I LOVE TECHNO 2009 tickets (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

SAMx    posted on 06-08-2009 12:30
Binnekort (24 oktober) is er weer de Jaarlijkse I LOVE TECHNO in gent.

Tickets zijn via het internet verkrijgbaar maar weet iemand of men ze ook in de winkel kan krijgen en welkeConfused

Alvast bedankt

What do you think about I LOVE TECHNO 2009 tickets ??

Vote :   

Mforge    posted on 18-08-2009 13:40
i love techno is al jaren niet meer wat het geweest is, idd zoals al gezegd?de commercialiteit viert daar hoogtij, sinds ze naar 5 zalen zijn gegaan is het een stuk minder geworden!
acts als crookers, boyz noize, etc hebben er niks te zoeken.
Vroeger was het vet met een paar hoofacts die alle een xtra lange set draaiden en daarom wat "mindere" (als je dat kan zeggen) dj's..die tijd is vervlogen....
daarbij komt ook nog eens dat veel belgische en europese feestgangers geen mate kunnen houden met bepaalde geestverruimende middelen, ambulances rijden daar af en aan, heb het nog nooit zo erg meegemaakt als daar, keer op keer, en ik zit er ook niet meer op te wachten dat er een zaal "volzet"" is.
ccc    posted on 18-08-2009 16:33
Poster: Mforge
daarbij komt ook nog eens dat veel belgische en europese feestgangers geen mate kunnen houden met bepaalde geestverruimende middelen, ambulances rijden daar af en aan, heb het nog nooit zo erg meegemaakt als daar

Hahaha. Ja die belgen en fransen snappen er niet veel van op dat gebied. Op Black in hasselt in belgie zag ik ook de nodige out gaan.

Maar ik had van I love techno vorig jaar begrepen dat het er super warm moest zijn geweest. Dan hoeven geestverruimende middelen niet persee de oorzak te zijn he.
the-melody    posted on 18-08-2009 16:42
Poster: ccc

Hahaha. Ja die belgen en fransen snappen er niet veel van op dat gebied. Op Black in hasselt in belgie zag ik ook de nodige out gaan.

Niet alle belgen en fransen zijn zo. En black, tja nu noem je weer wat... 75% is johnny daarCool
ccc    posted on 18-08-2009 16:47
Nee ik bedoelde ook niet alle belgen en fransen, maar wel veel die op zo'n feest zijn.

Ik was ook op black en ben ook geen johnny Cool.

Die gasten met die parachut broeken en fluoriserende kleren gaan ook meestal out. Wat zijn dat, duitsers of polen ofzo?
the-melody    posted on 18-08-2009 17:19
Haha ik bedoelde ook niet dat jij een johnny bent. Maar als je nou eens rondkijkt, heel complex sta daar uit dus reken da er al een stuk of 3000 mensen daar zijn die ni vies zijn van een bolleke meer of minder. En tuurlijk die gasten met parachut broeken gaan ook meestal out. Dat is nu een keuze da iedereen moet make voor zichzelf, Ga je eens iets proberen of niet. Ik vind het alleen jammer dat dat dan meestal de sfeer niet ten goede komt en dat die mensen die in de ziekenhuizen werken elke keer moeten uitrukken voor van die mongolen terwijl er aan de andere kant van de stad iemand met een hartaanval ligt bijvoorbeeld. Elk jaar heb ik zoiets van cool, ILT is er trg, maar de day after hoor je het dan weer op het nieuws: X aantal gevallen liggen in het ziekenhuis, X aantal gevallen betrapt. Dan heb ik zoiets van, waar zijn ze me bezig? Ge kunt toch perfect plezier maken zonder al die troep?
User edit by the-melody on 18-08-2009 @ 17:19:19 (7%)
rzenith    posted on 18-08-2009 18:47
Kga vandejaar zeker terug Happy, laughing
Wel jammer van die warmte (het zweet drupte van het plafond tijdens justice), dus mij ga je normaal zien in mijn zwemshort? :p

Surkin was super vet vorig jaar dus vandejaar ga ik zeker terug naar hem gaan kijken

grtz
Mforge    posted on 19-08-2009 13:19
nou de eerste namen zien er weer veelbelovend uit...not! boyz noize? deadmau5? the bloody beetroots? ze kunnen het beter innercity noemen.............
JazzyMax    posted on 19-08-2009 16:14
Misschien is "techno" en al wat daarbij hoort gewoon ge-evolueert, nee?
Mforge    posted on 19-08-2009 17:24
Techno is zeker ge-evolueert, maargoed, boyz noize, justice, beetlejuice en al die andere acts horen er echt niet thuis gewoon, heeft niets maar dan ook niets met techno te maken!
JuniorDDP    posted on 20-08-2009 12:51
Poster: Mforge
i love techno is al jaren niet meer wat het geweest is, idd zoals al gezegd?de commercialiteit viert daar hoogtij, sinds ze naar 5 zalen zijn gegaan is het een stuk minder geworden!
acts als crookers, boyz noize, etc hebben er niks te zoeken.
Vroeger was het vet met een paar hoofacts die alle een xtra lange set draaiden en daarom wat "mindere" (als je dat kan zeggen) dj's..die tijd is vervlogen....
daarbij komt ook nog eens dat veel belgische en europese feestgangers geen mate kunnen houden met bepaalde geestverruimende middelen, ambulances rijden daar af en aan, heb het nog nooit zo erg meegemaakt als daar, keer op keer, en ik zit er ook niet meer op te wachten dat er een zaal "volzet"" is.

