Poster: bambamstudio
Kijk en luistergeld gaat naar de staat, hier krijgen muzikanten/producers/componisten niets van. En het zijn niet alleen de platenb azen die geld opstrijken. Iedereen mag verdienen. Als er op een pioneer een x aantal procent marge zit is het prima. Als een platenbaas/artiest iets verdient weer niet.
Poster: bambamstudio
zelfs mijn eigen muziek, waar IK de rechten van heb mag ik niet zomaar om mijn EIGEN website zetten omdat ik een contract heb met de Buma waar de auteursrechten van die muziek gedeponeerd zijn.
En ga aub niet roepen dat kut, kut buma, kut stena eikels klootzakken...ik ben BLIJ dat MIJN muziek beschermt is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poster: ArCee
... Maar dat betekend niet dat ik dat ik de plugger, de adverteerder, de assistente, de kantoorjuf, de bmw van de plateneigenaar, de feestjes van de plateneigenaar, het jacht van de plateneigenaar, de 5 illegale vriendinnen van de plateneigenaar, de 500 gram coke van de plateneigenaar en de allementatie van de plateneigenaar hoef te betalen. ...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.