Beetje stomme vraag mischien. Maar wat is het verschil tussen de Winner en Winner II?
What do you think about Verschil tussen Winner en Winner II ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik weet niet waar jij een Winner hebt gezien... maar II zie ik overal, maar I zie ik zelfs niet op de site van JB bij old products... hij zal vast bestaan maar ik kan hem niet vinden op google
Als hij heeft bestaan, was de winner 1 met kleuren en gobo's gecombineerd en de winner 2 had daar apparte wielen voor. (kan ook zijn dat ik nu iets door elkaar haal...)
zoiets zal t vast zijn bouncy maar of er was geen winner 1 of hij is zo verouderd dat hij nergens meer is... op marktplaats staat wel dat ze het over gewoon een winner hebben, maar als ik hem goed bekijk is t gewoon een Winner II waar de 2 vandaan komt geen idee.
Wat ik weet is dat die stickers er later bij zijn gekomen (minor product changes) Edit: en zo staat hij ook op de foto (zonder stickers) in de betere webwinkel (nieuwe lijn)
User edit by Bouncy on 11-08-2009 @ 16:20:06 (100%)
Zelf met Carnaval 6 Winner II gehad tijdens draaien. nog nooit van de I gehoord :o. maar ik ben zeer tevreden over de 2 :D nog een product dat vergelijk baar is ermee is de Chauvet Intimidator 2.0
User edit by b-shock on 04-09-2009 @ 12:17:14 (5%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community