De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 (29/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 03-08-2009 23:22
User edit by Yorick on 03-08-2009 @ 23:27:54 (79%)
Mod edit by Lead on 04-08-2009 22:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 23 ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 19-08-2009 23:05
Poster: polly
Mischien een hele domme vraag maar hoe kan ik een post verwijderen?
Want er is in een topic iets mis gegaan Cool

Topic report gebruiken en je probleem aangeven.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
polly    posted on 19-08-2009 23:08
Oke dank je.
Dan zal ik dat maar eens doen want 5 post met dezelfde tekst is beetje teveel van het goede he.
niiicola    posted on 20-08-2009 07:35
Jzus, wat ben ik vroeg op vandaag, en het is nog vakantie voor mij Blush, oops
Gewoon.
Stefjuuh    posted on 20-08-2009 07:59
Poster: Snoey

Kom er net achter dat ie op een cd staat die ik zaterdag gekregen heb (latin village 7). Maar ik hoorde zondag een hele goede remix daarvan, maar dies nog niet gelekt.

Ghehe, ik hoorde hem ook, dacht ook ineens, damn, die is toch wel lekker!:D

Enne, Beter googelen?
Esmee    posted on 20-08-2009 09:06
Poster: Bart_

verek, zit ik hier met m'n 36 uur les per weekCool

36 uur:O? onderbouw?
ik had in de 3e ook 36 uur, dankjewel latijn + 5 uur per week kwt... leuk dat montessori...
anders had ik maar 31 gehad.

t regent hier zoooo hard he :O
en een vriendin vanmij zit ik mee te msn? die woont 1 km verderop die heeft niets... en ik zit al een half uur in de regen..
en vanmiddag is dr artquake beach party achter me huis... dat gaat never nooit door met dit weer Coolhad net me ouders zovergekregen dat ik tot t einde in de avond mocht blijven zoalng ik bij wat andere jongens bleef...
the-melody    posted on 20-08-2009 09:30
Nee esmee, nederlanders zijn verwend qua schooluren, in belgie is het normaal dat je MINSTENS 36 uur per week naar school moet?Cool
Esmee    posted on 20-08-2009 09:41
pff... zou helemaal gek worden..
dit jaar gaat ook mn 1e jaar worden dat ik ooit klassikaal les krijg..
dat wordt nog wat Cool
ik ga mn mond wel dicht laten naaien ofz... ik ga ook duits krijgen van de uhhm minst aardige mevrouw die er is.
ik heb nooit les van dr gehad en ze mag me al niet.... heb me kluis bij haar lokaal... en ze loopt altijd tegen me te blerren dat ik op moet schieten dit en dat :S nja leuk voor dr.
ik ga gewoon heel lief doen.

Bouncy    posted on 20-08-2009 10:20
Poster: Esmee
pff... zou helemaal gek worden..
dit jaar gaat ook mn 1e jaar worden dat ik ooit klassikaal les krijg..
dat wordt nog wat Cool
ik ga mn mond wel dicht laten naaien ofz... ik ga ook duits krijgen van de uhhm minst aardige mevrouw die er is.
ik heb nooit les van dr gehad en ze mag me al niet.... heb me kluis bij haar lokaal... en ze loopt altijd tegen me te blerren dat ik op moet schieten dit en dat :S nja leuk voor dr.
ik ga gewoon heel lief doen.

In het nederlands:
Dit gaat resulteren in een hoop leuke verhalen hier in de Late Leeuw van Esmee die gestrest is enzo...
Esmee    posted on 20-08-2009 10:34
nouw... uhhm:P
ik wil best iedere dag een leuk verhaal posten maar daar is LL neit helemaal voor geloof ik...
ik zal wel een blog aanmaken met de titel:
welkom in de wereld van esm?e xD
maargoed... volgensmij denken jullie dan serieus allemaal dat ik in een gesticht thuis hoor..
kijk ik vind school zelfs leuk.
ik zie het zo:
je maakt het zelf leuk of k**, weet waar de grenzen zijn, zoek ze op, maar niet in t begin van t schooljaar, dan ben je de lul, wees aardig tegen je docenten en zeg ze gedag mocht je ze ergens tegenkomen, ze kunnen altijd nog vanpas komen.
alleen sja... duits en frans... zijn nu eenmaal niet zo mijn vakken... mijn frans lerares was erg blij dat ik geen frans had gekozen...
en mij dus nooit meer les hoeft te geven... nee dit overdrijf ik niet, het was echt zo, nou esm?e jij hebt gelukkigg een frans gekozen zie ik, heb ikg een last meer van je, en jij ook geen last meer van mij. ik hoefde na mn laatste toets ook niet meer naar frans te komen, ze had geen behooefte aanme. Vervelend... ik was daardoor wel 2 uur eerder uit iedere maandag.
maargoed... dat was echt een bitch, frans is nu eenmaal niet zo mijn taal, als ik iets verkeers uitsprak maakte ze me uit voor dom omdat ik het echt wel zou weten ofzo...
Bouncy    posted on 20-08-2009 11:03
nouw... uhhm:P
ik wil best iedere dag een leuk verhaal posten maar daar is LL neit helemaal voor geloof ik...
ik zal wel een blog aanmaken met de titel:
welkom in de wereld van esm?e xD
maargoed... volgensmij denken jullie dan serieus allemaal dat ik in een gesticht thuis hoor..

