Ouders geloven er niet in! (6/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BboyV    posted on 08-08-2009 20:37
Zelf heb ik er al veel ervaring mee.
Ouders die er niet in geloven dat je ?cht wilt gaan draaien.

Heb jij er ook ervaring mee?
Vertel er hier over, hoe ben je er dan toch door gekomen, heb je alles uiteindelijk zelf gekocht?

[MOD Edit] was hidden message :
Zonder hulp van mijn ouders gaat het echt heel moeilijk hoor als 14-jarige!
Dan begin je uit wanhoop domme aankopen te doen enzo...
Mod edit by Lead on 08-08-2009 21:42 (74%)

What do you think about Ouders geloven er niet in! ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 21-08-2009 20:09
Poster: BboyV

hehe
heb dat ook eens geprobeerd xD
is een beetje fout gegaan;
...
ben iPod kwijt voor een jaar:s

Ik zou de volgende dag al een nieuwe gekocht hebben!:P
BboyV    posted on 23-08-2009 23:57
Poster: Stefjuuh

Ik zou de volgende dag al een nieuwe gekocht hebben!:P

probleem is; heb er geen geld voorCool
BboyV    posted on 24-08-2009 00:00
Poster: WalterRavensberg
geloof in jezelf en blijf doen waar je goed bij voelt... luister goed naar je concurenten en zeker naar jezelf (door op te nemen)... leer van je fouten!!

het dj zijn wordt je niet zomaar. Helaas noemt iedereen met een dikke harddisk vol muziek zichzelf dj. Helaas werkt het nog steeds niet zo. 10 jaar geleden moest je al je platen nog gewoon kopen. downloaden bestond nog niet.

Mijn eigen ervaring en de dj's die ik ken zijn pas echt dj geworden na jaren van proberen, draaien, uitzoeken, etc...

dj zijn is net als kunnen autorijden. Als je je rijbewijs hebt kun je een auto van a naar b rijden. Maar inzicht krijgen in het verkeer komt pas na een jaar of 5. met draaien porecies zo; pas na een een paar jaar krijg je dat echte gevoel van wat het publiek wil...

dus:
Ga stug door met waar je mee bezig bent en blijf gewoon proberen. dj zijn is een oneindig leerproces!!!

ik noem mezelf dan ook nog iet echt dj,
maar eerder 'leerling'...
ben zelf aan het leren door ervaring op te doen, en door vaak hier op DJR rond te hangen.
het begin heb ik geleerd van ellaskins op youtube.
't probleem is, ik kan enkel draaien met men hercules, heb nogal veel moeiet met het beatmatchen op gehoor...
is dat het wat je bedoeld met inzicht?
BboyV    posted on 24-08-2009 00:04
Poster: Esmee
jaaar:O
ik was m 3 weken kwijt toen ie stuk was en ik werd al helemaal gek in mn hoofd...
zonder muziek sja... is mn concentratie een stuk minder.

njah, bij mij oowk, maar dat zien ze blijkbaar niet...Xd
djvir20    posted on 25-08-2009 22:09
hey, ik zal wel een van de jongste zijn hier (bijna 13 jaar)

Eerst geloofden mijn ouders mij niet maar eigenlijk wisten zij niet dat ik dit al vanaf het 1e studiejaar wilde. Maar mijn vader is zelf ex-dj dus na een tijd kwam er een lichte intresse en mijn ouders vinden het best ok? dat ik dit doe maar zelfs ik moet ook niet op financieele steun rekenen(tuurlijk? bij verjaardag, kerstmis, nieuwjaar krijg ik wel wat geld, maar dat kreeg ik voordien ook al)

grts djvir2-0
wico    posted on 27-08-2009 16:32
ik heb interesse gekregen door b boy v dat hier ook zit eigenlijk ging ik naar hem voor een liedje te maken met fl studio maar hij had een nieuw mengpaneel gekocht en probeerde het uit en k vond da tof dus ja
wico    posted on 27-08-2009 17:20
mijn ouders weten het zelf nog niet dat ik het wil worden
maar ik zit een hele tijd op de pc te zoeken dus ze gaan het wel door hebben

ze weten wel dak veel met muziek bezig ben
jilis    posted on 31-08-2009 22:05
ik heb heel veel geluk gehad, mocht het niet van m'n moeder maar wel van m'n vader.
toen m'n moeder niet thuis was zij ik tegen me vader dat ze het goed vondt en toen heb ik een klein starters setje gekocht. maar toen ik het emaal had was het wel goed.

