Poster: Tekhead
Wat een rot gevoel heb ik gehad? gisteren en vandaag. Een vriend en ook collega van mij heeft een fatale val gemaakt, op een parking, nadat hij en z'n metgezel woorden kregen met parkingwachter, en nadien met een van de portiers van de discotheek waar ze waren, na wat trek en duwwerk, verloor hij z'n evenwicht en kwam met z'n hoofd op een steen terecht, en de inpakt was zo hevig, dat hij 2 uur later overleed hij is gisteren begraven, en vandaag was er een herdenkings bijeenkomst van zen beste vrienden. Hij was net 41 j geworden, erg toch.
Poster: djdolivieira
al die pistolen en geweeren heb je niet nodig op deze aardbodem.
Poster: djdolivieira
Zo wie zo mowet je geen eene wapen mee nemen als je gaat stapen. waarom hebben ze die kleren dingen gemaakt eigelijk. Ok een me heb je voor anderedoel einden ook nodig in de keuken of bij het eten maar al die pistolen en geweeren heb je niet nodig op deze aardbodem.
Poster: Tekhead
amai dollie, net uit je bed, of nog wat dizzy ?
Poster: Lawrenz
Goeiemorge! Ik zit in de bus richting Utrecht Centraal, daarna overstappen naar Hilversum, op naar m'n nieuwe hbo-school voor de introductieweek! Ik ga de opleiding Composition and Music Technology doen?
Poster: Look
Vandaag lekker dagje Zandvoort! (H)