Naam: Niels Van Heuverswijn maar de meeste mensen zeggen VH waarmee dit ook men dj naam is Leeftijd: 20 Wonende: Machelen in Oost-vlaanderen Gear: voorlopig alleen laptop en gehuurd materiaal ben volop aan het aankopen en had vroeger zo'n hercules midi controller Beroep: PC-technieker en ik werk in het weekend in een dj-winkel Waarom ben ikdj geworden?: Dat is een jaartje geleden enja ik was een beetje bezig maar niet zo veel. Kwam dan eens op een feestje en er stond wel allemaal dj apparatuur maar er as geen dj zelf. Dus ik dacht ik ga het eens proberen enja ik heb goed de smaak te pakken en doe nu veel weekends prive feesten en verjaardagsfeesten.
Grtz VH
What do you think about Even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.887 days. Post CommentThat would be 196.2 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...