Poster: Tekhead
Het zal wel een goede mixer zijn, maar begrijp het ook echt niet, is toch geen werk om Line/phono switch te plaatsen !
Poster: djdolivieiraIk kom de laatste jaren nooit meer TT's tegen in clubs. Vind er weinig jammer aan... Zou het ook maar vervelend vinden als mensen nog met paard en wagen op de snelweg zouden rijden
Dat zijn der nog maar heel weinig waar je setje?TTs?tegen komt. Ik kom soms in clubs waar er geen TTs meer staan. Eigelijk wel jammer. ?
Poster: TekheadWordt een beetje moe van al Die posts dat pioneer te duur is. het is veel geld ja maar om bij elke post die over pioneer gaat dit te herhalen. De mensen die zo'n mixer Willen aanschaffen bepalen zelf wel wat te duur is.jij bent toch anti pioneer dus wat boeit het nou welke winkelprijs zo'n product heeft. Je koopt er toch geen een.dus aub hou op met dat gezeik.
DJM-5000 : Te Koop bij $%#$#$ voor, hou jullie goed vast !! 879,00 euro, inclusief btw !!! Zou er echt iemand zo gek zijn om 879,00 euro te willen neertellen voor dit mixertje ??Goed bezig Pioneer
Poster: Ilja
vraag: is XONE S2 beter dan DJM 5000, zo ja op welke punten ?
Poster: Mixt-Ape
Ik zie het, da's best wel een deftige prijs!
Hoe komt het trouwens dat je een 19" set wil?
Poster: tek-zotic
omdat de maand om is, en ilja precies de gewoonte heeft dan zo snel mogelijk heel z'n set buiten te kieperen en een nieuwe aan te schaffen :D ( no offence ilja maar jij update je gear meer dan dat mijn pc z'n windows update )
Poster: Jorrit
Ik kom de laatste jaren nooit meer TT's tegen in clubs. Vind er weinig jammer aan... Zou het ook maar vervelend vinden als mensen nog met paard en wagen op de snelweg zouden rijden![]()
Poster: Seca
... en dit mag toch gezegd worden?
Poster: Mixt-Ape
Blijkbaar niet, da's nu toch al vaak genoeg gebleken?