Hey,
Aangezien mijn Dubstep & Minimal collectie erg miniem is,
en in het bijzonder mijn dubstep collectie, had ik graag van jullie gehoord
of jullie nog goede (bekende) tracks kennen in deze stijlen.
Alvast bedankt!
Practise makes perfect!
What do you think about Dubstep & Minimal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Jeu, wel makkelijk zo. Een beetje Dj zoekt zijn eigen platen uit op bijv beatport e.d. ipv lekker makkelijk een lijstje te laten voorschotelen. Zelf een beetje research doen kan geen kwaad hoor!
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 12-08-2009 @ 14:50:05 (36%)
je gaat naar beatport klikt op de stijl die je wilt, en dan op de top 10? of een andere chart, dan kom je al een heel eind, nieuwe tracks 1 voor 1 beluisteren. of youtube, minimal top 10 /dubstep top 10, of zoek op dubstep en dan naar afspeellijsten zoiets.
Met dubstep kan ik je wel helpe: -artwork-Bar9-Babylon system-Benga-Borgore-Burial-Caspa-Cluekid-Coki-Cyrus-Cotti-D1-Datsik-Dayn-Digital mystikz-Hijak-Jayou-jazzsteppa-Juju-Kion-Kode9-Kromestar-Loefah-Magnetic man-Mala-MRK1-N-type-The others-Pinch-Rusko-Skream-vex'd Have fun! Weet niet wat er altijd met lay-out gebeurt :/
ik heb van een vriend dubjunks.com gekregen alleen mijn styl is vooral minimal maar dat gaat via beatport maar wat appart om dat te mixen want dubstep klinkt totaal anders
Je kunt ook een dubstep verzamel album zoeken en dan meer op beatport zoeken van de artiest die je vet vindt Hoe dan ook is het gewoon het beste om zelf de muziek te zoeken die je vet vindt, anders draait iedere DJ straks hetzelfde.
No new postings for 5.886 days. Post CommentThat would be 196.2 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.