Ik hoor eerder in een gesticht dan jij....
En over dat blog... effe gratis hostje ergens nemen en daar wordpress op gooien (en meer weet ik niet over webdesign/building)
Stefjuuh    posted on 20-08-2009 12:09

36 uur:O? onderbouw?
ik had in de 3e ook 36 uur, dankjewel latijn + 5 uur per week kwt... leuk dat montessori...
anders had ik maar 31 gehad.

t regent hier zoooo hard he :O
en een vriendin vanmij zit ik mee te msn? die woont 1 km verderop die heeft niets... en ik zit al een half uur in de regen..
en vanmiddag is dr artquake beach party achter me huis... dat gaat never nooit door met dit weer Coolhad net me ouders zovergekregen dat ik tot t einde in de avond mocht blijven zoalng ik bij wat andere jongens bleef...

Artquake! Hier ook geen regen btw..

K was dinsdag nog in hoofddorp btw:P
User edit by Stefjuuh on 20-08-2009 @ 12:09:35 (11%)
justjustin    posted on 20-08-2009 14:16
Hebben jullie me gemist? terug van vakantie al een tijdje en nu al een paar dagen druk bezig in de studio, niet zo veel djr-time gehad Winking my eye..
Bouncy    posted on 20-08-2009 14:19
Poster: justjustin
Hebben jullie me gemist? terug van vakantie al een tijdje en nu al een paar dagen druk bezig in de studio, niet zo veel djr-time gehad Winking my eye..

Nu je weer terug bent valt het op (niet lullig bedoeld)
justjustin    posted on 20-08-2009 15:02
Poster: Bouncy

?(niet lullig bedoeld)

Jaaaaaah Jaaaaaaaah hahahaha :P:P
Esmee    posted on 20-08-2009 15:31
t is nu de hele tijd nogsteeds droog, t was even een harde regenbui en meer niet, het is half 4... ik hoor nog geen muziek... denk dat het afgelast is.
om 2 uur stond er nog niets opegbouwd zover ik uit me huis kan zien, was er nog even heen gefiest, naar de andere kant ook daar niets, nog 1 kant van t meer, waar ik denk dat het zou zijn, daar was ik niet geweest, maarja ik ga zo wel ff op die site van artquake kijken of daar wat staat.
al ga ik dr met dit weer NIET heen.
Gerhard    posted on 20-08-2009 16:53
Hier schijnt te zon, Heerlijk !
Esmee    posted on 20-08-2009 17:47
artquake is niet door gegaan Unhappy
t onweerde net maar t is gestopt en is nogsteeds droog.
Roov    posted on 20-08-2009 17:53
artquake is niet door gegaan Unhappy
t onweerde net maar t is gestopt en is nogsteeds droog.

't Is hier rond de 30 graden in Soest Happy, laughing
Bootstrap    posted on 20-08-2009 17:58
Hier is het nog steeds heerlijk weer Happy, laughing Waait alleen een beetje. Ik heb lekker de hele middag op een strandje aan de Lek gelegen. Zuur dat die beachparty niet door ging Esmee..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Adrien1989    posted on 20-08-2009 18:08
Poster: Roov

't Is hier rond de 30 graden in Soest Happy, laughing

Waait alleen wel hard :/
Bouncy    posted on 20-08-2009 18:19
T waait overal hard, ze verwachten behoorlijk wat (weeralarm)... Of de media blaast het weer op (zoals gewoonlijl)
the-melody    posted on 20-08-2009 18:22
Nou hier is het al half uur lekker hard aant donderen, maar geen licht of regen. Dus zal nog moeten komen en daarna zijn jullie aan de beurtCool
Snoey    posted on 20-08-2009 18:22
Heledag zon, begon net te waaien en onweer voor een half uurtje, nu is het alleen nog vrij donker.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Esmee    posted on 20-08-2009 18:36
nou als t wel door was gegaan waren ze weg geonweert... en gewaait vanmiddag... lekker opbouwen wordt het dan om 12 uur in de stromende regen, daarna met windstoten...
volgensmij hebben mensen in t oosten van t land echt zoveel beter weer gehad dan ik hier.
en dat terwijl zandvoort niet eens zo verweg is...

zo ik had nog geen 5 sec op enter geklikt en dr kwam tochmaar een knal.
User edit by Esmee on 20-08-2009 @ 18:37:45 (25%)
Snoey    posted on 20-08-2009 18:40
Je bedoeld mensen in het westen? :P Echt raar net regent het even, nu schijnt de zon weer.
www.soundcloud.com/ten-hooven

215 Users online: 23 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 92.829
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.570.830