Poster: Down_Town
Ik wil geen slapende honden wakker maken maar ik heb legio mixen op mijn site staan. Die staan niet gehost op mijn site maar bij speedyshare of rapidshare. Tegenwoordig zet ik ze ook bij Podomatic waardoor ik ze als podcats bij Apple kan aanbieden. Zodoende staan er nu een aantal van mijn mixen als gratis podcats in de iTunes store ( zoek op DJ Pat ).
Een player maak je heel makkelijk bij Soundcloud. Daar kan je onbeperkt uploaden en je mix sharen via een flash player die ik dan op mijn hyves pagina plaats. Via die flashplayer kunnen mensen ook doorklikken om de mix te downloaden.
Bekende DJ's zetten ook aan de lopende band mix setjes online dus ik denk dat je als onbekende DJ wel uit de wind blijft. Het mag natuurlijk officieel niet maar je bied geen lose nummers aan.
Ik ken mensen met een player die een brief hebben gehad. Wat je doet mag niet volgens de regels. Wie de files host maakt voor de Buma niet uit, wie ze her-distrubueert wel, en dat doe jij op je website. Zolang het eigen muziek is is het niet zo'n probleem. Mixen uitzenden wel, da's de reden dat je hier geen mixen in Productions mag zetten, daar kunnen problemen van komen voor ons