Poster: Adrien1989
Ja inderdaad, voor sommige mensen is het blijkbaar heel moeilijk te begrijpen wat de bedoeling van iets is?.
Edit:Heb er nu eens allemaal uitgebreid doorgelezen en bekeken, het is opzich een leuk dingetje. Het hele gebeuren met zones is niets nieuws, en persoonlijk vind ik het op vb de Onyx van Dateq beter uitgewerkt, omdat je hier met een druk op de knop bepaalde kanalen toe kan wijzen aan een zone, dit is toch net wat fexibeler, voor zover ik het volg zijn de 4 line kanalen op de DJM5000 allemaal standaard toegewezen aan zone 1, dus zijn je mogelijkheden alsnog vrij beperkt.?
Foto'tje van de Dateq, zie de A/B knoppen boven de faders.
Poster: Adrien1989
Naja, ik wil niet echt zeggen dat het er op lijkt...
Poster: Esmee
of ze lezen niet de posts die boven hun gedaan zijn.
Maar ik vind hem er mooi uit zien, eerst dacht ik dat het een soort vervanger van de djm-800 zou worden dus dat ik hem zag had ik echt zoiets van huh waarom die vorm?
maar toen ik verder las begreep ik dat het niet echt een club mixer zou worden, dat klopt dus
mooie mixer voor zij die hem nodig hebben
Poster: Snoey
Die mengpanelen zijn nog prima van Pioneer, ik wacht eerder op een nieuwe cdj waarbij je de cd's de deur uit kan gooien.
Poster: Bouncyhaha:D lijkt mij iets voor mythbusters
Zow, die heeft dan wel een stevig laadmechanisme, (hangt er natuurlijk vanaf hoe ver weg die deur is...)
Poster: Tekhead
Ja veel werk is't wel, als ik al aan dat reviewke enkele uren heb gewerkt, begrijp ik het wel.
Poster: XtremerIk zeg ook niet dat hij er op lijkt, ik zeg dat ik de aansturing van de zones op de Onyx mooier geregeld vind, meer niet :P.
Vind het wel een leuke mixer. Jammer dat hij geen effecten heeft, maar hij ziet er wel degelijk uit. Zijn dit dezelfde faders als die van de DJM-800 trouwens?
Wat de Dateq Onyx betreft vind ik hem er nou niet bepaald op lijken.
Poster: djdolivieira
Ja maar zoveel mensen draaien er niet meer met vinyl en digital out in disco of drive in hoor jij geen verschil.
Poster: djdolivieira
Ja maar zoveel mensen draaien er niet meer met vinyl en digital out in disco of drive in hoor jij geen verschil.
Poster: Esmee
maar voor de mensen die wel met vinyl willen draaien, of een 3e denk een TT hebben, is hij wel iets lastiger.
Voorderest vind ik het wel een hele mooie handige mixer.
Poster: tairip
Vinyl verhaal klopt.
Digitaal niet, waarom zou je dan als merk gaan pronken met de eerste 24bits 96Khz mixer als je het daarna toch weer analoog uitstuurd? Leuyk dat dan alles intern wel 24/96 is!
P.s. het gaat me niet om het verschil horen maar om het principe!