Poster: Mforge
daarbij komt ook nog eens dat veel belgische en europese feestgangers geen mate kunnen houden met bepaalde geestverruimende middelen, ambulances rijden daar af en aan, heb het nog nooit zo erg meegemaakt als daar
Poster: cccNiet alle belgen en fransen zijn zo. En black, tja nu noem je weer wat... 75% is johnny daar
Hahaha. Ja die belgen en fransen snappen er niet veel van op dat gebied. Op Black in hasselt in belgie zag ik ook de nodige out gaan.
Poster: Mforge
i love techno is al jaren niet meer wat het geweest is, idd zoals al gezegd?de commercialiteit viert daar hoogtij, sinds ze naar 5 zalen zijn gegaan is het een stuk minder geworden!
acts als crookers, boyz noize, etc hebben er niks te zoeken.
Vroeger was het vet met een paar hoofacts die alle een xtra lange set draaiden en daarom wat "mindere" (als je dat kan zeggen) dj's..die tijd is vervlogen....
daarbij komt ook nog eens dat veel belgische en europese feestgangers geen mate kunnen houden met bepaalde geestverruimende middelen, ambulances rijden daar af en aan, heb het nog nooit zo erg meegemaakt als daar, keer op keer, en ik zit er ook niet meer op te wachten dat er een zaal "volzet"" is.
Poster: ccc
Vinden jullie de I love techno 2009 cd ook zo super super kut? Echt een vieze tegenvaller.
Poster: ccc
Hahaha. Ja die belgen en fransen snappen er niet veel van op dat gebied. Op Black in hasselt in belgie zag ik ook de nodige out gaan.
Maar ik had van I love techno vorig jaar begrepen dat het er super warm moest zijn geweest. Dan hoeven geestverruimende middelen niet persee de oorzak te zijn he.
Poster: tek-zotic
inderdaad, ik ben er bijna flauwgevallen en was niet dronken en niet onder invloed van drugs
voelde me wel even zo maar vanaf ik in uit de zaal was ( in het middenstuk was het pakken frisser ) voelde ik me binnen de minuut terug lekker. Ik ben naar buiten gewaggeld, alles draaide, voelde me volledig van de wereld en vanaf dat ik buiten was was ik terug volledig normaal