Poster: the-melody
Heb je al gedaan met draaien lead? Ik zag net op pf dat je moest draaien ^^
Poster: Dyno
Kan er volgend jaar niet een DJResource.eu?truck komen?
En dan door een contest 1 DJR-lid laten draaien (of meer natuurlijk)
Ben benieuwd naar de foto's.
Poster: Convert
Vorig jaar hardstyle, waarom nu ook house en progessive? Als ik vragen mag ? :P
Poster: BoydGrift
Omdat progressive house veel beter is?
Kan helaas geen foto's vinden op partyflock, iemand?
Poster: Lead
Je hebt zeker geen idee wat dit kostAls iemand zich als sponsor op wil werpen zeg ik : Doen we :D
Poster: djdolivieira
Bij dat linkje van Lead kom je bij Partyfloks endaar zie je een grote foto ergens staan, Daar staat weer een linkje en dan kom je bij 189 foto`s
Poster: Dyno
OK. Mocht ik 10 augustus 27.5 miljoen rijker zijn, neem ik contact met je op!
De link in mijn post gaat gelijk naar het juiste album op die site hoor.... Wel op de 2de link kliikken die ik later poste....
Volgens de organisatie kreeg de parade de naam van Hardcore Parade terwijl dit dus niet zo is. Meestal zijn er een stuk of 6 wagens die hard draaien, nu maar 1 geloof ik. Nu was het onze keus toch wel geworden hoor dit jaar.
Sowieso is zomerse muziek met dit weer beter.
... oh en voor Pioneer is house natuurlijk ook een doelgroep dus dit jaar was een andere stroming aan de beurt (Hardstyle vorig jaar). Pioneer maakt voor iedere stijl equipment dus kunnen we het niet bij 1 muziek soort horen.... wie weet wat we doen (als we) volgend jaar weer mee doen
Poster: Lawrenz
Ik heb de truck zien staan toen ik naar de truck liep waar ik moest zijn, volgens mij heb ik jou ook nog gezien Lead!
Poster: Convert
Aha vandaar!Maar wat heb jij dan gedraait? Aangezien je toch wel gespecaliseerd bent in de harder styles