Ouders geloven er niet in! (2/9)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BboyV    posted on 08-08-2009 20:37
Zelf heb ik er al veel ervaring mee.
Ouders die er niet in geloven dat je ?cht wilt gaan draaien.

Heb jij er ook ervaring mee?
Vertel er hier over, hoe ben je er dan toch door gekomen, heb je alles uiteindelijk zelf gekocht?

[MOD Edit] was hidden message :
Zonder hulp van mijn ouders gaat het echt heel moeilijk hoor als 14-jarige!
Dan begin je uit wanhoop domme aankopen te doen enzo...
Mod edit by Lead on 08-08-2009 21:42 (74%)

What do you think about Ouders geloven er niet in! ??

Vote :   

Chapron    posted on 09-08-2009 13:42
Poster: lightstar
Je kan denk ik als ouders alleen maar blij zijn dat je kind zijn geld uitgeeft aan duur aparatuur waar hij of zij zijn creativiteit op uitkan oefenen dan dat diegene aan de drugs in het ergste geval of roken gaat.

Dat is precies wat ik bedoel, liever achter DJ booth dan in de kroeg of coffeeshop!
Hardshort    posted on 09-08-2009 14:01
Goed punt! Mijn moeder steunt me wel de volle 100% die luistert ook graag mn producties. Mijn vader daarintegen weer niet. ''allemaal hetzelfde'' komt er altijd uit. Gelukkig heb ik wel al even de (wettig) volwassen leeftijd bereikt en kan ik dus zelf mijn keuzes er over maken. Financiele steun vind ik overigens veel minder belangrijk dan het vertrouwen in dat ze/hij/zij in je moet hebben.

Laat je ouders dit topic eens doorlezen Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Sound-Division    posted on 09-08-2009 15:25
Als ik dat zo lees heb ik nog vaak geluk, me ouders zijn best trots, me vader begon laatst op een hardstyle nummer zelfs te dansen Cool
DjVictorF    posted on 09-08-2009 16:00
Mijn ouders steunen mij er gewoon in. Maar ik moet wel school voorrang geven.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Boyd    posted on 09-08-2009 16:39
Mijn ouders lopen wel is te zeuren dat er teveel geld naar toe gaat. Moet ik wel zeggen dat ik niet rook, en niet eens een telefoon abonement heb.

Dus dat valt wel mee, en ze zijn natuurlijk altijd om te halen. Door regelmatige te wisselen van gear, heeft het me nog nooit veel gekost. Kan meestal wel weer het geld terugkijgen.

Dolivieira    posted on 09-08-2009 18:07
Mijn ouders weten dat het moeilijke biznizz is maar steunen me voledig, Mijn vader en mijn ooms heben vroeger ook altijd gedraait. Dus is het een beetje met de paplepel ingegoten. Nu hebben ze natuurlijk niet veel te zeggen meer. Maar ik ben ook jong begonnen met draaien. Maar ze zien ook dat het ook weer genoeg geld kan opleveren.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 09-08-2009 19:11
Elke hobby kost geld, of je nu gaat paardrijden, basketballen, of djingen,veel ouders begrijpen niet dat je je geld uitgeeft aan iets waar ze zelf totaal geen interesse in hebben. Vonhouden maar, zodat ze zelf inzien dat het geen bevlieging maar een passie is
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 09-08-2009 19:46
dat is in ieder geval zo. Maar Dance muziek wordt vaak inverband gebracht met drugs en daar zijn ouders bang voor.
Tekhead    posted on 10-08-2009 02:04
elke muziestijl, en elke generatie heeft z'n eigen drugs, dat was vroeger zo, dat is nu, en dat zal later ook zo zijn. Heeft niks met muziekstijl te maken.
main    posted on 10-08-2009 10:16
mn ouders vinden t wel een leuke hobby maar soms zit ik iets te lang te mixen of te werken aan n nieuw nummer terwijl ik met school bezig moet zijn.
Dolivieira    posted on 10-08-2009 10:21
Poster: Tekhead
elke muziestijl, en elke generatie heeft z'n eigen drugs, dat was vroeger zo, dat is nu, en dat zal later ook zo zijn. Heeft niks met muziekstijl te maken.

Heb je gelijk in Tek, maar dance muziek en vooral house en techno en alles wat er naast tussen in boven op word toch meer gerelateert met drugs. Organiseer je een popconcert waar ook drugs in overvloed word gebruikt of organiseer je een houseparty krijg je erder een vergunning voor die popconcert. Maar ja dat is een ander discussie.
Stagiar    posted on 10-08-2009 10:48
Sinds ik wat grotere optredens deed en daarna KvK ben ingeschreven als DJ nemen m'n ouders het een stuk serieuzer, producties laat ik vaak wel aan mijn vader horen, maar verder dan ' dit vind ik wel leuk ' ?komt ie eigenlijk niet. Heb er dus weinig aan.
Ze weten wel dat dit is wat ik wil en ze steunen me er ook in, ik moet het alleen wel allemaal zelf financieren. Happy, laughing
Dolivieira    posted on 10-08-2009 11:06
Poster: Stagiar

Ze weten wel dat dit is wat ik wil en ze steunen me er ook in, ik moet het alleen wel allemaal zelf financieren. Happy, laughing

Ja maar dat moet ik ook. en ik denk hier veel ander DJRleden ook. Eigen boontjes leren doppen heet dat.
User edit by Dolivieira on 10-08-2009 @ 11:07:02 (18%)
Tekhead    posted on 10-08-2009 13:22
ik ook
main    posted on 10-08-2009 14:59
ik ook (ouders hebben alleen deels geholpen de 1e keer zodat ik meteen een complete set had)
djmamo    posted on 10-08-2009 18:40
mijn ouders hebben hierin nooit financieel gesteund, maarvond dat ook nooit nodig.
soms wel met verjaardag cd koffer of zoiets gekregen, maar dat is dan een caeau en geen steun.

