Poster: djdolivieira
Mooi verhaal ArCee maar ik wil er wel aan toevoegen dat je er niet van uit moet gaan dat het gebeurd. Niet demotiverend bedoeld of zo, ga en maak muziek met plezier, ga draaien met plezier, doe alles wat met djen te maken heb met plezier, en zorg dat je een leuke tijd hebt. En mischien lukt het wel. En lukt het mischien niet jammer dan maar dan heb je wel een leuke tijd gehad. Als dan 50 of 60 ben heb je wel wat leuks aan je kleinlids te vertellen.
Olivieira, vertel mij wat

?Ik ben nu 45 en al vanaf 1988 bezig op diverse manieren in de dance. Ik was de 1e in Nederland in?1988 met een house radio show (BASS-LINE), heb eigen feesten gegeven en gedraaid tot wel 1600 man, heel veel feesten bezocht en uit mijn dak gegaan, nu het succes met TotaalFM,?onbetaalbaar. Ik heb williswaar nooit plannen, dromen of illusies gehad maar heb me al die jaren echt kostelijk vermaakt. In bepaalde kringen heb ik dan wat naam en reputatie mogen opbouwen waardoor je soms kleine voordeeltjes hebt, da's mooi meegenomen maar was het mij niet om te doen. Ik ben, en zal altijd hobby deejay blijven, mijn gewone baan betaald gewoon teveel. Daarbij heb ik niet de know-how om platen te maken wat doorbreken al moeilijker maakt, te weining tijd om mij daar in te verdiepen met het geregel van TotaalFM en laten we eerlijk zijn, op 45 hoeft het ook niet zo nodig meer. Jonge deejays verder helpen vind ik momenteel mooier als voor mezelf nog dingen willen regelen. Het draaien van Trance sets vind ik nog steeds geweldig, ik sta vaak echt te kicken achter de booth van bepaalde platen of als een overgang smooth gaat, en live draaien doe ik niet echt veel meer, maar het blijft een "major rush". Ondanks dit ga ik er er wel altijd 100% voor, of het nu radio of live is, ik wil de mensen toch iets moois en iets goeds geven en als daar af en toe een leuke reactie op komt is mijn dag weer goed.