De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 (34/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 03-08-2009 23:22
User edit by Yorick on 03-08-2009 @ 23:27:54 (79%)
Mod edit by Lead on 04-08-2009 22:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 ??

Vote :   

Convert    posted on 24-08-2009 09:41
Poster: Tekhead
Ierland was voor de recessie, de snelste, en grootste economische groeiende lidstaat van de E.U. Als er dan plots een recessie voor de deur staat, worden deze landen snel, de grootste krimpers.

Klopt, bouwvakers verdiende daar 1200euro per week. Er staan complete NIEUWE woonwijken gewoon leeg. Niemand heeft geld om ze te kopen. T zelfde is bij sommige boeren zo die een stuk land hebben zetten daar? zo 5 huizen op want ze worden immers toch meer waard dachten ze. Maar die zitten nu met huizen waarvan de prijs gewoon 5x is gedaald.

Banken krijgen daarom ook wel eens een eneveloppe binnen met een sleutel, zo weet de bank dat de bewoners al weg zijn. Ze kunnen de hypotheek gewoon niet meer betalen. En de banken staan nu ook niet meer garant.
Saskia    posted on 24-08-2009 09:51
In het leukermeer was ook een kleine discotheek, de dj daar was dj en glazenophaler. Hij stond bijna nooit bij zijn booth en deed er echt niks aan. Toen gingen we vragen of ik even mocht draaien maar dat mocht echt niet blabla. Hij was gewoon bang Happy, laughing
Winston    posted on 24-08-2009 13:15
Gisteren op de Bahamas: David Guetta tijdens miss Universe 2009, met zijn commerciele house hitje. Cool
Tic Toc
Dolivieira    posted on 24-08-2009 13:34
Het is net bekend geworden dat er geen grote feesten meer in Hoek v Holland gehouden mogen worden.
Dat hebben weer goed voor mekaar zo. Cool?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bouncy    posted on 24-08-2009 14:18
Poster: Saskia
In het leukermeer was ook een kleine discotheek, de dj daar was dj en glazenophaler. Hij stond bijna nooit bij zijn booth en deed er echt niks aan. Toen gingen we vragen of ik even mocht draaien maar dat mocht echt niet blabla. Hij was gewoon bang Happy, laughing

Waarschijnlijk geen was je bek niet groot genoeg:P
Saskia    posted on 24-08-2009 14:26
haha nou die was toch redelijk groot. Ik zei dat hij maar OF glazen op moest gaan halen OF zich op de muziek moest concentreren want dit sloeg nergens op Happy, laughing
niiicola    posted on 24-08-2009 15:27
The Pirate Bay is weer dood! Kan ook niet geopend worden met proxy...
Gewoon.
Yorick    posted on 24-08-2009 15:29
Zo heel mijn dj booth is van mijn kamer:D!
Wat een ruimteWOW
MaximDJ    posted on 24-08-2009 16:11
Poster: djdolivieira
Het is net bekend geworden dat er geen grote feesten meer in Hoek v Holland gehouden mogen worden.
Dat hebben weer goed voor mekaar zo. Cool

Dat vind ik dus echt zulke belachelijke onzin h?....Denken ze nou echt dat dat alleen in Hoek V Holland gebeurt??!!!
Stelletje mutsen, die regering van ons...
Party Sensations. Excellence in entertainment.
NielsR    posted on 24-08-2009 16:32
Het is zover het is officieel bevestigd da Snow Leopard 28 augustus uitkomt, can't wait :D
Tekhead    posted on 24-08-2009 16:35
bij ons beslist de regering dat niet, maar de burgemeester (wethouder). Dat jullie veiligheidsdiensten of de voetbalcel haar werk niet goed gedaan heeft, daar heb je wel een punt. Op het internet was er al lang sprake dat die bende onderontwikkelde malloten een vechtpartij voorbereide, men had dus moeten proberen om zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te nemen, door gekende keetschoppers en hooligans bijvoorbeeld preventief aan te houden, dat is wat men in Belgie doet, en dat werkt echt. Maar als men niets doet moet men achteraf niet klagen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 24-08-2009 @ 16:36:38 (2%)
DjVictorF    posted on 24-08-2009 18:03
Poster: Tekhead
bij ons beslist de regering dat niet, maar de burgemeester (wethouder). Dat jullie veiligheidsdiensten of de voetbalcel haar werk niet goed gedaan heeft, daar heb je wel een punt. Op het internet was er al lang sprake dat die bende onderontwikkelde malloten een vechtpartij voorbereide, men had dus moeten proberen om zoveel mogelijk voorzorgsmaatregelen te nemen, door gekende keetschoppers en hooligans bijvoorbeeld preventief aan te houden, dat is wat men in Belgie doet, en dat werkt echt. Maar als men niets doet moet men achteraf niet klagen.

In de krant stond dat de bewaking zo slecht was dat je zelfs een zwaard kon meenemen. (dit stond letterlijk in het AD)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Lawrenz    posted on 24-08-2009 18:04
Poster: NielsR
Het is zover het is officieel bevestigd da Snow Leopard 28 augustus uitkomt, can't wait :D

Da's goed nieuws! Toevallig gister precies gepreorderd?Cool
DAW    posted on 24-08-2009 18:46
Poster: Lawrenz

Da's goed nieuws! Toevallig gister precies gepreorderd?Cool

Al als Pre Order staan sinds Juni :P
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 24-08-2009 @ 18:47:09 (11%)
Ferrox    posted on 24-08-2009 19:01
net ge-preorderd Happy, laughing
Laidback    posted on 24-08-2009 19:36
daaaaaar issie dan!

