Poster: djdolivieira
Somebody tell me: Who is the F**k is Menno de Jong?En er staan nog meer namen die ik nooit van heb gejhoord. En waar is Roog gebleven in die lijst
en Tom Stephen, John Dalhback staat ook te ver naar beneden, David?Penn, DONS, zo kan ik er ook nog wel een paar opnoemen en dan is dit alleen House.?
Nee deze lijst heb voormij totaal geen waarde![]()
De grote 3 kan ik me nog wat bij voorstellen. maar als dan verder in die lijst gaat kijken dan ga ik huilenwat ik daar voor namen tegen kom. Dan heb ik het alleen over de DJ waar ik nog nooit van gehoort heb.
Het zal wel aan mij liggen maar
Poster: Snoey
Menno de Jong is een Trance Dj en tevens lable eigenaar van Intuition Recordings.?
Was een paar jaar terug een behoorlijke upcoming trance dj, die lekkere plaatjes uitbracht. Denk niet dat hij dit jaar verder zal gaan stijgen in de lijst. Zaterdag is het Intuition feestje bij Bloomingdale volgens mij weer.
Poster: Snoey
Menno de Jong is een Trance Dj en tevens lable eigenaar van Intuition Recordings.?
Was een paar jaar terug een behoorlijke upcoming trance dj, die lekkere plaatjes uitbracht. Denk niet dat hij dit jaar verder zal gaan stijgen in de lijst. Zaterdag is het Intuition feestje bij Bloomingdale volgens mij weer.
Poster: ArCee
Wat mij het meest verbaast, is dat werkelijk elke deejay van wereldformaat loopt te jengelen om je stem? Zelfs record labels en boekings bureau's sturen me mail, stem op Dj X. Die lijst en je vermelding erin en een hoge positie zal dus ergens goed voor zijn, ik vraag me alleen af, waarvoor? Wat is nu allesbepalend voor een hoge notering in de Dj Mag waardoor iedereen zich tot dit gedrag verlaagt en om stemmen loopt te vissen?
Ik bedoel, elk jaar is het Armin, Tiesto en Paul van Dyk die de top 3 bepalen omdat het grote geld, de vette sponsoren en het juiste promotieapparaat erachter zitten.
Ja hoor, het is er weer, de Dj Mag 2009 en de heisa is weer los gebarsten. Om eerlijk te zijn begrijp ik niet zo goed waar dit vandaan komt? Ik bedoel, elk jaar is het Armin, Tiesto en Paul van Dyk die de top 3 bepalen omdat het grote geld, de vette sponsoren en het juiste promotieapparaat erachter zitten. Ondanks dat er veel betere dj / producers aktief zijn, zolang deze 3 de grote gelschieters in hun achterzak hebben is de top 3 op voorhand bekend. Daarbij, alleen de top 3 deejays krijgen wat aandacht in de pers, de winnars op lagere plekken moeten hun eigen promotie maar regelen.
Dus wat is dit toch met de Dj Mag want om eerlijk te zijn, ik heb er niks mee en dat gejengel om op iemand te stemmen vind ik stiekem stront vervelend??