inmixen).

Nog mooier voor jou zou een in-ear systeem zijn, alleen ligt dat nogal buiten bereik financieel gezien.
RemcoV    posted on 13-08-2009 18:36

Prima spul en blijft voor eeuwig zitten, je hebt echt goede shampoo nodig om dit eruit te wassen.
RemcoV    posted on 13-08-2009 18:37
woot dubbelpost.....
User edit by RemcoV on 13-08-2009 @ 18:37:42 (87%)
Stephanie    posted on 13-08-2009 21:05
Poster: Bouncy
Nog mooier voor jou zou een in-ear systeem zijn, alleen ligt dat nogal buiten bereik financieel gezien.

Draai er regelmatig mee, is inderdaad ideaal! Maar ik vind het alleen fijn werken als je in een zaak achter het geluid staat en niet ergens midden in de zaal. Dan heb (ik tenminste) je teveel last van de frontsets.

O ja......en als je lang hebt zien mensen je in-ears niet.......ze staan je echt heel raar aan te kijken als je dan aan het mixen bent?Cool
Lucalicious    posted on 13-08-2009 21:37
ik heb hele goede gel van pure, kappers merk. maar het gaat bij mij vaak niet door de war ofzo, maar het word juist helemaal plat op m'n hoofd gedrukt. ik heb ook vaak last van een hoofdtelefoon die plakt van de gel na een lange tijd draaien.
ArCee    posted on 14-08-2009 03:19
Poster: Helixon

Lol je wordt toch niet grijs he Cool

Eeeeeh CoolCool?mjah, op weg naar 46 mag het Cool?(psssst, Just for men) Cool
User edit by ArCee on 14-08-2009 @ 03:20:25 (22%)
Saskia    posted on 14-08-2009 08:27
In ears kan je toch niet zo makkelijk uitdoen? Ik gooi mijn hp heel vaak af dus weet niet of dat iets voor mij zou zijn dan..
Snaad    posted on 14-08-2009 08:58
Ik heb goedkope sloebergel van kruidvat, werkt prima en blijft bij mij gewoon goed zitten:D
Stefjuuh    posted on 14-08-2009 09:20
Poster: Stephanie

Draai er regelmatig mee, is inderdaad ideaal! Maar ik vind het alleen fijn werken als je in een zaak achter het geluid staat en niet ergens midden in de zaal. Dan heb (ik tenminste) je teveel last van de frontsets.

O ja......en als je lang hebt zien mensen je in-ears niet.......ze staan je echt heel raar aan te kijken als je dan aan het mixen bent?Cool

Als je lang hebt...?:P

Best leuk, schreeuwen naar mensen met in-ears..:p
ChemicalX    posted on 14-08-2009 10:00
Als ik moet draaien doe ik nooit in-ears in, heb het 1 keer gedaan, daarna nooit meer. Maar dat heeft denk ik ermee te maken dat ik ook in het midden van de zaal stond, dan zijn in-ears inderdaad?niet ideaal. Verder gebruik ik taft power gel titanium (of iets in die richting) samen met natte wax. Mn haar blijft goed zitten dan. Maar mijn HP doe ik ook zelden af. Meestal hou ik hem half op mn rechter oor om te mixen op de hoge tonen (niet echt ideaal, want dan staat mn hp bijna helemaal open..), Helemaal op mn rechteroor om op de bass te mixen/pitchbenden en als ik em niet nodig heb zet ik de schelp achter mn oor. Negen van de tien keer zit de hp ook half over mn voorhoofd.
ChemicalX    posted on 14-08-2009 10:00
iemand eigenlijk positieve ervaringen met rmp2 en rmx 40??volgende maand feestje op die dingen hun budget was te klein voor pio..
User edit by ChemicalX on 14-08-2009 @ 10:01:17 (82%)
Stephanie    posted on 14-08-2009 10:35
Poster: Stefjuuh
Als je lang hebt...?:P

Lang haar.......sorry woordje vergeten?Cool
Gebeurt de beste weleens......waarvan akte ?Cool
main    posted on 14-08-2009 11:28
of wat ook chill is, je hp om je nek heen en met je hand je hp tegen je oor aan doen als je even wilt luisteren.Cool
thomassmith    posted on 14-08-2009 11:37
gewoon ff milimeterenWinking my eye is t wat langer dan kan je natuurlijk gewoon ff die gel van remco v derin gooien en dan blijft t prima zitten
kost alleen wel 5,50Winking my eye

254 Users online: 111 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 85.125
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.162