De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 (7/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 03-08-2009 23:22
User edit by Yorick on 03-08-2009 @ 23:27:54 (79%)
Mod edit by Lead on 04-08-2009 22:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 08-08-2009 21:57
Poster: Esmee
jaa maar goed ik ga toch even eigenwijs doen denk ik (A)
maar zouden jullie die mixer voor 20 euro meer met usb nemen of niet? waar is t handig voor? opnemen doe je toch gwn met rec out? of wordt de kwaliteit beter met usb? enn... kunnen er nog meer dingen mee?

Ik zou het niet weten waar die USB voor dient. Kijk anders ff op hun site of in de gearbase of er meer overstaat. Heeft iemand ervaring met de USB funktie van een reloop mixer?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bart_    posted on 08-08-2009 21:59
Bij New-line kost tie 299 euro, en de MCD200 kost daar 239.
(chips, zie net dat ik een rekenfout heb gemaakt, moet dus 60 euro zijn Cool, merk je wel dat het vakantie is, haha!Happy, laughing)

Over die USB... Niet doen zou 'k zeggen.
Ofja, dat zou in mijn geval zijn. Ik neem (bijna) nooit m'n setjes op dus.
Maar via rec-out is het net zo goed hoor Winking my eye

EDIT: @ Djdoliv... : Is voor je setjes op te nemen, oftewel een rec-out in USB versie.
User edit by Bart_ on 08-08-2009 @ 22:00:34 (26%)
Esmee    posted on 08-08-2009 21:59
oh ik ben wel erg scheef vandaag... rmx-40heeft alleen usb... bij de 30 is t natuurlijk BPM, nee die koop ik niet voor 20 euro Happy, laughing
Esmee    posted on 08-08-2009 22:03
Poster: Bart_
Bij New-line kost tie 299 euro, en de MCD200 kost daar 239.
(chips, zie net dat ik een rekenfout heb gemaakt, moet dus 60 euro zijn Cool, merk je wel dat het vakantie is, haha!Happy, laughing)

agh kan gebeuren... maar daar kosst die mixer weer meer.. en bij bax krijg je nog 5% korting over alles Happy, laughing

ik zie alleen net dat mn mixer niet op voorraad is + backorder bij fabrikant... dus dat kan nog even duren :O

edit:
nou dan wordt het gewoon een reloop rmx-20
er zal vast ooit een 2e cd speler bij komen maar er komt toch nooit een 3e bij.... dus ik zie niet in waarom het 3 kanaals moet. scheelt me meteen weer 30 euro Happy, laughing die weer uitgegeven worden aan een paar kabels Happy, laughing
User edit by Esmee on 08-08-2009 @ 22:07:29 (61%)
Saskia    posted on 08-08-2009 22:06
Het is echt jammer dat alles zoveel geld kost vind ik.. Maarja
ik ga naar bed, morgen swingen op solar even flink van de vakantie genieten
heb er echt zin in.
Hoe het was horen jullie wel Happy, laughing
later.
Esmee    posted on 08-08-2009 22:08
Poster: Saskia
Het is echt jammer dat alles zoveel geld kost vind ik.. Maarja
ik ga naar bed, morgen swingen op solar even flink van de vakantie genieten
heb er echt zin in.
Hoe het was horen jullie wel Happy, laughing
later.

wel trusten Winking my eye en veel plezier!
Crazy    posted on 08-08-2009 22:26
Poster: Lawrenz
Ja echt geweldig! Heerlijk gedraaid, was als laatste en had een set voorbereid, maar heb gewoon ter plekke geimproviseerd. Wel wat tracks die ik in gedachten had die ik wilde draaien ook gedraaid maar niet m'n set gedraaid zoals ik hem voorbereid heb. Ook ff genetwerkt met collega DJ's die ook op die truck stonden. Heel tof!

