Poster: Seca
De laatste tijd vind ik dat I Love Techno echt "een commerciel gedoe" word. Crookers, enz. daar kwamen de meeste mensen vorig jaar?voor. Ik vind dat je naar I Love Techno moet gaat voor de " Echte Techno " zoals bv. Dave Clarke.
Ik denk dat dit een reden is waarom dit de laatste uitverkocht geraakt.
I love techno zal altijd hoofdzakelijk techno zijn, met er tussen ook enkele andere mindere harde stijlen,maar wees zeker dat ILT met enkel alleen "die hard Techno dj's" evengoed uitverkocht geraakt, was vroeger ook zo, daar hebben zij croockers echt niet voor nodig. En ik heb alle editie's meegedaan, 2x als dj 1996 en 1998 en de rest als bezoeker en was ook altijd uitverkocht. Men vraagt idd soms wel eens een dj/producer/artist die op het moment zelf hot is, maar dat zal nooit iemand zijn uit het trance/dance stroming. Maar deze ietwat zachtere aanpak heeft veelal te maken doordat ILT bezocht wordt door fans uit heel Europa, en men deze ook wil tevreden stellen met bekende dj's uit dat land. Als de gigs van de echte techno dj's starten zijn die zalen direct volgelopen en moet je dikwijls geduld oefenen om binnen te geraken, iets wat bij o.a. de croockers niet het geval is. En wat betreft Dave Clarke: Hij behoort tot de inboedel van ILT, hij is er een onderdeel van het interieur bij wijze van spreken, hij heeft alle editie's zijn gigs gedaan, allemaal. En terecht zou ik zeggen.