Zo'n veralgemening moogt ge niet posten, zo lokt ge reacties. Wij zijn feestgangers, algemeen bekend! Het bier, de feestjes, ... zijn hier gewoon het goed, maar dan moet je soms wel bijnemen dat sommige verkeerde middelen nemen! Maar wat gij daar zegt is een veralgemening en dat doet pijn, man!
rzenith    posted on 22-08-2009 12:12
LINE-UP OF I LOVE TECHNO 2009 IS COMPLETE!

BOYS NOIZE ? DAVE CLARKE - CROOKERS - LAURENT GARNIER (live) - TIGA - DEADMAU5 (live) - TOCADISCO - VITALIC (live) ? THE BLOODY BEETROOTS - CHRIS LIEBING - SIMIAN MOBILE DISCO (live) - ADAM BEYER - BIRDY NAM NAM (live) - CARL CRAIG ? THE PROXY (live) ? FAKE BLOOD ? PAUL KALKBRENNER (live) ? THE SUBS (live) ? A-TRAK ? LUKE SLATER?S PLANETARY ASSAULT SYSTEMS (live) ? YUKSEK (live) ? ZOMBIE NATION (live) ? JORIS VOORN ? THE COUNT & SINDEN ? SURKIN ? LEN FAKI ? BRODINSKI ? BURAKA SOM SISTEMA (live) ? SPEEDY J ? SOUND OF STEREO ? DON RIMINI ? JOHNNY D ? SOUND PELLEGRINO THERMAL TEAM ? PARTYHARDERS SQUAD ? KR!Z - FADER
ccc    posted on 23-09-2009 19:48
Vinden jullie de I love techno 2009 cd ook zo super super kut? Echt een vieze tegenvaller.
Seca    posted on 23-09-2009 20:03
Zou I Love Techno dit jaar uitverkocht geraken?
lek3ct    posted on 23-09-2009 20:13
Vinden jullie de I love techno 2009 cd ook zo super super kut? Echt een vieze tegenvaller.

is die al te koop?
tek-zotic    posted on 23-09-2009 20:50

Maar ik had van I love techno vorig jaar begrepen dat het er super warm moest zijn geweest. Dan hoeven geestverruimende middelen niet persee de oorzak te zijn he.

inderdaad, ik ben er bijna flauwgevallen en was niet dronken en niet onder invloed van drugs
voelde me wel even zo maar vanaf ik in uit de zaal was ( in het middenstuk was het pakken frisser ) voelde ik me binnen de minuut terug lekker. Ik ben naar buiten gewaggeld, alles draaide, voelde me volledig van de wereld en vanaf dat ik buiten was was ik terug volledig normaal
ccc    posted on 23-09-2009 22:23
@lek3ct: Geen idee. Ik had em even gedownload, maar meteen weer van mijn pc afgegooid. Ik verheugde me een beetje op de cd, omdat ik de cd van vorig jaar wel erg lekker vond. Jammer dus, niet mijn smaak.

Poster: tek-zotic

inderdaad, ik ben er bijna flauwgevallen en was niet dronken en niet onder invloed van drugs
voelde me wel even zo maar vanaf ik in uit de zaal was ( in het middenstuk was het pakken frisser ) voelde ik me binnen de minuut terug lekker. Ik ben naar buiten gewaggeld, alles draaide, voelde me volledig van de wereld en vanaf dat ik buiten was was ik terug volledig normaal

Dat is dan toch niet goed geregeld vind ik voor zo'n groot feest. Ik las op andere fora dat het al meerdere jaren zo was.
Misschien doen ze het extra zodat ze kunnen zeggen dat al die lui flauwvallen door de hitte inplaats van drank/drugs. Scheelt weer wat gezeik van de overheid. Cool
User edit by ccc on 23-09-2009 @ 22:25:19 (30%)
soundcollector    posted on 24-09-2009 09:29
Klopt wel van die hitte, maar het is er niet bepaald warmer als op een vol geladen tent op pukkelpop of dour ofzo...

Op pukkelpop hadden ze hier wel een goeie oplossing voor, ze hadden waterverneveling (om een boomgaard te besproeien) gehangen. Hierdoor kreeg iedereen zowiezo de benodigde hoeveelheid vocht binnen, en verfrissing. Het werkte echt geweldig.

This is an old Topic

No new postings for 5.826 days.
 Post CommentThat would be 194.2 months
or a whopping 16 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

380 Users online: 285 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 55.021
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.262.021