Ik had je net gemist man, want je truck kwam net om half 5 langs mij, en toen draaide je niet meer volgens mij, want ik zag iemand naast je staan in een blauw shirt met een koptel. op. Heb wel een foto van je gemaaktCool
Lawrenz    posted on 08-08-2009 22:30
Poster: Crazy

Ik had je net gemist man, want je truck kwam net om half 5 langs mij, en toen draaide je niet meer volgens mij, want ik zag iemand naast je staan in een blauw shirt met een koptel. op. Heb wel een foto van je gemaaktCool
 Nee man! Toen stonden we met z'n vieren back to back to back to back xD Ik zou officieel tot 16.20 draaien en ik mocht gewoon doorgaan, maar ging het langer door dan zouden de voorgaande DJ's ff meedoen. Om half 5 waren we net lekker met z'n vieren bezig, was echt tof!
edit: maar die foto wil ik wel zien :P stuur maar een PM met een linkje ofzo !
User edit by Lawrenz on 08-08-2009 @ 22:31:21 (15%)
Crazy    posted on 08-08-2009 22:31
Oo oke! Jammer dat ik je kunsten toch niet heb kunnen horen:P
Bart_    posted on 08-08-2009 22:32

agh kan gebeuren... maar daar kosst die mixer weer meer.. en bij bax krijg je nog 5% korting over alles Happy, laughing

ik zie alleen net dat mn mixer niet op voorraad is + backorder bij fabrikant... dus dat kan nog even duren :O

edit:
er zal vast ooit een 2e cd speler bij komen maar er komt toch nooit een 3e bij.... dus ik zie niet in waarom het 3 kanaals moet. scheelt me meteen weer 30 euro Happy, laughing die weer uitgegeven worden aan een paar kabels Happy, laughing

Zou toch voor de RMX-30 of 40 kiezen, Esmee.
Je weet maar nooit ofdat je nog een draaitafel erbij wilt of weet 'k veel wat.
Maar een kanaaltje meer of minder maakt het ook toch niet uit h??Winking my eye

Maarja, 't scheelt wel 30 euro. Daar heb je gelijk in Happy, laughing
Bouncy    posted on 08-08-2009 22:38

En ik kom dan met m'n 4 kanaals bakkie al kanalen te kort :$
Bouncy    posted on 08-08-2009 22:47
zo nou ik ben er nog eens over begonnen en zelfs boos geworden:P mn moeder zei je je gaat toch niet als een idiooit met een koptelefoon op achter een cd speler staan
ik: sry dat ik dat leuk vind en dat ik mn zusje niet ben die t liefste boeken lees, sry dat ik muziek leuk vind, zoek maar een ander kind als ik niet aan je verwachtingen voldoe, ga ik wel ergens anders wonen.
 Makkelijk op te lossen, als je het spul hebt (of bij iemand kan lenen ofzo. En ze dan uitleggen waar alle knopies voor zijn en wat je nou eigenlijk allemaal precies doet (beatmatchen and stuff), dan krijgen ze al veel mee begrip. Mijn pa gaat soms 's ochtends (als k al t spul net aan heb staan) wel eens als een maloot achter de spelers staan en netdoenalsof hij aan t mixen is :P.
Wat mijn ouders inmiddels wel begint te irriteren is mijn gearverslaving (die pas net is begonnen). T probleem is niet zo zeer dat gear geld kost, want dat financier ik zelf (en daar moet ik gvd hard voor werken)(maarja, dan is de gear ook echt van jezelf!!!), het probleem is meer dat ik ruimte te kort kom en al een hoop zooi in de garage heb gekwakt enzo (staat inmiddels een 2e meubel op wielen die ook mee kan).
P.S: srry voor de dubbelpost!
Crazy    posted on 08-08-2009 23:54
Poster: Lawrenz
Nee man! Toen stonden we met z'n vieren back to back to back to back xD Ik zou officieel tot 16.20 draaien en ik mocht gewoon doorgaan, maar ging het langer door dan zouden de voorgaande DJ's ff meedoen. Om half 5 waren we net lekker met z'n vieren bezig, was echt tof!
edit: maar die foto wil ik wel zien :P stuur maar een PM met een linkje ofzo !

