Poster: Esmee
leuk:D
hoop ook voor je dat je het snel hebt.
Poster: TranceXX
De MEP wil ik via mijn laptop gebruiken en op lokatie gebruiken.
De CDJ1000MK3's zijn om gewoon mee te draaien thuis.
Maar alles zal het meeste gewoon thuis staan.
En ik zeg nu cdj-1000mk3 maar het kunnen ook 2 cdj-800MK2's worden als de cdj-1000 niet in prijs zakt.
Poster: Bootstrap
AAAAAAAAAAAAAAHHHH F*CK! Vanmorgen mijn macbook laten vallen, barst in het scherm.Ik kan er echt helemaal niks meer op zien nu. Net de verzekering gebeld, maar die dekken het niet, omdat ik een studentenpolis heb.. K*tzooi! Wordt een duur grapje dit..
Poster: DAW
De nieuwste zal het niet zijn die is nog geen vijf maanden oud. Die is halve wegen juni pas uitgekomen
Zou het eerst eens proberen met 2gb en als dat te weinig is upgraden. OS X gaat anders om met het geheugen als Vista bijvoorbeeld. Mijn teller komt zelden boven de 2 gb van mijn MBP alleen als ik photosoep draai dan komt die er wel eens boven (zelden dus). Geheugen upgrade is een eitje met de MBP zie http://superdaantje.nl/geheugen-upgrade-apple-macbook-pro-2009.html
Snellere hdd is ook niet altijd nodig. Ligt er aan wat je er mee wilt gaan doen
Poster: Tekhead
Wat een rot gevoel heb ik gehad? gisteren en vandaag. Een vriend en ook collega van mij heeft een fatale val gemaakt, op een parking, nadat hij en z'n metgezel woorden kregen met parkingwachter, en nadien met een van de portiers van de discotheek waar ze waren, na wat trek en duwwerk, verloor hij z'n evenwicht en kwam met z'n hoofd op een steen terecht, en de inpakt was zo hevig, dat hij 2 uur later overleed hij is gisteren begraven, en vandaag was er een herdenkings bijeenkomst van zen beste vrienden. Hij was net 41 j geworden, erg toch.
Poster: Tekhead
Wat een rot gevoel heb ik gehad? gisteren en vandaag. Een vriend en ook collega van mij heeft een fatale val gemaakt, op een parking, nadat hij en z'n metgezel woorden kregen met parkingwachter, en nadien met een van de portiers van de discotheek waar ze waren, na wat trek en duwwerk, verloor hij z'n evenwicht en kwam met z'n hoofd op een steen terecht, en de inpakt was zo hevig, dat hij 2 uur later overleed hij is gisteren begraven, en vandaag was er een herdenkings bijeenkomst van zen beste vrienden. Hij was net 41 j geworden, erg toch.
Poster: Convert
Terug van de vakantie, was in Ierland daar heeft de recessie echt grote invloed! :o
Poster: BootstrapThx,
Pff heftig verhaal.. Ik snap dat je je rot voelt. Gecondoleerd en veel sterkte ermee.