maar ik mach niet teveel investeren aan dj-gear
jilis    posted on 31-08-2009 22:06
ben nu aan het sparen voor dap active soundmate mk2 (als dat mag)
BboyV    posted on 31-08-2009 22:27
thaha
me vader heeft ook eindelijk door dat ik het serieus meen en dat het geen opvlieging is!!!Coolnuja dj gear kopen heb ik de laatste tijd nie meer over gesproken, heb hem ook al meer als e maand nie meer gezien Coolnuja heb toch al wat gear bijeen aan de moeders kant heCool
BboyV    posted on 31-08-2009 22:29
Poster: wico
ik heb interesse gekregen door b boy v dat hier ook zit eigenlijk ging ik naar hem voor een liedje te maken met fl studio maar hij had een nieuw mengpaneel gekocht en probeerde het uit en k vond da tof dus ja

jaja
blame it on me XDCoolnog steeds geen hoofdletters noch leestekens wimkeCoolCool
dJORD    posted on 01-09-2009 16:54
mijn moeder steund mij fantastisch.
overal heen rijden om gear te kopen.
dingen voorschieten.
luisteren:P
jilis    posted on 01-09-2009 17:15
er heen rijden vindt mijn moeder ook niet erg maar dat ik gear koop wel
djvir20    posted on 02-09-2009 17:47
hey ik zit met een groot probleem, men ouders snappen het niet helemaal ze hopen van niet maar denken dat dit een opvlieging is daarbij kwam dat ik normaal in november bij een bevriende dj een uurtje of 2 mocht gaan draaien, het zou mijn eerste fuif worden maar nadat ik dit aan mijn ouders vertelde waar zijn er radicaal tegen!! Ik mocht geen fuif's draaien voor mijn 16. Oke ik snap dat k niet iedere week weg mag maar zo eens een keertje bij vrienden ... is toch niks mis mee ? Enja dat k nog veel moet oefenen daar ben k et volkomen mee eens maar als ik zo lang wacht ge het volgens mij nog slechter zijn als ik dit jong leer leer ik ook met de druk enzoverder om te gaan. Maarja mijn ouders snappen het woord ECHTE hobyy nog niet denk ik . Cool
LilQuint    posted on 03-09-2009 10:14
Poster: djvir20
hey, ik zal wel een van de jongste zijn hier (bijna 13 jaar)

Eerst geloofden mijn ouders mij niet maar eigenlijk wisten zij niet dat ik dit al vanaf het 1e studiejaar wilde. Maar mijn vader is zelf ex-dj dus na een tijd kwam er een lichte intresse en mijn ouders vinden het best ok? dat ik dit doe maar zelfs ik moet ook niet op financieele steun rekenen(tuurlijk? bij verjaardag, kerstmis, nieuwjaar krijg ik wel wat geld, maar dat kreeg ik voordien ook al)

grts djvir2-0

Je bent niet de jongste hier ik ben elf:$

Alleen DJ'ing is voor al de leeftijdenWinking my eye

Ik treed zelf ook vaak op .

www.lilquint.nl.tt
Twister    posted on 03-09-2009 19:26
Mijn ouders steunen mij ook. Mijn moeder (en vader ook) maakt reclame voor me en zij heeft al veel plekker geregeld om te draaien. handig hoor :p
LilQuint    posted on 03-09-2009 19:43
Mijn ouders stuenen mij net als Twister ook ze maken ook reclame en maken ook eel dingen voor me

Ze kopen ook veel dingen voor me !

Latur!

www.lilquint.nl.tt
Illusion    posted on 03-09-2009 22:53
Ik doe alles liever zelf?Cool Heb liever niet dat m'n ouders zoiets doen. Die snappen het wereldje ook niet denk ik.
En daarnaast zullen ze noooit iets voor deze hobby kopen. Niet dat ze het niet waarderen, maar omdat ze vinden dat ik het zelf kan verdienen.
En daar hebben ze een punt?Cool Vind het allemaal een beetje 'je kind verwennen'.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Berbo    posted on 03-09-2009 23:25
Mijn mammie is bevriend met de organisator van free your mind en rockit Cool
BboyV    posted on 09-09-2009 20:01
Poster: jilis
er heen rijden vindt mijn moeder ook niet erg maar dat ik gear koop wel

doe ik ffe lekker met de fiets hoor, als het minder dan 15 km is Coolkijken dat de mensen dan doen zeg XD'moet je kijken naar die pipo met al z'n zakken om ze nek Cool
BboyV    posted on 09-09-2009 20:04
Poster: Twister
Mijn ouders steunen mij ook. Mijn moeder (en vader ook) maakt reclame voor me en zij heeft al veel plekker geregeld om te draaien. handig hoor :p

nice kerel!
warom doet mijn pa niet zo'n dingen
jonge, "eerst moet je boven de 70% halen ventje Cool?terwijl hij weet da ik dat nooit kan halenUnhappy
Esmee    posted on 09-09-2009 21:29
@ BboyV, je hebt erg veel posts achter elkaar, edits ze ff oke, geen dubbelpost aub in de toekomstHappy, laughing

boven de 70% halen? met wat?
Illusion    posted on 10-09-2009 01:15
@ BboyV, je hebt erg veel posts achter elkaar

Topic posts werven?Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
BboyV    posted on 10-09-2009 19:25
@ BboyV, je hebt erg veel posts achter elkaar, edits ze ff oke, geen dubbelpost aub in de toekomstHappy, laughing

boven de 70% halen? met wat?

aja srry Coolmaar over die 70%schoolresultaten heCool
hoppie    posted on 10-09-2009 21:21
mijn vader zegt steeds dat ik eerst moet leren draaien (terwijl ik al best goed ben) en dat ik is moet stoppe met alleen maar kopen terwijl ik ook eens nieuw spul wil (en nodig heb)
Question everything

51 Users online: 3 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 3.196
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.036.805