Poster: lightstar
Je kan denk ik als ouders alleen maar blij zijn dat je kind zijn geld uitgeeft aan duur aparatuur waar hij of zij zijn creativiteit op uitkan oefenen dan dat diegene aan de drugs in het ergste geval of roken gaat.
Poster: Tekhead
elke muziestijl, en elke generatie heeft z'n eigen drugs, dat was vroeger zo, dat is nu, en dat zal later ook zo zijn. Heeft niks met muziekstijl te maken.
Poster: Stagiar
Ze weten wel dat dit is wat ik wil en ze steunen me er ook in, ik moet het alleen wel allemaal zelf financieren.
Poster: TranceXX
Ik heb altijd alles zelf moet betalen, maar ze hebben ook niet aan mijn kop staan zagen of het niet beter was mijn geld op een spaar rekening te zetten.
Poster: Esmee
spaarrekening hoeft niet maar ik kan beter iets kopen waar ik wat meer aan heb.
Poster: Esmee
spaarrekening hoeft niet maar ik kan beter iets kopen waar ik wat meer aan heb.
dus ik zeg dan zoals?
zij:
uhhm een tv?
ik: heb er al 2, 1 kleine en 1 oude wat grotere, ik hoef heen platte deze voldoen goed genoeg.
dan een boek?
ik heb er nog 3 liggen waar ik niet aan toe kom,
niewe iPod?
deze is1 maand oud weetje nog? die andere was stuk daar waren we nogsteeds meebezig met die brieven naar Apple.
nieuwe mobiel?
ik hoef geen nieuwe ik kan er meebellen, de vorige keer reed er bijna een auto overheen, deed ie het ook nog, hij is al 30x gevallen en zit vol krassen dus het is goeie kwaliteit
zij: nou je verzint wel wat wat je er beter mee kan kopen
Poster: TranceXX
Ik voel met u mee, maar ik?kan alleen zeggen bijt nog even door.Het komt wel goed.Wat je ook eens kan doen is de muziek die je zus speelt, ook eens beginnen spelen en eens zien welke reactie ze dan geven.