Poster: Esmee
jaa maar goed ik ga toch even eigenwijs doen denk ik (A)
maar zouden jullie die mixer voor 20 euro meer met usb nemen of niet? waar is t handig voor? opnemen doe je toch gwn met rec out? of wordt de kwaliteit beter met usb? enn... kunnen er nog meer dingen mee?
Poster: Bart_
Bij New-line kost tie 299 euro, en de MCD200 kost daar 239.
(chips, zie net dat ik een rekenfout heb gemaakt, moet dus 60 euro zijn, merk je wel dat het vakantie is, haha!
)
Poster: Saskia
Het is echt jammer dat alles zoveel geld kost vind ik.. Maarja
ik ga naar bed, morgen swingen op solar even flink van de vakantie genieten
heb er echt zin in.
Hoe het was horen jullie wel
later.
Poster: Lawrenz
Ja echt geweldig! Heerlijk gedraaid, was als laatste en had een set voorbereid, maar heb gewoon ter plekke geimproviseerd. Wel wat tracks die ik in gedachten had die ik wilde draaien ook gedraaid maar niet m'n set gedraaid zoals ik hem voorbereid heb. Ook ff genetwerkt met collega DJ's die ook op die truck stonden. Heel tof!
Poster: CrazyNee man! Toen stonden we met z'n vieren back to back to back to back xD Ik zou officieel tot 16.20 draaien en ik mocht gewoon doorgaan, maar ging het langer door dan zouden de voorgaande DJ's ff meedoen. Om half 5 waren we net lekker met z'n vieren bezig, was echt tof!
Ik had je net gemist man, want je truck kwam net om half 5 langs mij, en toen draaide je niet meer volgens mij, want ik zag iemand naast je staan in een blauw shirt met een koptel. op. Heb wel een foto van je gemaakt
agh kan gebeuren... maar daar kosst die mixer weer meer.. en bij bax krijg je nog 5% korting over alles
ik zie alleen net dat mn mixer niet op voorraad is + backorder bij fabrikant... dus dat kan nog even duren :O
edit:
nou dan wordt het gewoon een reloop rmx-20
er zal vast ooit een 2e cd speler bij komen maar er komt toch nooit een 3e bij.... dus ik zie niet in waarom het 3 kanaals moet. scheelt me meteen weer 30 eurodie weer uitgegeven worden aan een paar kabels
nou dan wordt het gewoon een reloop rmx-20
er zal vast ooit een 2e cd speler bij komen maar er komt toch nooit een 3e bij.... dus ik zie niet in waarom het 3 kanaals moet. scheelt me meteen weer 30 eurodie weer uitgegeven worden aan een paar kabels
Poster: EsmeeMakkelijk op te lossen, als je het spul hebt (of bij iemand kan lenen ofzo. En ze dan uitleggen waar alle knopies voor zijn en wat je nou eigenlijk allemaal precies doet (beatmatchen and stuff), dan krijgen ze al veel mee begrip. Mijn pa gaat soms 's ochtends (als k al t spul net aan heb staan) wel eens als een maloot achter de spelers staan en netdoenalsof hij aan t mixen is :P.
zo nou ik ben er nog eens over begonnen en zelfs boos geworden:P mn moeder zei je je gaat toch niet als een idiooit met een koptelefoon op achter een cd speler staan
ik: sry dat ik dat leuk vind en dat ik mn zusje niet ben die t liefste boeken lees, sry dat ik muziek leuk vind, zoek maar een ander kind als ik niet aan je verwachtingen voldoe, ga ik wel ergens anders wonen.
Poster: Lawrenz
Nee man! Toen stonden we met z'n vieren back to back to back to back xD Ik zou officieel tot 16.20 draaien en ik mocht gewoon doorgaan, maar ging het langer door dan zouden de voorgaande DJ's ff meedoen. Om half 5 waren we net lekker met z'n vieren bezig, was echt tof!
edit: maar die foto wil ik wel zien :P stuur maar een PM met een linkje ofzo !
Poster: Tekhead
Denk je nu echt dat ik het voor het aantal posts doe ? Dubbelposting is het m.i. ook niet, omdat het over 2 totaal verschillende onderwerpen of gebeurtenissen gaat.
toch enkele die weten waarom ik het deed !
wat bedoel je ? het aantal posts of de dubbelposting bouncy