David Guettas nieuwe gebakje!

vers van de pers,.. vandaag gereleased in Europa.. morgen is de USA aan de beurt..

heb net de Deluxe Edition binnen gehaald..

Kwalitatief heel lekker materiaal!?
wel erg Commerieel allemaal..

Track listing
# Title Writer(s) Length 1. "When Love Takes Over" (featuring Kelly Rowland) Kelly Rowland, Miriam Nervo, Olivia Nervo, Fred Rister 3:12 2. "Gettin' Over" (featuring Chris Willis) ? 3:02 3. "Sexy Chick" (featuring Akon) ? 3:13 4. "Memories" (featuring Kid Cudi) ? 3:30 5. "On The Dancefloor" (featuring will.i.am & apl.de.ap) ? 3:46 6. "It's the Way You Love Me" (featuring Kelly Rowland) ? 4:13 7. "Missing You" (featuring Novel) ? 3:08 8. "Choose" (featuring Ne-Yo & Kelly Rowland) Ne-Yo 3:58 9. "How Soon Is Now" (featuring Sebastian Ingrosso, Dirty South & Julie McKnight) ? 4:10 10. "I Gotta Feeling (FMIF Remix Edit)" ? William Adams, Allen Pineda, Jaime Gomez, Stacy Ferguson, David Guetta 3:53 11. "One Love" (featuring Estelle) ? 4:00 12. "I Wanna Go Crazy" (featuring will.i.am) David Guetta, Jean Claude Sindres, Sandy Vee 3:24 13. "Sound of Letting Go" (featuring Chris Willis) ? 3:46 14. "Toyfriend" (featuring Wynter Gordon) ? 3:17 15. "If We Ever" (featuring Makeba) ? 4:43 16. "Sexy Bitch" (featuring Akon) ? 3:16

Tsja.. ?ik vind em wel lekker..

cd1 lekker hip en hot.. misschien iets te commericeel..?
cd2 is een lekkere everyday mix voor op de Mp3 jukeboxzz..

Enjoy..

Nieuws recentie zal vanavond verschijnen .. daarin zal ik wat dieper op de tracks ingaan Happy, laughing

ff naar een windhoos pc.. me mac maakt er weer een zooi van.. grrr :@
User edit by Laidback on 24-08-2009 @ 19:40:35 (19%)
Lawrenz    posted on 24-08-2009 19:40
Pfff weer thuis. Damn, eerste dag van de introductieweek is zeker geslaagd! Ben ingedeeld als 1 van de 80 leerlingen (maximaal 10) om in een van de twee live bands te spelen. Dus morgen in een dag zoveel mogelijk nummers leren spelen! Gaat wel lukken, geef mij maar akkoorden en ik speel ze?Cool
Jorrit    posted on 24-08-2009 20:37
Poster: NielsR

Kan iemand me een korte samenvatting geven waarom Snow Leopard een must is? Is vrijwel alleen 'onder de motorkap' toch?
DAW    posted on 24-08-2009 20:47
Poster: Jorrit

Kan iemand me een korte samenvatting geven waarom Snow Leopard een must is? Is vrijwel alleen 'onder de motorkap' toch?

Google is je vriend Cool

Kijk eens op de Frontpage van Tweakers daar vind je al aardig wat info als je het artikel opent Winking my eye
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 24-08-2009 @ 20:48:44 (2%)
Jorrit    posted on 24-08-2009 20:51
Poster: DAW

Google is je vriend Cool

Kijk eens op de Frontpage van Tweakers daar vind je al aardig wat info als je het artikel opent Winking my eye

Ik vraag toch niet of iemand me wil vertellen of ik het via google op mag zoeken? Er is hier vast wel een die-hard die het leuk vind op te sommen wat volgens hem (daar zit het 'm) de beste verbeteringen zijn.
Mod edit by Jorrit on 24-08-2009 20:51 (28%)
justjustin    posted on 24-08-2009 21:02
weer een OMG moment...een vrouw in de sauna (flink aan de maat) laat wat vallen en pakt het op!! flink bukkend en niet door de knieen h'e...en jah ik zat eerste rang...whaaaaaaa
Stefjuuh    posted on 24-08-2009 21:16
Als je nou maar niet al je dry/wet instellingen naar wet zet...

Over producing gesproken, ik dacht dat je dit weekend ns wat ging laten horen..
DjVictorF    posted on 24-08-2009 23:13
heb me KRK RP8 G2 setjeCool
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
NielsR    posted on 25-08-2009 00:02
Poster: Jorrit

En daar haal je ook al het eerste argument aan om up te graden, het zal nog vertrouwbaarder, sneller en gemakkelijker te gebruiken zijn. 64 bit word nu ook ondersteund. En voor de prijs moet je het niet laten.
Hardshort    posted on 25-08-2009 02:48
Vandaag lekker op de krabbelplas/surfmeer in vlaardingen gelegen & lekker bruin gebakken Smile!

Zijn er nog meer die lekker in eigen land blijven/zijn gebleven deze vakantie ?
En wat hebben jullie zoal gedaan Happy, laughing?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl

163 Users online: 15 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 51.319
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.693