Poster: djdolivieira
van de wereld. En dan staat de eerste house DJ op plaats 20. Dan klop er iets niet. zo denk ik erover. Roger Sanchez op plaats 57. Kom op man is toch niet realisti0sch. Erick Morillo nog lager. ik ben niet zo van de lijstjes gelukkig want smaken verschillen.
Poster: djdolivieira
Toch stelt die lijst mij iedere keer teleur en dat is mijn mening. Ik heb andere toppers die ik een warm hard toe draagt en met mij vele anderen. Kijk Armin en Thijs zijn hele goede DJs. Al is het mijn style niet. Heb jaren gewerkt met Thijs in Basic Beat hele?aardige?gozer, Maar DJmag wordt vernamelijk in Engeland verkocht.
En is meer gebaseert op Trance en Progressive dat naar trance neigt. En ArCee is ook in de trance maar die heb andere idolen. Daarom hecht ik geen waarde aan zo`n lijst. House is momenteel groter dan trance. Kijk maar wat er het meeste Ibiza gedraait wordt, Sensation, Miami draait bijna alleen om House, enzo?kunnen wel verder. Defected bijvoorbeeld, de grootste labels van de wereld. En dan staat de eerste house DJ op plaats 20. Dan klop er iets niet. zo denk ik erover. Roger Sanchez op plaats 57. Kom op man is toch niet realisti0sch. Erick Morillo nog lager. ik ben niet zo van de lijstjes gelukkig want smaken verschillen.
Poster: nils7
BTW is het Tijs (als je Ti?sto bedoeld).
Waar is de site waar je kan stemmen, ik heb niet veel Haifs DJ's die mij vol spammen om te stemmen op hun.
Poster: ArCee
Of house groter is als trance, wereldwijd waag ik te betwijfelen, maar dat is een andere discussie. Mamo, populairiteit en geld gaan hand in hand. Door het grote geld kan men grote shows geven, zoals Armin only, en dat komt de populairiteit weer ten goede. Door geld kan men produceren en nummers van Armin gigantisch pluggen bij de radio stations. Door geld kan men een enorme campagne starten bij lancering van een nieuw album of een nieuwe release. Door geld kan Armin met goede mensen samenwerken, waar een ander alles alleen moet doen. Door geld, en zijn populairiteit kan hij ASOT maken wat 1 van de tools is om aan de top te blijven.?Door geld en populairiteit word Armin gebruikt door de commercie zoals een spel met zijn naam of een mobile telefoon aanbieden met het album van hem erop. Populairiteit en geld zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden!! Dat jij, die vaak zo wijs en alwetend overkomt,?dat nou niet door hebt??
Poster: Winston
Feit is dat je op de DJmag top 100 moet voorkomen als je internationale gigs wil krijgen.
Poster: Cyspoz
Ik vind DJ Ti?sto een goede producer maar als DJ wat tegen vallen.
Poster: Blogger
@ Arcee
Wat loop je nou te zeuren? Die jongens zijn ook met niks begonnen net als iedereen. Hun hebben uiteindelijk goede beslissingen gemaakt, waar zij nu nog steeds hard voor werken en de vruchten van plukken. Zij weten als geen ander hoe de dance industrie in elkaar zit en hebben inmiddels al meer dan 10 ervaring in wat zij doen.?
.?
Poster: Estacy
k dacht juist dat ie alleen maar DJ was. Dat ie een eigen producer had waaraan hij veel succes had te danken.. (correct me if im wrong, heb ik ook ooit een keer gehoord)
...en dat gejengel om op iemand te stemmen vind ik stiekem stront vervelend??
@ Arcee
-Ten eerste is het ArCee, met een grote C, lezen graag. Het heeft niks te maken met wat in 10 jaar hebt opgebouwd. De Dj Mag is in mijn ogen een Mag die als winnaar de beste dj moet uitwijzen, en dat De Grote 3 die de dienst uitmaken in mijn ogen al een tijdje niet meer, maar wel concequent in de top 3 staan. Het gaat om NU, niet om je hele verleden. Er zijn in? mijn beleving betere dj's en producers bezig als de 3 die de dienst uitmaken en ik vraag me dus af of die Dj Mag wel eerlijk is en dat mag ik mij afvragen?