Poster: Bouncy
Maar wil je dat je ouders je financieren, of verbieden je ouders gewoon om spul te kopen?
Poster: Esmee
ouders financieren? echt niet, ik spaar er lekker allemaal zelf voor, als ik dat alleen al zou durfen te vragen...
nee ik wil t graag kopen van mijn eigen gespraarde zakgeld vand e afgelopen 3 jaar ofzo, maar t mag niet
Poster: Saskia
Ik ben 18 ja maar ik mag nog niet helemaal zelf weten waar ik mijn geld aan uitgeef (voornamelijk omdat ik nog thuis woon voorlopig) mijn ouders bemoeien zich er wel mee.
Poster: Ilja
Mijn moeder steunt mij en vindt Trance mooi muziek. Maar er zijn zat eikels die zeggen dat DJ'en makkelijk is en daarom door vele gedaan. ( stel hersenloze stakkers )
Poster: Chapron
Ik snap al die ouders niet zo.. Ik heb een zoon van bijna 18 (ik zou willen dat hij ging draaien, maar nee)?, en hij mag zijn eigen verdiende geld uitgeven aan zijn hobby. Bij hem gaat het geld op aan laptops, gameconsoles e.d. hij stelt zich een doel en daar spaart hij voor en op een gegeven momemt koopt hij wat hij graag hebben wil. Ik heb persoonlijk niets met gamen, maar wie ben ik om hem te belemmeren in iets waar hij plezier in heeft. Dat je als ouder niet zomaar dure DJ?gear voor je kind aanschaft dat snap ik heel goed, maar support in?zijn / haar talent of?hobby is volgens mij helemaal niks mis mee.