Poster: DJJS
Mijn ouders (mijn moeder in ieder geval (ouders zijn gescheiden)) steunen me wel maar ik moet wel al mijn stuff zelf betalen. Ik heb niet zoveel geld, zeg maar geen geld en het is moeilijk om een baan te vinden als 13 jarige. Krantjes rondbrengen vindt ik echt een rot baan.
Kan iemand me helpen?
Poster: LilQuint
?En waarom dan? Je hebt toch al een mixer,En waarom zo duurMaar uiteindelijk mag ik het kopen
Poster: Estacy
Edit: als er iets is wat ik (en vele van jullie waarschijnlijk) vaak gehoord heb dan is het wel:
Waarom 2 cd spelers? En leg ze dat maar eens uit.?
Poster: XMatiC
Er zijn veel jonge?deejays met dat soort probleem.
Zakgeld, verjaardagen, kerstmis?en al die feesten.
Kan je gewoon geld vragen,..?
& op termijn heb je??
een heel mooi setje hoor?
Poster: DJJS
Mijn ouders (mijn moeder in ieder geval (ouders zijn gescheiden)) steunen me wel maar ik moet wel al mijn stuff zelf betalen. Ik heb niet zoveel geld, zeg maar geen geld en het is moeilijk om een baan te vinden als 13 jarige. Krantjes rondbrengen vindt ik echt een rot baan.
Kan iemand me helpen?
Poster: Bouncy
Omdat anders de mixer nergens meer voor dient!![]()
Poster: Estacy
Dat ken ik, maar ik geef ze altijd voorbeelden terug.?
ik wijs een ecler aan, moeder een Koolsound. ?'Maar die is goedkoper'?Ik : ?'paardrijden ofzo doe je toch ook liever op een goed paard?'?werkt gegarandeerd. Vooral als je ze zegt dat je nu wel genoeg hebt, en gewoon lekker doorkoopt.?Verder vinden ze het prima wat ik doe. Als de muziek maar niet ALTIJD te hard staat.?
Poster: Esmee
nja van mn pa mag ik nu ook wel mn 2e cd speler kopen(+ mn koptelefoon heb ik al van hun gehad voor sinterklaas....) oftewel... mn ouders zien nu wel in dat ik dit erg leuk vind
(hoop ik...)
mn moeder zit nog wel een beetje van ja... je kan nu toch ook draaien...
maar mn pa ziet wel in dat met een iPod draaien een beetje rot gaat
Poster: Tekhead
de gulden middenweg zoeken is belangrijk, ouders snappen meestal niet waarom het ene veel meer kost dan het andere, alhoewel ze meestal wel begrijpen waarom een Mercedes veel duurder is dan bvb een Lada
Poster: MaximDJDaar ben ik op voorbereid, hij gebruikt mijn gear deels ook.
Haha, onthoud het als je zoontje ooit zijn eerste DJ Gear gaat uitzoeken!