vind ook dat je het zelf moet doen, is ook zo als je ergens moet draaien
www.moonentertainment.nl
mp    posted on 10-08-2009 18:57
ik heb ook nooit echt steun gehad,maar dat hoeft ook niet,ik werk er liever voor zodat ze later niet kunnen zeggen 'ik heb dat toen betaald ,het is dus van mij' als je alles zelf koopt geeft het mij meer voldoening als dat men ouders zeggen hier 1000 euro en koop maar wat...
elke dag is een feest!!
Dolivieira    posted on 10-08-2009 19:09
Ik heb altijd alles zelf moeten doen kwa geld, en ben er ook blij mee dat ik het zelf heb gekocht. Geef inderdaad meer voldoening dan als je het krijgt. beetje bij beetje koop ik de dingen die ik wil. Ben al weer aan het sparen voor mijn volgende gear aanschaf.
Esmee    posted on 10-08-2009 19:20
oh mn ouders zijn ook bang voor "harde muziek" terwijl mn zusje het vaak 10x harder heeft staan maar dat vinden ze leuke muziek dus dat mag wel... ik heb t echt zacht staan zegmaar:P jaa anderen denken dan jaa je hebt zacht en zacht, maar de radio in de auto gaat nog harder...
dus dat is ook een "argument"waarom ik t niet mag kopen...
TranceXX    posted on 10-08-2009 19:33
Ik heb altijd alles zelf moet betalen, maar ze hebben ook niet aan mijn kop staan zagen of het niet beter was mijn geld op een spaar rekening te zetten.
Esmee    posted on 10-08-2009 19:50
Poster: TranceXX
Ik heb altijd alles zelf moet betalen, maar ze hebben ook niet aan mijn kop staan zagen of het niet beter was mijn geld op een spaar rekening te zetten.

spaarrekening hoeft niet maar ik kan beter iets kopen waar ik wat meer aan heb.
dus ik zeg dan zoals?
zij:
uhhm een tv?
ik: heb er al 2, 1 kleine en 1 oude wat grotere, ik hoef heen platte deze voldoen goed genoeg.
dan een boek?
ik heb er nog 3 liggen waar ik niet aan toe kom,
niewe iPod?
deze is1 maand oud weetje nog? die andere was stuk daar waren we nogsteeds meebezig met die brieven naar Apple.
nieuwe mobiel?
ik hoef geen nieuwe ik kan er meebellen, de vorige keer reed er bijna een auto overheen, deed ie het ook nog, hij is al 30x gevallen en zit vol krassen dus het is goeie kwaliteitHappy, laughing

zij: nou je verzint wel wat wat je er beter mee kan kopen
Bouncy    posted on 10-08-2009 19:52
Poster: Esmee

Waar heb je nou meer aan dan aan gear? JE HEBT NOOIT GENOEG GEAR!! (k begin bambam een beetje na te doen met zijn "je hebt nooit genoeg synths uitspraak...)
TranceXX    posted on 10-08-2009 19:57
Poster: Esmee

dus ik zeg dan zoals?
zij:
uhhm een tv?
ik: heb er al 2, 1 kleine en 1 oude wat grotere, ik hoef heen platte deze voldoen goed genoeg.
dan een boek?
ik heb er nog 3 liggen waar ik niet aan toe kom,
niewe iPod?
deze is1 maand oud weetje nog? die andere was stuk daar waren we nogsteeds meebezig met die brieven naar Apple.
nieuwe mobiel?
ik hoef geen nieuwe ik kan er meebellen, de vorige keer reed er bijna een auto overheen, deed ie het ook nog, hij is al 30x gevallen en zit vol krassen dus het is goeie kwaliteitHappy, laughing

zij: nou je verzint wel wat wat je er beter mee kan kopen

Ik voel met u mee, maar ik?kan alleen zeggen bijt nog even door.CoolHet komt wel goed.Wat je ook eens kan doen is de muziek die je zus speelt, ook eens beginnen spelen en eens zien welke reactie ze dan geven.Cool
Gerhard    posted on 10-08-2009 20:20
Extra motivatie om toch later een goeie Dj te worden denk ik dan. Mijn ouders sponsoren mij ook niet of kleine bedragen en dat is niet meer als 20 euro 1 keer in het half jaar ofzo. Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als Sinterklaas en verjaardagen daar koop ik mijn gear van. Veel succes iedereen en gewoon doen en laten wat je wilt en waar je je goed bij voelt. Succes.
Esmee    posted on 10-08-2009 20:49
Poster: TranceXX

Ik voel met u mee, maar ik?kan alleen zeggen bijt nog even door.CoolHet komt wel goed.Wat je ook eens kan doen is de muziek die je zus speelt, ook eens beginnen spelen en eens zien welke reactie ze dan geven.Cool

uhhm nee dan springen mn speakers...
die zijn al niet zo goed meer...moeten nog even meegaan Happy, laughing
aldraait ze geen k3 meer.... en ik moet zeggen dat ik de 1e 10 sec van oma's aan de top best leuk vind Cool
(t intro)

nee nu is het tarzan de musical... jij woont in mijn hart en nooit wil ik je kwijjjjjjjjtt
en kinderen voor kinderen is ook erg leuk....
en soms hoor ik keihard:
VRIIJJJJJJZZIJJJJN ZE WIL ALLEEN MAAR VRIJJJJJ ZIJN. ofzo:P Marco borsato iig.

105 Users online: 16 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 28.166
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.030.617