Die foto staat (nog) niet op mijn pc, is niet met mijn camera gemaakt. Zal binnekort vrage of die persoon 'm kan sture.
Tekhead    posted on 09-08-2009 01:27
Esmee, verander van taktiek ! Zwijg zoveel mogelijk over die dj-set en ontvang gewoon je geld, en als je genoeg gespaard hebt, koop je je setje en ga er fier mee naar huis, installeren en spelen maar, en dan zal je moeder wel bijdraaien, want ondanks de windstilte over je set, heb je genoeg karakter getoond dat je er veel voor over hebt, en gaat je ma het waarschijnlijk wel aanvaarden !
Als je blijft doordrammen zal je je set mss sneller krijgen, maar zal je bij elk vrij moment dat je hebt en je iets anders gaat doen ipv op je set te tokkelen, een geweldig gezeur en verwijten moeten aanhoren, daar word jezelf dan gek van. T is maar wat je zelf verkiest.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 09-08-2009 02:04
Btw, heb weer een leuk staaltje van professionele communicatie meegemaakt heden avond. Kreeg zaterdag middag een telefoontje voor een boeking voor zaterdag avond te gaan draaien op een afscheidsfeestje van enkele jongeren die voor langere periode in't buitenland gaan helpen. Er werd gezegd dat het een braaf klein vriendenclubje was met een variatie aan muziekstijlen, en werd me gevraagd om te vertrekken met trance, dan house, en later een beetje harder, met tussendoor wat commercieele dansmuziek, en het mooie ook nog, dat het bij mij om de hoek is. Ik dus effe platenselectie gemaakt, opgeladen en redelijk vroeg vertrokken om de sfeer op te snuiven en publiek te observeren. Ik viel meteen stijl achterover,... er was een 'kleine' 700 personen aanwezig, helemaal door het dolle heen, allen al goed geladen met alcohol en andere geestverruimende middelen, en daarbij nog Die Hard Tribal en Goa aanhangers. Was me dat ff een verrassing. Ik verwachte een prive feestje met max. 150 personen (o ja, klein vriendenclubje). IPV kreeg ik 700 zwevende feesters, en moest een kompleet van de wereld zijnde DJ opvolgen, ??n die volledig de hardere tribal en goa-kaart trok, kompleet geflipt die gast.? Het 2de probleem was dat ik op deze muziek niet voorzien was, en dus terug over en weer naar huis reed, en meteen een deel van m'n nieuw aangeschafte 12' onder en over de aanwezigen kon strooien. Had Vorige week een 50 tal goa en Tribal vinyl gekocht, man wat was ik vanavond blij daarmee. Was zelf na 3 tribals al op volle kracht, en stoomde door met een voor mij toch wel erg ongewone set, die het publiek gelukkig wist te smaken. Zeer vermoeiend, maar zeer tevreden aan beide kanten ben ik terug vertrokken. Wat een dj toch soms allemaal meemaakt he ? Cool
User edit by Tekhead on 09-08-2009 @ 02:07:47 (2%)
jannickv    posted on 09-08-2009 02:18
je bent al pro Winking my eye je hebt de posts niet meer nodig Happy, laughing... de edit knop ken je blijkbaar... wil ja dan aub geen dubbelpostings maken? het staat zo mooi in de bp Happy, laughing
Tekhead    posted on 09-08-2009 03:01
Denk je nu echt dat ik het voor het aantal posts doe ? Dubbelposting is het m.i. ook niet, omdat het over 2 totaal verschillende onderwerpen of gebeurtenissen gaat.
Bouncy    posted on 09-08-2009 10:10
Poster: Tekhead
Denk je nu echt dat ik het voor het aantal posts doe ? Dubbelposting is het m.i. ook niet, omdat het over 2 totaal verschillende onderwerpen of gebeurtenissen gaat.

dat was ook mijn bedoeling!!!
Tekhead    posted on 09-08-2009 10:20
wat bedoel je ? het aantal posts of de dubbelposting bouncy
Esmee    posted on 09-08-2009 10:22
de dubbelpost gok ik, maar ik vind t wel normaal dat t een dubbel post was net als bij jou, als je 2 verschillende dingen in 1 post doet wordt het een beetje een rommeltje.
Dolivieira    posted on 09-08-2009 10:26
Dat heb ik nou ook, het moet wel overzichtelijk blijven.
Tekhead    posted on 09-08-2009 10:34
toch enkele die weten waarom ik het deed !
Dolivieira    posted on 09-08-2009 10:36
het is geen replay op je post geven dan. Als je het over 2 totaal verschillende dingen heb.
TranceXX    posted on 09-08-2009 11:09
toch enkele die weten waarom ik het deed !

Doe ik ook altijd, leest veel gemakkelijker.Cool
Bouncy    posted on 09-08-2009 11:19
wat bedoel je ? het aantal posts of de dubbelposting bouncy

Wat denk je zelf? ik ben niet zo'n postpatser dus ik deed het om de onderwerpen uit elkaar te houden... (en als de mods het niet leuk vinden, dan halen ze toch 100 posts van m'n counter af... wat kan mij het schele?)

138 Users online: 58 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 63.993
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.470.627